Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Gelukkig mag je nog lang niet auto rijden, anders hebben we weer zo'n blaag wat steeds voor je 70 gaat rijden op een 80 weg

Nee, geen volwassen reaktie dit inderdaad, ik voel me gewoon jong :schater:

Dus omdat ik verlagen tot op de grond nutteloos vindt zou ik een trage chauffer zijn? Waar heb jij conclusies leren trekken?

Je ziet wel wie er niet welkom is in dit topic whahaha. :schater:

Zegt meer over hun dan over mij.

Bewerkt: door MegaPilot

Heb een oplossing gevonden voor m`n wielen. We hebben op het werk nog een stel aluminium velgen liggen die ik eerst zou krijgen maar niet echt wilde, zitten 3 goede banden op en één verrotte dus daar kan ik wel één keer mee van en naar het werk rijden. Zijn volgens mij 15 of 16 inch velgen die vanonder een verlaagde Golf 2 kwamen die gesloopt is, beetje BBS achtig maar dan gewoon vlak, zit totaal geen rand omheen, dus geen deep-dish ofzo. Wilde `m sowieso wel een keer zien op die velgen, maar denk dat ze totaal niet staan('t lijken me beetje paupervelgen imho). En m`n baas vind het best dat ik opgerekt ga nadat ik `m vertelde dat ik het goed had na gevraagd en zo.

Opgelost! :D

Ach kom laat maar..Ik vind verlagen in het geval van een auto als dit totaal nutteloos, wanneer ie in het geval van de BMW ongelofelijk hoog staat, vind ik het maar normaal dat je een beetje verlaagt. Maargoed, dit beseffen mensen met een IQ hoger dan 50 wel..Oh, hier zit het probleem!

Klopt, met zo`n auto is het inderdaad nutteloos, maar volgens mij is er hier niemand een Volvo C30 aan het verlagen dus ik snap je probleem niet zo goed... Mijn auto stond sowieso van voren heel erg hoog, bijna net zo hoog als die Bimmer, en ik weet dat Golfjes 4 en die Peugeots (kan me die typenummers nooit herinneren, 206/207?) ook vrij hoog staan standaard dus ik snap het niet zo goed...

Dus omdat ik verlagen tot op de grond nutteloos vindt zou ik een trage chauffer zijn? Waar heb jij conclusies leren trekken?

Groot gelijk, lijkt me niet een logische conclusie, maar kon wel om Rusty z`n opmerking lachen en hij bedoelde dat ook niet serieus ;)

Je ziet wel wie er niet welkom is in dit topic whahaha. :schater:

Zegt meer over hun dan over mij.

Je hebt het ook aan jezelf te danken hoor. Eerst zeg je dat je verlagen nutteloos vind, en dan vind je een auto ineens veel te hoog en laat je blijken dat ie best wel mag zakken... Lijkt me nogal logisch dat iedereen dan denkt "gast, make up your mind of zeg niets... :duh:" xD Maar goed, niets persoonlijks :)

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Megapilot, wanneer je gaat roepen dat hier mensen met een IQ lager dan 50 zitten vind ik ook niet echt dat je met respect behandelt dient te worden. Jij zegt eerst dat je iets niet mooi vind of iets niet vind kunnen, en daarna raad je het juist aan ('boete voor hoogvliegen' haha grappûg). Maar het is natuurlijk jouw mening, daar heb je recht toe.

Wij hebben trouwens een C30 en die staat nog redelijk hoog op zijn poten voor een sport editie.

Geplaatst:

Groot gelijk, lijkt me niet een logische conclusie, maar kon wel om Rusty z`n opmerking lachen en hij bedoelde dat ook niet serieus ;)

Dat pokke jong moet gewoon opzouten hier, zijn bijdrage is alleen maar om gezeik te krijgen, dus dan mag je van mij gewoon wegblijven :engel:

En Megapilot lijkt net zo'n opa, die vervloekt alles wat je aan de auto doet, en aangezien opa's traag rijden, voila

Misschien kan hij beter kijken op het Autoweek forum, lijkt me wel geschrikt voor hem

Dat pokke jong moet gewoon opzouten hier, zijn bijdrage is alleen maar om gezeik te krijgen, dus dan mag je van mij gewoon wegblijven :engel:

En Megapilot lijkt net zo'n opa, die vervloekt alles wat je aan de auto doet, en aangezien opa's traag rijden, voila

Misschien kan hij beter kijken op het Autoweek forum, lijkt me wel geschrikt voor hem

Ik kan het nu niet meer laten, ik ga toch eens dat autoweek forum checken.

En weer weggeklikt, heeft me een minuutje of 10 geduurd voordat ik het een pauper forum vind, humorloos stuk daar zeg, je rijdt 10 km/h te hard, boehoehoe :7

Bewerkt: door flippie13

Ik kan het nu niet meer laten, ik ga toch eens dat autoweek forum checken.

En weer weggeklikt, heeft me een minuutje of 10 geduurd voordat ik het een pauper forum vind, humorloos stuk daar zeg, je rijdt 10 km/h te hard, boehoehoe :7

whooh, beetje respect ja... 10 km/h te hard kan al je hele bumper kosten ( in een 15 km/h zone :clown: )

ik zou ook iedereen tippen om ( dan ) niet te hard te rijden :puh:

He! wacht eens, misschien is dat forum wel wat voor mij :schater:

Bewerkt: door commando

T ligt er gewoon aan wat voor auto je rijdt op dat Autoweek forum jongens... Als je een Ibiza rijdt vinden ze je auto gewoon tof :puh:(ja ik zei tof :)) Bij mij in ieder geval :D

T ligt er gewoon aan wat voor auto je rijdt op dat Autoweek forum jongens... Als je een Ibiza rijdt vinden ze je auto gewoon tof :puh:(ja ik zei tof :)) Bij mij in ieder geval :D

dat zijn ook wel toffe en mooie karren ( alleen duur in aanschaf :puh: )

ik vind SEAT een kruizing tussen het beste van Volkswagen & Alfa Romeo, maarja dat is maar een meninkie eh :D

Bewerkt: door commando

dat zijn ook wel toffe en mooie karren ( alleen duur in aanschaf :puh: )

ik vind SEAT een kruizing tussen het beste van Volkswagen & Alfa Romeo, maarja dat is maar een meninkie eh :D

Nou aangezien ik zowel VW als Alfa hele mooie wagens vind over het algemeen ben ik het zeker met je eens :puh: Seat's hebben in mijn ogen ook een soort van soul zoals Alfa's, maar dan een meer mechanische ipv emotionele soul, maar ze zijn wel zo betrouwbaar als VW's over het algemeen, omdat de onderdelen bijna allemaal van VW afkomen...

Zaterdag gaan we op het werk m`n wielen wisselen, dus dan ga ik proberen maandag`s gelijk de velgen weg te brengen bij Appie Maassen in Beringe, kan ik ze waarschijnlijk dinsdag al ophalen. Daarna gelijk spuiten en als dat allemaal goed gaat kan ik de zaterdag erop m`n velgen er weer op leggen :)

Even om een idee te geven, maar dan wat overdreven:

velgies.jpg

Geplaatst:

Klaar!

En dat is het kenteken plaat van de M3, alleen even erop gehad om auto weg te brengen. En die witte letters op de achterband, is gewoon typex. Banden zijn toch op en wou kijken hoe het zou staan.

392063a9.jpg

e27a35a6.jpg

1e158727.jpg

89ba88c5.jpg

Fotos van een prachtige E30

Nice Ron, maar heb je hem al hier wat verlaagd of was je het van plan nog te doen?

Bewerkt: door onbekendeIV
Geplaatst:

Die antenne op de 2e foto.. Maar buurman wat is die grooot!!! :puh:

Best wel een beauty. :D

BTW voor de mannen op t autoweekforum, kijk die Geelhoed.. die gozert is echt een nazi.. neppolitie en regeltjesman. :puh: @ subforum verkeer.

Geplaatst:

Zaterdag gaan we op het werk m`n wielen wisselen, dus dan ga ik proberen maandag`s gelijk de velgen weg te brengen bij Appie Maassen in Beringe, kan ik ze waarschijnlijk dinsdag al ophalen. Daarna gelijk spuiten en als dat allemaal goed gaat kan ik de zaterdag erop m`n velgen er weer op leggen :)

Ah, dan zit je aardig bij mij in de buurt :D

Al ken ik Appie Maassen niet :puh:

Fotos van een prachtige E30

Nice Ron, maar heb je hem al hier wat verlaagd of was je het van plan nog te doen?

Als die vriend van me vader ze al binnen heeft, dan kan hij morgen verlaagd worden. Volgende week weer op 14 duims velgen zetten, keuren, 15" velgen laten spuiten in Nogaro en dan laat ik 'm lekker stof happen onder een doek tot ik me rijbewijs heb.. :$

Trouwens nog een papiertje gevonden.. :)

BeforeAfter.jpg

Bewerkt: door Tha-Ran

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...