Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Afgesproken om morgen naar 't werk te gaan voor m`n banden/velgen :D Verbreed staal :D

Jaa zo ongeveer dus :7 stond wel grappig bij de kassa's, dat kunnen die auto's van jullie niet HAAA!

:7

Oh nee?

Beste achtervolgingsscene ooit gemaakt... En uiteraard ook compleet realistisch aangezien je auto écht niet kapot gaat als je de gevel van een winkelcentrum ramt! :D

EDIT: Trouwens... Een iets realistischere scene.

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Keer met mijn vader 15 uur lang, aan een stuk door in een cabrio gereden, op weg naar Barcelona. Scheelde niet veel of hij viel ook in slaap, en ik denk dat een beetje frisse lucht niet echt had geholpen. Was wel gaaf.. :)

Btw, Rullez, mijn auto is klaar en die van mijn vader ook, en we willen ze binnenkort laten taxeren.. Weet niet of je het nog steeds wilt?

Ik wil nog wel ja, moet je me maar ff bellen als je een datum en prijs heb. ;)

Afgesproken om morgen naar 't werk te gaan voor m`n banden/velgen :D Verbreed staal :D

Jaa zo ongeveer dus :7 stond wel grappig bij de kassa's, dat kunnen die auto's van jullie niet HAAA!

:7

Oh nee?

Beste achtervolgingsscene ooit gemaakt... En uiteraard ook compleet realistisch aangezien je auto écht niet kapot gaat als je de gevel van een winkelcentrum ramt! :D

EDIT: Trouwens... Een iets realistischere scene.

whaha, die 1e doet me aan Dead Rising 2 denken, daar sjees ik ook welleens door dat winkelcentrum heen

altijd leuk topgear [ gaat topgear kijken ]

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

Ik presenteer u nu... Mijn "facking vet"-te velgen :D

*Veel plaatjes*

Foto1588.jpg

Foto1590.jpg

*Mooiste foto imho, ga `m nog een keer opnieuw maken met de Golf-naafkapjes erop later*

Foto1591.jpg

Foto1593.jpg

Foto1600.jpg

Foto1602.jpg

Foto1606.jpg

Foto1608.jpg

Foto1607.jpg

Foto1613.jpg

Foto1615.jpg

Foto1599.jpg

PEURNO!

Foto1598.jpg

Geplaatst:

Netjes man! Banden zijn ietsjes breder dan ik had gedacht, maar ziet er wel erg mooi uit. Nog meer plannen om je auto nog meer 'Rat' -achtig te laten lijken?

Misschien idee?

Even snel sjopt :$

Foto1591.jpg

Ideevoortom1.jpg

Ideevoortom3.jpg

Ideevoortom2.jpg

Opzich is dat best wel heel erg dik weet je... Als ik zou kunnen zou ik voor nummertje 2 gaan, omdat ik m`n motorkap en grill niet wil vernaaien, en omdat ik geen idee heb hoe ik whitewalls zou kunnen doen op de banden die ik nu heb(echte white-walls zijn heel erg duur heb ik gehoord...)

Helaas kom ik met de brugkrik in de problemen als ik m`n schroefset nog lager zou zetten... Ik zit nu met ongeveer 4cm ruimte van onderen als ie op de brug staat, dus echt lager kan ik niet(anders krijg ik `m waarschijnlijk de brug niet eens op en af)...

To be honest probeer ik `m het liefst weer gewoon nice te krijgen, met zonder krassen en deuken en half gare primer op de zijkant en zo, dan is hij ook nog wat waard als ik `m ooit onverhoopt weg doe(wat ik niet van plan ben, maar toch). Misschien dat als ie ooit écht verrot aan het gaan is, dat de dorpels niet meer te redden zijn en zo, dat ik `m de laatste paar maanden ga ratlooken of zo... Voorlopig is hij nog lang niet verrot genoeg daarvoor (heb geen spatje roest van onderen), dus zou ik het erg zonde vinden om dat te doen :puh:

Bewerkt: door Mythbuster

Opzich is dat best wel heel erg dik weet je... Als ik zou kunnen zou ik voor nummertje 2 gaan, omdat ik m`n motorkap en grill niet wil vernaaien, en omdat ik geen idee heb hoe ik whitewalls zou kunnen doen op de banden die ik nu heb(echte white-walls zijn heel erg duur heb ik gehoord...)

Even vooraadje typex halen bij Markro :sigaar:

Of dit kan ook, zou het alleen niet aanraden, :7

Bewerkt: door Tha-Ran

*Veel plaatjes*

Foto1588.jpg

Foto1590.jpg

*Mooiste foto imho, ga `m nog een keer opnieuw maken met de Golf-naafkapjes erop later*

Foto1591.jpg

Foto1593.jpg

Foto1600.jpg

Foto1602.jpg

Foto1606.jpg

Foto1608.jpg

Foto1607.jpg

Foto1613.jpg

Foto1615.jpg

Foto1599.jpg

PEURNO!

Foto1598.jpg

Moet zeggen, dat ik een beetje tegenop zag met de bandhoogtes, maar het is erg netjes uitgepakt :Y

Rood randje is ook mooi uitgepakt :klap:

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

*Veel plaatjes*

Foto1588.jpg

Foto1590.jpg

Foto1591.jpg

Foto1593.jpg

Foto1600.jpg

Foto1602.jpg

Foto1606.jpg

Foto1608.jpg

Foto1607.jpg

Foto1613.jpg

Foto1615.jpg

Foto1599.jpg

PEURNO!

Foto1598.jpg

ik moet eerlijk zeggen... ik vind ze niet mooi :puh:

als het toch rood moet...

BBS_CH_BlackRed-1.jpg

[druip]

da's mooi :puh:

trouwens, waarom zet je die golf doppen d'r op :bonk:

Geplaatst:

Thanks Rullez! :) Ja klopt, als ik straks weer nieuwe banden nodig heb komen er plattere en kleinere onder, zal wel een verschil maken :)

@ Commando: Tja, ieder z`n smaak.. ik vind zulke velgen totaal niet onder een oude auto passen, daarbij zijn ze ook nog eens verschrikkelijk duur, waarschijnlijk per twee al meer dan ik voor de auto zelf betaald heb... Maar goed, als iedereen hetzelfde mooi vond zou het ook niet leuk meer zijn he :)

Wij hadden vandaag een Lamborghini op het werk :O En hij was wit! En echt facking grote witte velgen :O

Moet je zien hoe vet!

Foto1625.jpg

Foto1629.jpg

Foto1630.jpg

:clown: Zijn er trouwens volgens mij helemaal niet zo veel meer van in Nederland, echte Lambo tractoren. Schijnbaar staat er nog een op hetzelfde dorp(waar ik werk dus), maar die staat eigenlijk altijd buiten, erg zonde want dan gaan die dingen zo naar de klote! Degene die er vandaag was wordt nog gewoon soms mee gereden en staat tegenwoordig altijd onder een afdak...

Eerlijk gezegd denk ik dat deze tractoren nog zeldzamer zijn tegenwoordig in NL dan de sportwagens zeg maar...

Geplaatst:

Thanks Rullez! :) Ja klopt, als ik straks weer nieuwe banden nodig heb komen er plattere en kleinere onder, zal wel een verschil maken :)

@ Commando: Tja, ieder z`n smaak.. ik vind zulke velgen totaal niet onder een oude auto passen, daarbij zijn ze ook nog eens verschrikkelijk duur, waarschijnlijk per twee al meer dan ik voor de auto zelf betaald heb... Maar goed, als iedereen hetzelfde mooi vond zou het ook niet leuk meer zijn he :)

Wij hadden vandaag een Lamborghini op het werk :O En hij was wit! En echt facking grote witte velgen :O

Moet je zien hoe vet!

:clown: Zijn er trouwens volgens mij helemaal niet zo veel meer van in Nederland, echte Lambo tractoren. Schijnbaar staat er nog een op hetzelfde dorp(waar ik werk dus), maar die staat eigenlijk altijd buiten, erg zonde want dan gaan die dingen zo naar de klote! Degene die er vandaag was wordt nog gewoon soms mee gereden en staat tegenwoordig altijd onder een afdak...

Eerlijk gezegd denk ik dat deze tractoren nog zeldzamer zijn tegenwoordig in NL dan de sportwagens zeg maar...

oja, dat was ook nog zo.. hahha daar begonnen ze mee :schater: wel geinig om te zeggen: 'k heb een echte lamborghini

maar idd, ik heb ze nog nooit in het echt gezien, maar de sportwagens wel...

en nog ff over die velgen: inderdaad, die BBS velgen zijn hardstikke mooi, maar inderdaad vet duur ( ik zou ze ook niet op een oude auto doen als ik jou was >.< ). die velgen van jou deden er een beetje aan denken...

mijn auto(tje) heeft ook BBS velgen eronder... hmm... vind ff geen fotootje van mn auto :puh:

83701d1244082212-bbs-rgr-diamond-black-2000-dsc_0045.jpg

deze banden

dat is volgens mij het enige wat "getuned" is aan mn auto... naja en hij is destijds ( 2003 of 2004 volgens mij ) gechiptuned ( beide dingen door vorige eigenaar gedaan ), maar daar is volgens mij nu weinig van over :schater:

Geplaatst:

@Myth: hoe komt het eigenlijk dat die naafkapjes nog zo mooi zijn? Bij mij zijn ze overal wel iets afgebladerd. Heb je die gespoten? Zo ja in welke kleur?

Geplaatst:

Ja klopt die heb ik zelf gespoten, gewoon busje grijze verf van de Action hoor, nothing fancy. Er staat op "Professionele kwaliteit. spuitverf zilve, binnen en buiten en in 10 minuten droog... Heb er denk ik niet eens primer onder zitten. Eroverheen zit acryl blanke lak , zelfde soort spuitbus. Niets speciaals dus want ik had het nog liggen...

Maar toen ik ze kocht waren er twee waarbij het gelige plastic bij de randjes te zien was en 2 die nog bijna perfect waren op een paar krasjes na, dus echt heel bladderend of zo waren ze niet. Het is jammer dat ik ze niet glimmend kreeg met blanke lak eroverheen, zal wel geen glanslak zijn geweest though.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...