Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Maar dan is het nog maar de vraag of ze onder de 6 passen.. hebben we anders site met allemaal gebruikte velgen? bloos.gif

En dan zit je een beetje naar occasions te kijken en dan kom je dit systeem tegen:

432925-8.jpg432925-8.jpg

Alleen de vraag is hoe je zoiets maakt.. Btw heb net een Mazda 3 MPS ( ook 2.3 Turbo met 260pk ) zien staan, misschien wel een leuke kanshebber. :D

Bewerkt: door GekkieJ01
  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zoiets maak je met glasfiber fiberglas weet ik veel hoe het in het Nederlands heet :puh:

Enniewee, m`n velgjes zijn sinds gisteren bij 'de verbreder' ( :cab: of zo) dus ik hoop eigenlijk vandaag nog een belletje te krijgen dat we ze kunnen halen, maar ik gok dat die man heel de dag moet werken of zo aangezien ie gisteren ook niet thuis was(bij z`n vrouw afgegeven). Hoop niet dat ie er pas in het weekend aan kan werken anders ben ik wel dik genaaid met m`n eigen werk. Moet ik op de fiets naar 't werk, of met wielen die hobbelen omdat ze niet passen...

EDIT: Net belletje gehad. Morgenavond waarschijnlijk klaar, máár ze worden 3 cm breder ipv 2.54 :puh: Hij had nog een paar ringen liggen van 3cm, en anders zou t n stuk langer duren :puh: Niceeee :D

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Gister stonden ik en 2 vrienden ff te praten op parkeerplaats bij supermarkt, waar ik werk. Komt er zo'n hele stoere jongen aangereden in de auto van zijn vader ofzo, doet natuurlijk heel stoer en gaat vol op het gas staan, neemt daarna de bocht achter de glasbakken heel hard en knalt daarna heel hard tegen de boom die er weer 20 meter naast stond :clown:

Wij natuurlijk gaan kijken en uitlachen, ze konden er zelf ook nog wel om lachen (als een boer met kiespijn danwel, maarja).

Geplaatst:

...

zoek de verschillen? :bonk:

Ik geef je €100 per verschil dat je vind :puh:

Mijn ouders rijden met een Ford Focus Station Wagon van 2001 en mijn broer heeft een Ford Mondeo 5 deurs.

Tha-Ran: Kan het dat ik jou BMW E30 vanochtend heb zien rijden op de snelweg? Zag een witte E30 voorbij komen aan de andere kant van de weg, zie ze niet zo veel en dacht dat jij wel uit die kant van NL kwam... Was ergens in het midden tussen Breda en Beringe(Limburg) in...

Maareh, hier even het grote nieuws van vandaag (schaamteloze eigendunk FTW)...

Eurno de Peurno velgies 8):eten::klap::sigaar: Met dank aan Appie Maassen :)

Foto1568.jpg

Foto1562.jpg

Foto1567.jpg

Foto1570.jpg

Kan alleen niet gaan verven want het regent te hard, dus kan geen verf gaan halen(nouja, tenzij ik met de auto ga), maar dat heeft ook geen zin want garage is te klein om te gaan verven, en omdat het zo waait komt de regen onder de carport naar binnen :(

Wedden dat die wielen minstens 50pk toevoegen? :D

Geplaatst:

Tha-Ran: Kan het dat ik jou BMW E30 vanochtend heb zien rijden op de snelweg? Zag een witte E30 voorbij komen aan de andere kant van de weg, zie ze niet zo veel en dacht dat jij wel uit die kant van NL kwam... Was ergens in het midden tussen Breda en Beringe(Limburg) in...

Kan alleen niet gaan verven want het regent te hard, dus kan geen verf gaan halen(nouja, tenzij ik met de auto ga), maar dat heeft ook geen zin want garage is te klein om te gaan verven, en omdat het zo waait komt de regen onder de carport naar binnen :(

Vergeet niet daarna de banden vol te gooien met racelucht, geeft ook 20 ~ 25 pk extra.

Vergeet niet daarna de banden vol te gooien met racelucht, geeft ook 20 ~ 25 pk extra.

Kerosine jongeh! Dan gaatie mach 2 net als zo`n fliegtuichgh! :dans::tu:

:clown:

EDIT: Is die 20 a 25 pk dan per stuk of voor 4?... :?

Kerosine jongeh! Dan gaatie mach 2 net als zo`n fliegtuichgh! :dans::tu:

:clown:

EDIT: Is die 20 a 25 pk dan per stuk of voor 4?... :?

Alle 4 helaas, stikstof met groene ventieldopjes levert wel 20pk per wiel :D

Daarnaast, ziet het er nu al bruut uit, misschien een rood randje op je wielen?

Zou opzicht ook wel netjes staan :klap:

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

Heb ik ook al aan gedacht, maar wordt een beetje moeilijk met spuiten denk ik vanwege de vorm van het randje. Morgenochtend om 8 uur verf halen als de Multimate dan open is, kijken of ik ze op tijd kan spuiten dat ze zaterdag klaar zijn, zal wel niet, maar kan het proberen... Kon vandaag heel de dag niet weg omdat het zo hard regende hier...

Tijdje geleden dat ik hier ben geweest, ik zie dat iedereen lekker verder is gegaan met hun auto's. Hier voor de geintereseerde nog wat foto's van mijn 20VT

Bij VAG Fryslan

img0495mb.jpg

vagfryslan2011067border.jpg

Fotoshoot

Foto-PGN4RXIB-D.jpg

Foto-GK4OTG3G-D.jpg

Foto-3S3EKW3F-D.jpg

En mijn laatste update, mijn R32 spoiler er eindelijk opgeplakt. :D

Foto-BBB7LQYR-D.jpg

Dat was het wel zo'n beetje. Afgelopen maand heel weinig aan de auto gedaan enkel heerlijk in gereden :mrgreen:. Van het weekend weer een meeting pakken in biddinghuizen en dan zien we wel weer verder wat ik met de Golf ga doen.

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Heb jij echt een GTI of heb je die erop geplakt? :puh: (geen zin om terug te lezen hehe)

laatst waren ik en paar vrienden aan het toure in de range rover, zien we voor ons een VW polo rijden met dat GTI plaatje erop geplakt :7

@Flippie: Is een GTI, aangezien het een 20VT is lijkt me dat nogal logisch, kan me niet herinneren dat die er ooit als niet-GTI(of andere uitvoering) is geweest(niet zeker though...)... Daarbij, ook van de Polo is gewoon een GTI gemaakt, dus zoals je het nu verteld kan het net zo goed een 'echte' gti zijn geweest... En van bijna alle andere redelijk hotte tot heel erg hotte-hatches(Peugeots, Ibiza, Golf, Polo enzovoort) zijn ook gti's gemaakt, just saying... >.>

@Rullez: Leuk dat je ook zegt wat je dan van andere mensen hun auto's vind, dat doen we namelijk ook bij jou >.> Hij's nog erg mooi, maar het spoilertje had van mij nog wat minder subtiel gekund, 't valt nu echt totaal niet op, net iets te weinig zeg maar. Plus ik zie een Ibiza op de eerste foto... SCHANDE dat je die er ook niet op hebt staan! :puh:

Geplaatst:

I know, maar bij die polo voor ons kon je duidelijk zien dat het erop was geplakt, het logo zat echt op een bizarre plek, links onder nog net niet tegen de bumper aangeplakt. "t leek trouwens op het '01 model, dus niet zoals bij de 2009 versie.

Geplaatst:

I know, maar bij die polo voor ons kon je duidelijk zien dat het erop was geplakt, het logo zat echt op een bizarre plek, links onder nog net niet tegen de bumper aangeplakt. "t leek trouwens op het '01 model, dus niet zoals bij de 2009 versie.

Bij een 6N2(bj 99-02) hoort het GTI links van het rechter achterlicht te zitten.

Daarnaast Myth, heeft Roy die foto's niet zelf gemaakt dacht ik ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...