Mythbuster Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 (bewerkt) Zaterdag gaan we op het werk m`n wielen wisselen, dus dan ga ik proberen maandag`s gelijk de velgen weg te brengen bij Appie Maassen in Beringe, kan ik ze waarschijnlijk dinsdag al ophalen. Daarna gelijk spuiten en als dat allemaal goed gaat kan ik de zaterdag erop m`n velgen er weer op leggen Ah, dan zit je aardig bij mij in de buurt Al ken ik Appie Maassen niet Hoe aardig? Paar kilometer? Anders is het wel leuk om even af te spreken misschien, al ben ik dan wel met m`n pa >.> Tha-Ran, je E30 ziet er weer prachtig uit... Echt waar. Ik hoop `m snel verlaagd te zien want die tractor-stance is ook niet 'je van het' Bewerkt: 7 juli 2011 door Mythbuster Reageren
GolfG60 Geplaatst: 8 juli 2011 Rapport Geplaatst: 8 juli 2011 Hoe aardig? Paar kilometer? Anders is het wel leuk om even af te spreken misschien, al ben ik dan wel met m`n pa >.> Tha-Ran, je E30 ziet er weer prachtig uit... Echt waar. Ik hoop `m snel verlaagd te zien want die tractor-stance is ook niet 'je van het' Toch wel een stukkie, van mijn huis tot Beringe is ongeveer 23km. Maar hier is het probleem dat alles open ligt :') Dus die 23km kan wel lang duren Reageren
Mythbuster Geplaatst: 9 juli 2011 Rapport Geplaatst: 9 juli 2011 Meh 23 km is wel aardig ver xD Velgjes zijn gewisseld. Ben maar blij dat ik deze een tijdje terug niet voor permanent heb ingewisseld... Ze passen namelijk niet zonder er een andere centreerring op te zetten En die zit er nu dus niet op 'T staat op zich wel chill, maar had veel mooier geweest met facelift bumpers dus Reageren
GolfG60 Geplaatst: 9 juli 2011 Rapport Geplaatst: 9 juli 2011 (bewerkt) Meh 23 km is wel aardig ver xD Velgjes zijn gewisseld. Ben maar blij dat ik deze een tijdje terug niet voor permanent heb ingewisseld... Ze passen namelijk niet zonder er een andere centreerring op te zetten En die zit er nu dus niet op 'T staat op zich wel chill, maar had veel mooier geweest met facelift bumpers dus *Foto's* Idd, ik schrok ook toen ik zag dat het 23km was In mijn kop klinkt Beringe een stukje dichterbij namelijk Maare, als die velgen erop blijven, verf ze (mat)antraciet, zal vast über staan met je dak Bewerkt: 9 juli 2011 door GolfG60 Reageren
Mythbuster Geplaatst: 9 juli 2011 Rapport Geplaatst: 9 juli 2011 Neee ze blijven er niet op! En ze passen niet dus da's maar goed ook. Gewoon verbreed staal over paar dagen In glanzend zwart... Dat zal nog veul mooier staan Reageren
GolfG60 Geplaatst: 9 juli 2011 Rapport Geplaatst: 9 juli 2011 Neee ze blijven er niet op! En ze passen niet dus da's maar goed ook. Gewoon verbreed staal over paar dagen In glanzend zwart... Dat zal nog veul mooier staan Centerringen kosten de kop niet lijkt me Dinsdag kreeg je ze weer terug zei je? Wanneer kunnen we dan de eerste pics verwachten? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 9 juli 2011 Rapport Geplaatst: 9 juli 2011 (bewerkt) Nee ok, 25 euro of zo. Maar ik hou wel van stalen velgen, vind het ook veel lekkerder rijden eerlijk gezegd. Daarbij zijn banden ook veel duurder voor zulke velgen, met dat laag profiel en zo. Maar goed, dinsdag is mijn verwachting ja. 'T plan is om ze maandag weg te brengen, en normaal gesproken zou ik er op kunnen wachten, maar aangezien ze eerst gestraald moeten worden gaat dat te lang duren... Lijkt mij dat ik ze dan de volgende dag op kan halen. De eerste pics komen dan natuurlijk gelijk als ze terug zijn Maar dat wordt dan wel van kaal metaal. Zal wel pics posten tijdens en na het spuiten en zo en als ze er op zitten. Bewerkt: 9 juli 2011 door Mythbuster Reageren
GolfG60 Geplaatst: 9 juli 2011 Rapport Geplaatst: 9 juli 2011 Nee ok, 25 euro of zo. Maar ik hou wel van stalen velgen, vind het ook veel lekkerder rijden eerlijk gezegd. Daarbij zijn banden ook veel duurder voor zulke velgen, met dat laag profiel en zo. Maar goed, dinsdag is mijn verwachting ja. 'T plan is om ze maandag weg te brengen, en normaal gesproken zou ik er op kunnen wachten, maar aangezien ze eerst gestraald moeten worden gaat dat te lang duren... Lijkt mij dat ik ze dan de volgende dag op kan halen. De eerste pics komen dan natuurlijk gelijk als ze terug zijn Maar dat wordt dan wel van kaal metaal. Zal wel pics posten tijdens en na het spuiten en zo en als ze er op zitten. Waar woon jij eigenlijk? Maar zodra je evt plattere banden voor je stalen velgen gaat halen, ben je ongeveer net zoveel kwijt als voor op je stalen velgjes Maar we zien de pics wel verschijnen Reageren
Mythbuster Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 Made Ligt bij Breda, dus t is ongeveer één uur en 18 minuten rijden. 't probleem is even dat er iets van 3 steden/dorpen zijn die Beringen heten dus ik denk dat er maar één is met de straat die ik zoek(Kanaalstraat), anders moet ik het morgen nog even navragen. Maar goed, je hebt wel gelijk met die banden. Weet alleen nog niet of ik dat ga doen aangezien ik eerst wil zien hoe het er met deze banden uit ziet Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 (bewerkt) Gister wat mooie foto's gemaakt van de auto. Ik zal ze vanmiddag even posten.. Edit: Dat lijken me er tot nu toe wel genoeg.. ( Niet gewassen, hij gaat zometeen de wax in ), deuk is nog steeds zichtbaar maar eerst was ie nog groter.. iemand die een bedrijf kent die dat soort deukjes eruit krijgt? Bewerkt: 10 juli 2011 door GekkieJ01 Reageren
commando Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 (bewerkt) veel autobedrijven kunnen dat altijd wel een mooie auto geweest, de mazda 6... de sportbreak vind ik eigenlijk ietsje mooier dan de sedan Bewerkt: 10 juli 2011 door commando Reageren
flippie13 Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Geplaatst: 11 juli 2011 En nog steeds zweer ik erbij dat ik jullie mazda laatst in Monster zag rijden met paar fietsen achter op Reageren
GolfG60 Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Geplaatst: 11 juli 2011 Frank, heeft jullie auto maar 71 pk? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Geplaatst: 11 juli 2011 (bewerkt) Frank, heeft jullie auto maar 71 pk? Ja, eigenlijk zit er een 1100 in. Nee hij heeft volgens mij 140 pk? Flippie13, ik ken wel iemand die in Monster woont en een Mazda 6 heeft, misschien dat dat diegene is.. wij hebben namelijk nooit fietsen achterop. Edit: Waarschijnlijk komt er nog een ander setje velgen op, gaat de deuk eruit en wordt de tomtom ingebouwd in het vakje boven de radio. - Weet iemand waar je gebruikte setjes velgen voor weinig kan kopen maar er wel nog goed uitzien? Ik heb al gekeken bij van essen Bewerkt: 11 juli 2011 door GekkieJ01 Reageren
flippie13 Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Geplaatst: 11 juli 2011 Veilingsites Vriend van mij koopt nu 2 motor dempers voor 90 euro terwijl ze winkelprijs 950 zijn (deze zijn voor op de brommer). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.