Tha-Ran Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 Dus? Ik wil hem wel verlagen, maar dat straks doe ik het slecht, en dan gaat hij schommelen/stuiteren Reageren
commando Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 (bewerkt) ik reed vandaag met een surveillancewagen, en toen zag ik deze voor me staan een 5.7L V8... die heeft me pas een hoge oplegging, en als er een moest aangehouden worden voor laag vliegen dan was hij* het wel *eigenlijk zij... het was namelijk een vrouw die de auto bestuurde Bewerkt: 5 juli 2011 door commando Reageren
Mythbuster Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 (bewerkt) Die auto staat zo hoog dat je kan aangehouden worden voor laagvliegen, not kidding. Wait wait wait... Een paar posts geleden was verlagen nog pointless? Even bloedserieus, wat loop je nou dom te zeuren dan(Ik zou mezelf graag harder uitdrukken, maar dat mag kennelijk niet). Eerst zeg je dat je het punt niet snapt van verlagen en nu vind je z`n auto ineens veel te hoog? Ik vind dat verlagen echt enorm nutteloos, ik zou sommigen hier in dit topic wel eens een verkeersdrempel zien over rijden.. Bewerkt: 5 juli 2011 door Mythbuster Reageren
flippie13 Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 Nuttigheid boven mooiheid bij hem. Hebben jullie wel eens gepropeerd om met een rangerover over een hobbel te springen? Ons is het al gelukt. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 Nuttigheid boven mooiheid bij hem. Hebben jullie wel eens gepropeerd om met een rangerover over een hobbel te springen? Ons is het al gelukt. Heb nog nooit een Range Rover zien springen. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 Bij mij op het werk stond eerst een echte oude witte Range Rover met lift kit... Wagen was helemaal doorgerot overal waar je het maar kon bedenken, maar zaten echt super dikke veren onder met echt heel brede offroad banden, en ook een reserve wiel van dezelfde grootte op de achterklep en volgens mij ook een dakrek, was wel een beest van een bak... Reageren
flippie13 Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 Nuttigheid boven mooiheid bij hem. Hebben jullie wel eens gepropeerd om met een rangerover over een hobbel te springen? Ons is het al gelukt. Heb nog nooit een Range Rover zien springen. Moet je eens hierheen komen, wij doen het Echt veel van de grond komt die niet maar je voelt de achterbandjes altijd wel lichter worden. Auto van vriend zijn moeder die we altijd mee mogen (voordeel als 1 vriend 18 is ) Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 Jeej, vandaag weer een jaar legaal rijden (nieuwe APK) Met de APK is een voor draagarm vervangen, en zijn de remleidingen vervangen door Goodridge RVS leidingen, die ik een paar pagina's geleden al heb gepost Uiteraard heeft de auto ook een onderhouds beurtje gehad Reageren
Sharingan Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 Dus? Ik wil hem wel verlagen, maar dat straks doe ik het slecht, en dan gaat hij schommelen/stuiteren hehe, heb de laatste 3 pagina's aan flamewars eens doorgelezen, en dit vindt ik toch wel de leukste reactie tot nu toe En t BMW'tje begint weer op een BMW te lijken. looking gooood <3 MP is Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 En t BMW'tje begint weer op een BMW te lijken. looking gooood <3 Dankje, heb in totaal niet zo heel lang aan mijn E30 gezeten. Voordeel als je bij een autoschadeherstel bedrijf werkt, je hebt genoeg gereedschap en alles is bij de hand. Vandaag heb ik hem bijna kunnen afronden, alleen de ruitenwisser sproeiers nog aansluiten, wielen laten zandstralen en vervolgens het hart in Nogaro spuiten. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 En donderdag komt je verlagingsveren binnen Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 Ach kom laat maar..Ik vind verlagen in het geval van een auto als dit totaal nutteloos, wanneer ie in het geval van de BMW ongelofelijk hoog staat, vind ik het maar normaal dat je een beetje verlaagt. Maargoed, dit beseffen mensen met een IQ hoger dan 50 wel..Oh, hier zit het probleem! Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 (bewerkt) Ach kom laat maar..Ik vind verlagen in het geval van een auto als dit totaal nutteloos, wanneer ie in het geval van de BMW ongelofelijk hoog staat, vind ik het maar normaal dat je een beetje verlaagt. Maargoed, dit beseffen mensen met een IQ hoger dan 50 wel..Oh, hier zit het probleem! Hoe lager hoe beter! Gelukkig mag je nog lang niet auto rijden, anders hebben we weer zo'n blaag wat steeds voor je 70 gaat rijden op een 80 weg Nee, geen volwassen reaktie dit inderdaad, ik voel me gewoon jong @Tha-Ran, ziet er al erg goed uit man! Inderdaad mag hij nog wel de nodige kilometertjes zakken Bewerkt: 5 juli 2011 door RustyRustler89 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.