Rullez Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 Damn, ik heb de foto opgevraagd van de laatste keer dat ik geflitst ben Hebben ze me van achteren geflitst, ben ik net de auto voorbij die ik heb ingehaald... naja, maar weer 84 euro overmaken En dan denken ze dat de politie nog respect krijgt, door op dit soort wegen te flitsen, kansloos volkje Balen man, ik heb nog geen bekeuringen. Denk wel dat ik eerdaags me eerste binnen krijg van 10 te hard Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 Damn, ik heb de foto opgevraagd van de laatste keer dat ik geflitst ben Hebben ze me van achteren geflitst, ben ik net de auto voorbij die ik heb ingehaald... naja, maar weer 84 euro overmaken En dan denken ze dat de politie nog respect krijgt, door op dit soort wegen te flitsen, kansloos volkje Balen man, ik heb nog geen bekeuringen. Denk wel dat ik eerdaags me eerste binnen krijg van 10 te hard Dit is voor mij de 12e bekeuring (in 3 jaar tijd) Maar ook veel daarvan zijn voor 'net iets te hard' En al mn bekeuringen zijn voor te hard rijden @Gekkiej01 Nee, ik werk niet bij een audio winkel, hoezo denk je dat?? Reageren
mistery Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 Dit is voor mij de 12e bekeuring (in 3 jaar tijd) Maar ook veel daarvan zijn voor 'net iets te hard' En al mn bekeuringen zijn voor te hard rijden @Gekkiej01 Nee, ik werk niet bij een audio winkel, hoezo denk je dat?? net iets te hard is alsnog te hard. En als t goed is weet je waar die palen staan dus t is je eigen schuld Reageren
flippie13 Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 net iets te hard is alsnog te hard. En als t goed is weet je waar die palen staan dus t is je eigen schuld Moraalriddertje, wanneer je een weg kent of een weg helemaal leeg is en je moet er 50 blijven rijden, das saai, heb je geen lol meer in het autorijden en kan je net zo goed het OV gaan pakken. Als het even kan knal ik met mijn brommer 80 door de stad hierzo. (veel harder kan die atm nog niet ) Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 Och god, jij bent duidelijk dus niet oud genoeg voor een rijbewijs Tuurlijk is te hard, alsnog te hard, maar ik noem 5km/u te hard nou niet schikbarend erg Dat maakt voor niemand uit En voor als je het nog niet doorhad, tegenwoordig wordt vaker met van die drie-poten geflitst Ik ben, van die 12 keer, 11 keer door een driepoot geflitst... die zie je echt niet hoor, al helemaal niet als het donker is Reageren
GolfG60 Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 Och god, jij bent duidelijk dus niet oud genoeg voor een rijbewijs Tuurlijk is te hard, alsnog te hard, maar ik noem 5km/u te hard nou niet schikbarend erg Dat maakt voor niemand uit Tja, ze wisten het zo bont te maken dat mijn moeder een boete kreeg voor te hard rijden, ze reed maar liefst 3km/u te hard! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!1!!einz! Reageren
Mythbuster Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 (bewerkt) I haz a sad! M`n baas had zogenaamd geen tijd om m`n velgen te doen vandaag... Moesten achter in de tuin een stuk afgraven (met zo`n graafmachientje) waar garageboxen komen, en hij moest elke keer met de Land Rover(Defender uit 2001/2 of zo voor de liefhebbers) de aanhanger met zand achter in het weiland leegkiepen. Duurde alleen wel minstens een half uur voordat de kar weer vol was en ondertussen stond ie dus steeds een half uur te kletsen. Volgens mij doet hij over 4 banden op velg leggen ongeveer een kwartier, en ze op m`n auto zetten kan ik zelf... En dan kun je ook nog 2 velgen doen, kar weer rijden, en nog 2 velgen... Of ik had even een keer met de Land Rover kunnen rijden want ik heb ook halve dag staan wachten tot er wat te doen was. Beetje bullshit dus... Kan ik woensdag/zaterdag/of zo weer op die hobbel-bobbel-velgen/wielen naar 't werk rijden... 't rijdt ook echt voor geen meter zo! Dus I am a saaaad panda Net op terugweg van het werk was het in onze straat nogal nat(gladde bakstenen ipv asfalt) dus ben even stil gaan staan en even plank gas... Ging alleen maar zijwaarts in plaats van vooruit, en dat zonder rem Zijn toch banden+velgen die eigenlijk weg zouden gaan dus boeiuhuhuhh! Bewerkt: 16 juli 2011 door Mythbuster Reageren
commando Geplaatst: 17 juli 2011 Rapport Geplaatst: 17 juli 2011 Och god, jij bent duidelijk dus niet oud genoeg voor een rijbewijs Tuurlijk is te hard, alsnog te hard, maar ik noem 5km/u te hard nou niet schikbarend erg Dat maakt voor niemand uit hangt er vanaf waar... 135 op een 130 km/h weg vind ik inderdaad niet schrikbarend erg, maar 20 op een 15 km/h weg ( of 35 op een 30 weg ) is het toch al een stuk gevaarlijker... Och god, jij bent duidelijk dus niet oud genoeg voor een rijbewijs Tuurlijk is te hard, alsnog te hard, maar ik noem 5km/u te hard nou niet schikbarend erg Dat maakt voor niemand uit Tja, ze wisten het zo bont te maken dat mijn moeder een boete kreeg voor te hard rijden, ze reed maar liefst 3km/u te hard! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!1!!einz! dat is dan exclusief de correctie 000 t/m 100 km/h : 3 km 101 t/m 130 km/h : 4 km. 131 t/m 165 km/h : 5 km. 166 t/m 200 km/h : 6 km. 201 t/m 230 km/h : 7 km. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 17 juli 2011 Rapport Geplaatst: 17 juli 2011 Och god, jij bent duidelijk dus niet oud genoeg voor een rijbewijs Tuurlijk is te hard, alsnog te hard, maar ik noem 5km/u te hard nou niet schikbarend erg Dat maakt voor niemand uit hangt er vanaf waar... 135 op een 130 km/h weg vind ik inderdaad niet schrikbarend erg, maar 20 op een 15 km/h weg ( of 35 op een 30 weg ) is het toch al een stuk gevaarlijker... Och god, jij bent duidelijk dus niet oud genoeg voor een rijbewijs Tuurlijk is te hard, alsnog te hard, maar ik noem 5km/u te hard nou niet schikbarend erg Dat maakt voor niemand uit Tja, ze wisten het zo bont te maken dat mijn moeder een boete kreeg voor te hard rijden, ze reed maar liefst 3km/u te hard! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!1!!einz! dat is dan exclusief de correctie 000 t/m 100 km/h : 3 km 101 t/m 130 km/h : 4 km. 131 t/m 165 km/h : 5 km. 166 t/m 200 km/h : 6 km. 201 t/m 230 km/h : 7 km. Ff serieus, 20 waar 15 mag is erg? :O Hoe the fuck kan je sowieso al 15 rijden.. Dan rijdt iedereen wel 20/30. Anders kan je beter lopen/fietsen in dat gedeelte. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 juli 2011 Rapport Geplaatst: 17 juli 2011 Ff serieus, 20 waar 15 mag is erg? :O Hoe the fuck kan je sowieso al 15 rijden.. Dan rijdt iedereen wel 20/30. Anders kan je beter lopen/fietsen in dat gedeelte. Ik denk dat Koos Spee hier op het forum zit Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 juli 2011 Rapport Geplaatst: 17 juli 2011 Mijn broer heeft een auto gekocht: Volvo 340 DL Erg mooie auto, met super comfortabele stoelen, en alles erop en er aan. Wegenbelastingvrij, maar de airco is kapot Reageren
Mythbuster Geplaatst: 17 juli 2011 Rapport Geplaatst: 17 juli 2011 Zolang ie Arko heeft zou ik me niet te veel zorgen maken om airco op een auto van meer dan 25 jaar oud Maar dat zijn wel vette wagens, achterwielaandrijving en zo! Reageren
TalkingPear Geplaatst: 17 juli 2011 Rapport Geplaatst: 17 juli 2011 (bewerkt) Dan heb je er een gratis sauna bij! XD Bewerkt: 17 juli 2011 door Redfire18 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 17 juli 2011 Rapport Geplaatst: 17 juli 2011 (bewerkt) Mijn broer heeft een auto gekocht: Volvo 340 DL Erg mooie auto, met super comfortabele stoelen, en alles erop en er aan. Wegenbelastingvrij, maar de airco is kapot Prachtige wagen, vaak ook spotgoedkoop. Jammer dat de airco kapot is, dat is een duur geintje kwa vervangen. Edit: Arko & 30 graden & in de file staan = no go met je auto. Kan je binnen kwartier wegenwacht bellen. Bewerkt: 17 juli 2011 door GekkieJ01 Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 17 juli 2011 Rapport Geplaatst: 17 juli 2011 Zolang je maar niet uit de bocht vliegt rij je niet te hard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.