Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ja snap ik, maar bij ons op de sloop is het interieur bijna altijd helemaal verkloot en vol met (scherpe) metalen onderdelen dus meestal is het interieur dan al useless... Daarbij krijg je op de Ibiza's die hoezen er volgens mij niet zo makkelijk uit, heb nog geen manier gevonden om ze los te maken. Pook zou niet zo moeilijk moeten zijn maar van handrem heb ik echt geen flauw idee. Zal zo eens even kijken aangezien ik zo toch verder ga met plamuren en schuren...

EDIT: Handrem lijkt me redelijk makkelijk. Hoesje schuif je zo los van onderen, dan schuif je `m een stuk naar voren dat de hendel een stukje bloot ligt. Aan de onderkant van de hendel zit een lipje die je naar buiten moet drukken(schroevendraaier of sleutel ofzo) en dan schuif je zo heel de hendel + hoes er af. Pook wil even niet lukken want daar zit geen lipje op of zo en de hoes gaat er niet af zonder de pookkop eraf te halen zo te zien... Weet niet of ik heel de "stang" (waar de kop op zit zeg maar) los moet halen of dat er een manier is om de kop er gewoon af te schuiven?!

Kop moet je eraf kunnen halen, bij de Polo zat dit geklemd met een vrij dikke klem, maar bij sommige trek je hem eraf of schroef je hem eraf.

Oh, je weet het al, niks voor niks ETKA opgestart :schater:

Bewerkt: door GolfG60
  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Eigenlijk wil ik veel liever een auto dan me brommer, maar moet nog tot november wachten tot ik kan rijden, en pas over 1.5 jaar dat ik alleen mag rijden. Gek word ik ervan als ik er aan denk haha. Brommer opvoeren tot die 90-100 gaat geeft nog steeds nie de goede indruk :(

Eigenlijk wil ik veel liever een auto dan me brommer, maar moet nog tot november wachten tot ik kan rijden, en pas over 1.5 jaar dat ik alleen mag rijden. Gek word ik ervan als ik er aan denk haha. Brommer opvoeren tot die 90-100 gaat geeft nog steeds nie de goede indruk :(

Zie je wel :7.

Overigens ga ik men uitlaat bij Skytune engineering laten doen. Voordeel is dat ie daar custom made is. Kga denkek wel enkel de einddemper nemen, dan is men auto al ietsje meer aanwezig aangezien je hem nu echt niet hoort.

Bewerkt: door moechy
Geplaatst:

Zie je wel :7.

Overigens ga ik men uitlaat bij Skytune engineering laten doen. Voordeel is dat ie daar custom made is. Kga denkek wel enkel de einddemper nemen, dan is men auto al ietsje meer aanwezig aangezien je hem nu echt niet hoort.

Haha, agjaa, mn kapitaal zit nu in me brommer maar daar ben ik bij het rekenen niet bewust bij. Wanneer ik dat ding, en wat ik tevens ook doe, goed onderhoud kan ik er nog wel minimaal 1200 uithalen bij verkoop, reken dat dan bij het geld dat ik al opzij heb gelegd voor een auto (rbw betalen ouders) en dat is dan een leuke startersauto dacht ik zeau. :)

Of ik aas op de saab 95 die we momenteel hebben, die ik sws ook ga jatten waneer ik me rijbewijs heb :puh:

Geplaatst:

Nu alvast theorie doen, als je 17 ben praktijken en dan heb je op je 17e al je rijbewijs.. kan je meteen al rijden. :)

Doe ik ook. :)

Geplaatst:

Nu alvast theorie doen, als je 17 ben praktijken en dan heb je op je 17e al je rijbewijs.. kan je meteen al rijden. :)

Ik spreek jou nog wel 's op msn, als ik op me 17 (januari al) zelfstandig mag rijden ben ik zelfs bereid voor elke les op de brommer naar Den Haag / Nootdorp te kome :puh:

Geplaatst:

Ik spreek jou nog wel 's op msn, als ik op me 17 (januari al) zelfstandig mag rijden ben ik zelfs bereid voor elke les op de brommer naar Den Haag / Nootdorp te kome :puh:

Ga voor auto dan. :D

heeft oom agent weer wat om te controleren :duh:

[ 17 jarige rijd te hard en wordt staande gehouden] animaatjes-politie-28591.gif

"meneer mag ik uw rijbewijs A.U.B. even zien "... " en oh, bijrijder mag ik uw legitimatie zien... "

-----

Een ding is wel positief aan dit nieuwe systeem, mocht u ter plekke niet meer mogen rijden: Geen Probleem! je kompaan met 10 jaar rij-ervaring lost je gewoon af in geval van rijbewijs intrekking etc. :tu:

Rijbewijs kwijt? achja, ik had 2 jaar terug toch tot m'n achtiende moeten wachten ^_^

-----

maar wacht eens als je op je 17e je rijbewijs mag hebben, waarom niet al op je 14e :dans:

zolang je maar bij die pedalen komt en het rijexamen passeert.

th_JonStewartomg.gif

facepalm_implied.jpg

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

Als het meezit ga ik van het weekend me nieuwe setje velgen ophalen uit Friesland. :D Is wellis waar een opknap setje, maar daar is de prijs ook naar. Wat het word ga ik nog niet zeggen. Enigste wat ik loslaat is dat het 17 Inch is en 2 delig. :)

Geplaatst:

Als het meezit ga ik van het weekend me nieuwe setje velgen ophalen uit Friesland. :D Is wellis waar een opknap setje, maar daar is de prijs ook naar. Wat het word ga ik nog niet zeggen. Enigste wat ik loslaat is dat het 17 Inch is en 2 delig. :)

Hoe bedoel je 2delig? :7

Geplaatst:

Lelijke zwarte velg + Wieldop? :puh:

Geplaatst:

Ga jij nog maar wat aan je grasmaaier knutselen :7.

Geplaatst:

Liefde op 't eerste gezicht, je hebt wel geluk.. :puh: Over een anderhalf jaar is ie er vanaf. ^^

Geplaatst:

Ag, een punto is ook niet alles :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...