Mythbuster Geplaatst: 2 juli 2011 Rapport Geplaatst: 2 juli 2011 (bewerkt) Dat klinkt inderdaad niet al te moeilijk. Alleen ehm, ik heb niet het idee dat wij toevallig een paar fietsbanden kunnen kopen van 14 inch.. Fietswielen zijn meestal nogal een stukkie groter dan dat en dan lijkt het me heel moeilijk om het goed af te sluiten, of moet je die dingen sowieso heel erg uitrekken om ze op zo`n fiets velg te krijgen(heb zo`n ding eigenlijk nog nooit geplakt )? Hmm... Heb ook al een bericht op Seatcupra.net gezet, om te kijken wat die gasten vinden, of het gevaarlijk is of niet. Het is alleen echt kudt als ik m`n banden er niet bij Kors om mag leggen als hij het toch te gevaarlijk vind of zo, want m`n ouders die denken ook dat Kors alles weet en ik niets of zo en dan mag ik het misschien niet eens proberen. Iedereen weet trouwens zeker dat je met gerekte banden gewoon door de APK komt? Bewerkt: 2 juli 2011 door Mythbuster Reageren
GolfG60 Geplaatst: 2 juli 2011 Rapport Geplaatst: 2 juli 2011 APK is geen probleem zolang ze niet te ver uitsteken. Bij de fietsenwinkel hebben ze dat wel, dacht wel als je 14" hebt, dat je 13" fietsbanden nodig hebt Moet je effe op internet kijken Reageren
commando Geplaatst: 3 juli 2011 Rapport Geplaatst: 3 juli 2011 (bewerkt) 14" & 13" fietsbanden. damn wat had je in gedachte... een kinderfietsie ? 13" wielen 27" wielen Bewerkt: 3 juli 2011 door commando Reageren
TalkingPear Geplaatst: 3 juli 2011 Rapport Geplaatst: 3 juli 2011 Kinderfietsjes zijn anders heel stoer hoor... Reageren
GolfG60 Geplaatst: 3 juli 2011 Rapport Geplaatst: 3 juli 2011 14" & 13" fietsbanden. damn wat had je in gedachte... een kinderfietsie ? 13" wielen 27" wielen Ja, je hebt alleen de binnenband nodig hoor, geen fiets zelf Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 juli 2011 Rapport Geplaatst: 3 juli 2011 En dan zit opeens de helft van het topic op het Autoweek Forum. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 3 juli 2011 Rapport Geplaatst: 3 juli 2011 En dan zit opeens de helft van het topic op het Autoweek Forum. Jakkes, Toyota rijders die continu zeiken op Petjesvolk en mensen die iets anders rijden Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 3 juli 2011 Rapport Geplaatst: 3 juli 2011 Gelijk heb je, als je ook maar één ding anders hebt, of iets wat niet orgineel is willen ze je al de grond in gaan zeiken Kan trouwens niet wachten tot ik morgen kan beginnen met opbouwen Reageren
Mythbuster Geplaatst: 3 juli 2011 Rapport Geplaatst: 3 juli 2011 Ik denk dat het er gewoon aan ligt hoe jullie je auto hebben gemaakt, want bij mij doen ze gewoon heel normaal en vinden ze het gewoon mooi..... ^The above does not imply my car is better than yours.... Nee just kidding Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 juli 2011 Rapport Geplaatst: 3 juli 2011 Best wel raar, heel het forum daar loopt te geilen op een Fiat Croma terwijl ik juist zou geilen op die A6 of die A4's op een rij. Reageren
commando Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 (bewerkt) Best wel raar, heel het forum daar loopt te geilen op een Fiat Croma terwijl ik juist zou geilen op die A6 of die A4's op een rij. Croma... a4'tjes gekke mensen op dat forum, ben ik ff blij dat ik hier zit Bewerkt: 4 juli 2011 door commando Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 Waarom wist ik gewoon dat dit ging gebeuren.. Maar, waar zijn die A6jes? Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 Waarom wist ik gewoon dat dit ging gebeuren.. Maar, waar zijn die A6jes? Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 Even alles er losjes op zitten. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 Die auto staat zo hoog dat je kan aangehouden worden voor laagvliegen, not kidding. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.