Rullez Geplaatst: 30 juli 2011 Rapport Geplaatst: 30 juli 2011 Als het meezit ga ik van het weekend me nieuwe setje velgen ophalen uit Friesland. Is wellis waar een opknap setje, maar daar is de prijs ook naar. Wat het word ga ik nog niet zeggen. Enigste wat ik loslaat is dat het 17 Inch is en 2 delig. Hoe bedoel je 2delig? Velgen die bestaan uit twee delen, je heb zegmaar de binnenkant en dan nog een buitenrand en die kan je bij 2 delige velgen uit elkaar halen. Reageren
moechy Geplaatst: 30 juli 2011 Rapport Geplaatst: 30 juli 2011 Als het meezit ga ik van het weekend me nieuwe setje velgen ophalen uit Friesland. Is wellis waar een opknap setje, maar daar is de prijs ook naar. Wat het word ga ik nog niet zeggen. Enigste wat ik loslaat is dat het 17 Inch is en 2 delig. Hoe bedoel je 2delig? Lelijke zwarte velg + Wieldop? Ga jij nog maar wat aan je grasmaaier knutselen . Ag, een punto is ook niet alles Alleszinds beter dan zo'n stukje derbi . Hoeveel pk heeft die van jou? 2? Als het meezit ga ik van het weekend me nieuwe setje velgen ophalen uit Friesland. Is wellis waar een opknap setje, maar daar is de prijs ook naar. Wat het word ga ik nog niet zeggen. Enigste wat ik loslaat is dat het 17 Inch is en 2 delig. Hoe bedoel je 2delig? Velgen die bestaan uit twee delen, je heb zegmaar de binnenkant en dan nog een buitenrand en die kan je bij 2 delige velgen uit elkaar halen. Ow zo . Had er nog nooit van gehoord . Reageren
Ewoud Geplaatst: 30 juli 2011 Rapport Geplaatst: 30 juli 2011 (bewerkt) Hudig: Fiat Punto Evo Racing 1.4 77 pk 3d(2010) Brandstof: Benzine Gekocht: 17-04-2010 (Nieuw) Kleur: Glory White Huidig km: 33.000 Km Uitrusting: Climate control, USB, Bluetooth, Voice Control, Midden armsteun, TomTom aansluiting Prijs: +16.500 Nieuw: Fiat Punto Evo Racing 1.3 MultiJet 16v 85 pk 5d(2011) Brandstof: Diesel Gekocht: Verwachte leverdatum begin september (Nieuw) Kleur: Chemical Grey Uitrusting: Climate control, USB, Bluetooth, Voice Control, Midden armsteun, TomTom aansluiting, Trekhaak, Elektrisch verstelbare lendesteun, Cruise Control Prijs: +19.000 Folder: http://local.fiat.nl/prijslijsten/prijslijst_PuntoEvo.pdf Bewerkt: 30 juli 2011 door Ewoud Reageren
moechy Geplaatst: 30 juli 2011 Rapport Geplaatst: 30 juli 2011 @Ewoud : Hey, de mijne is jouw oudere broertje . Reageren
Ewoud Geplaatst: 30 juli 2011 Rapport Geplaatst: 30 juli 2011 @Ewoud : Hey, de mijne is jouw oudere broertje . Zijn heerlijke bakkies, dit tevreden over Reageren
moechy Geplaatst: 30 juli 2011 Rapport Geplaatst: 30 juli 2011 @Ewoud : Hey, de mijne is jouw oudere broertje . Zijn heerlijke bakkies, dit tevreden over Inderdaad . ALhoewel mijn bakkie wel een stukje ouder is dan dat van jou . Reageren
flippie13 Geplaatst: 30 juli 2011 Rapport Geplaatst: 30 juli 2011 Als het meezit ga ik van het weekend me nieuwe setje velgen ophalen uit Friesland. Is wellis waar een opknap setje, maar daar is de prijs ook naar. Wat het word ga ik nog niet zeggen. Enigste wat ik loslaat is dat het 17 Inch is en 2 delig. Hoe bedoel je 2delig? Lelijke zwarte velg + Wieldop? Ga jij nog maar wat aan je grasmaaier knutselen . Ag, een punto is ook niet alles Alleszinds beter dan zo'n stukje derbi . Hoeveel pk heeft die van jou? 2? Als het meezit ga ik van het weekend me nieuwe setje velgen ophalen uit Friesland. Is wellis waar een opknap setje, maar daar is de prijs ook naar. Wat het word ga ik nog niet zeggen. Enigste wat ik loslaat is dat het 17 Inch is en 2 delig. Hoe bedoel je 2delig? Velgen die bestaan uit twee delen, je heb zegmaar de binnenkant en dan nog een buitenrand en die kan je bij 2 delige velgen uit elkaar halen. Ow zo . Had er nog nooit van gehoord . EIgenlijk best zielig dat je een brommertje met een auto gaat vergelijken Maargoed, ik denk dat mijne rond de 7 zit, nog nooit op de rollerbank geweest dusjaa. Reageren
moechy Geplaatst: 30 juli 2011 Rapport Geplaatst: 30 juli 2011 Als het meezit ga ik van het weekend me nieuwe setje velgen ophalen uit Friesland. Is wellis waar een opknap setje, maar daar is de prijs ook naar. Wat het word ga ik nog niet zeggen. Enigste wat ik loslaat is dat het 17 Inch is en 2 delig. Hoe bedoel je 2delig? Lelijke zwarte velg + Wieldop? Ga jij nog maar wat aan je grasmaaier knutselen . Ag, een punto is ook niet alles Alleszinds beter dan zo'n stukje derbi . Hoeveel pk heeft die van jou? 2? Als het meezit ga ik van het weekend me nieuwe setje velgen ophalen uit Friesland. Is wellis waar een opknap setje, maar daar is de prijs ook naar. Wat het word ga ik nog niet zeggen. Enigste wat ik loslaat is dat het 17 Inch is en 2 delig. Hoe bedoel je 2delig? Velgen die bestaan uit twee delen, je heb zegmaar de binnenkant en dan nog een buitenrand en die kan je bij 2 delige velgen uit elkaar halen. Ow zo . Had er nog nooit van gehoord . EIgenlijk best zielig dat je een brommertje met een auto gaat vergelijken Maargoed, ik denk dat mijne rond de 7 zit, nog nooit op de rollerbank geweest dusjaa. Ok ik zal het zo stellen, ik trok je voorbij met men TZR . Overigens kan je pk niet zien op een rollerbank. 7 pk voor een 50 cc is beetje veel hoor . Een 125CC heeft er net 11pk xD. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 30 juli 2011 Rapport Geplaatst: 30 juli 2011 Ok ik zal het zo stellen, ik trok je voorbij met men TZR . Overigens kan je pk niet zien op een rollerbank. 7 pk voor een 50 cc is beetje veel hoor . Een 125CC heeft er net 11pk xD. En 70cc gaat soms voorbij de 20pk, wat jij zegt zal wel fabrieksaf zijn maar niet gekieteld. Vandaag de polo weggebracht en gekeken of ik onze oude Passat kon vinden, en heb hem gevonden: Zonde, maarja, het was niet anders helaas.. Reageren
moechy Geplaatst: 30 juli 2011 Rapport Geplaatst: 30 juli 2011 Ok ik zal het zo stellen, ik trok je voorbij met men TZR . Overigens kan je pk niet zien op een rollerbank. 7 pk voor een 50 cc is beetje veel hoor . Een 125CC heeft er net 11pk xD. En 70cc gaat soms voorbij de 20pk, wat jij zegt zal wel fabrieksaf zijn maar niet gekieteld. Vandaag de polo weggebracht en gekeken of ik onze oude Passat kon vinden, en heb hem gevonden: Zonde, maarja, het was niet anders helaas.. De prestaties die ik geef zijn inderdaad fabrieksaf. Reageren
flippie13 Geplaatst: 30 juli 2011 Rapport Geplaatst: 30 juli 2011 Ok ik zal het zo stellen, ik trok je voorbij met men TZR . Overigens kan je pk niet zien op een rollerbank. 7 pk voor een 50 cc is beetje veel hoor . Een 125CC heeft er net 11pk xD. En 70cc gaat soms voorbij de 20pk, wat jij zegt zal wel fabrieksaf zijn maar niet gekieteld. Vandaag de polo weggebracht en gekeken of ik onze oude Passat kon vinden, en heb hem gevonden: Zonde, maarja, het was niet anders helaas.. De prestaties die ik geef zijn inderdaad fabrieksaf. Mijne is niet meer fabrieksaf, al het een 'n ander aan gedaan. En op de testbank had ik eigenlijk moeten zeggen, daar kan je vrijwel alles zien . Maar mijne komt wel boven de 2pk uit, maar ik zal 't wel keertje poste als die op test bank is geweest Reageren
3LOPIX Geplaatst: 30 juli 2011 Rapport Geplaatst: 30 juli 2011 Grappig om de verschillen te zien, Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 juli 2011 Rapport Geplaatst: 30 juli 2011 (bewerkt) *** Je hebt in 2010 een NIEUWE Fiat Punto gekocht en in 2011 koop je alweer een NIEUWE Fiat Punto? Is dit niet een beetje geldverspilling..? Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar hier heb je voor 17 000 euro(ecopremies ownen natuurlijk) een 1.6 ecodrive(diesel dus) Volvo C30(110 PK) die er toch wat bruter uitziet dan een Fiat Punto.. 17 000 euro met zo'n pakket velgen en spoiler inbegrepen. Maar ik denk dat die ecopremies alleen in België gelden, want ik vind niks deftigs als ik 'ecopremies Nederland' intyp in Google. Voor 19 000 euro vind ik toch wel wat beters dan een 85 PK Fiat Punto, oftewel ligt dat aan de landelijke prijzen..Persoonlijk zou ik voor een Seat Ibiza SC gaan. Voor 19 000 euro heb je er 1 met 143 PK.. Edit: Verkeerde Seat getypt..xD Bewerkt: 30 juli 2011 door MegaPilot Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 30 juli 2011 Rapport Geplaatst: 30 juli 2011 (bewerkt) Aangezien ik nu 4 weken vakantie genomen heb ga ik het 1 en ander aan mijn golfje doen. Ten eerste wil ik mijn velgen matzwart spuiten omdat nu de lak er afbrokkeld. Zo zal het er ongeveer uitzien dan, alleen dit is niet matzwart: Ben benieuwd hoe het zal staan. En dan de spiegels ook matzwart want die lak heeft zijn beste tijd ook al gehad. Bewerkt: 30 juli 2011 door Nick_Kerkwijk Reageren
Mythbuster Geplaatst: 30 juli 2011 Rapport Geplaatst: 30 juli 2011 Ok ik zal het zo stellen, ik trok je voorbij met men TZR . Overigens kan je pk niet zien op een rollerbank. 7 pk voor een 50 cc is beetje veel hoor . Een 125CC heeft er net 11pk xD. En 70cc gaat soms voorbij de 20pk, wat jij zegt zal wel fabrieksaf zijn maar niet gekieteld. Vandaag de polo weggebracht en gekeken of ik onze oude Passat kon vinden, en heb hem gevonden: Zonde, maarja, het was niet anders helaas.. WTF staat er voor die Passat op die eerste foto? Echt een rare vorm! Stonden er nog Ibiza's waar je toevallig iets van voor me hebt meegenomen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.