Mythbuster Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 (bewerkt) Komen die zijknipperlichten van een Golf? Lijkt wel dezelfde vorm en bij ons zijn die ook zo gesmoked. Staat er trouwens wel mooi op. Nee heb die van mij van een mk4 Polo gehaald, maar zag ze ook zitten op een Mk2 Ibiza, alleen die waren nogal verweerd en zo. Geloof dat ze smoked alleen origineel op mk4 Polo's en Golf 3 en 4's zitten. Bij Golf 2 zijn ze volgens mij rechthoekig en Golf 1 heeft ze zo te zien helemaal niet. €140 zou net men maximum budget zijn . Ik wil gewoon een degelijke radio waarin je cd, mp3, ipod en usb kan afspelen. Meer hoef ik niet . Mijn radio kostte 80 euro, heeft USB/mp3. Werkt perfect en hij is redelijk cheap. Niets te klagen Heeft alleen niet zo heel veel watt's maar dat is ook wel op te lossen. Geloof dat er standaard 4 of 8 speakers op kunnen, dus bij mij was het gewoon d'r in steken en m`n speakers vervangen, gewoon goedkope speakers van 80 euro of zo. Voorin 50watt woofers van Pioneer en achterin Kicker DS460(woofer + tweeters). Geeft gewoon een net geluid voor een alledaagse auto vind ik. Bewerkt: 4 augustus 2011 door Mythbuster Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 €140 zou net men maximum budget zijn . Ik wil gewoon een degelijke radio waarin je cd, mp3, ipod en usb kan afspelen. Meer hoef ik niet . Mijn radio kostte 80 euro, komt iets van 4x55watt uit, heeft USB/mp3. Werkt perfect en hij is redelijk cheap. Niets te klagen Ligt er maar net aan wat je gewend bent hea Overigens zegt 4x 55 watt helemaal niets, aangezien dat vaak 4x 55 watt MAX is en 4x 12 watt RMS Het RMS vermogen is wat telt Reageren
GolfG60 Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Ik ben van plan om een Volkswagen Corrado te kopen. best mooi zo'n Corrado Als je al dat lelijke polyester weg denkt wel ja. Zo waar Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Komen die zijknipperlichten van een Golf? Lijkt wel dezelfde vorm en bij ons zijn die ook zo gesmoked. Staat er trouwens wel mooi op. Nee heb die van mij van een mk4 Polo gehaald, maar zag ze ook zitten op een Mk2 Ibiza, alleen die waren nogal verweerd en zo. Geloof dat ze smoked alleen origineel op mk4 Polo's en Golf 3 en 4's zitten. Bij Golf 2 zijn ze volgens mij rechthoekig en Golf 1 heeft ze zo te zien helemaal niet. Inderdaad in Golf 1 zitten ze niet origineel (tenzij cabrio van eind jaren '80 - begin '90, maar dan rechthoekig zoals Golf 2) en bij ons zitten in Golf 3 originele smoked knipperlichten Reageren
moechy Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Er zit nog een degelijk setje boxen in, dus dat is niet nodig. Overigens gaat die radio nog even moeten wachten, eerst maar eens nieuwe trommels + remmen aanschaffen voor achteraan. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Er zit nog een degelijk setje boxen in, dus dat is niet nodig. Overigens gaat die radio nog even moeten wachten, eerst maar eens nieuwe trommels + remmen aanschaffen voor achteraan. Zoals ik al zei is het gewoon wat je gewend bent Bij mij is het toen begonnen omdat ik, Sennheiser oordopjes heb voor de Ipod, en thuis een Harman Kardon Home Cinema heb Toen moest de auto er ook aan geloven bij mij, en jah, het geluid is merkbaar véél beter geworden Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Gister ff bij HR Enineering geweest in Doesburg, heb een kennis die daar werkt. Zie ik opeens een fucking Race-Kever staan.. Full tuned en een circuitauto. Daarnaast een Ferrari en een zelf gemaakt Honda Civic blok in een Honda Civic.. gaat vlot daaro. Reageren
commando Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 ik ken doesburg van heel iets anders kan me nog herinneren dat het een mooi stadje was Reageren
moechy Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Gisteren eens laten kijken naar men radio. Voor die radio heb je een speciale tang nodig om hem eruit te trekken . Dan moet er nog een vierkante kader in en klaar is kees. Komt op iets van een €20 die kader. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Gisteren eens laten kijken naar men radio. Voor die radio heb je een speciale tang nodig om hem eruit te trekken . Dan moet er nog een vierkante kader in en klaar is kees. Komt op iets van een €20 die kader. Pardon?? Je bedoelt zo'n raster, waar je de autoradio inschuift Die krijg je erbij als een een nieuwe radio koopt Reageren
moechy Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Gisteren eens laten kijken naar men radio. Voor die radio heb je een speciale tang nodig om hem eruit te trekken . Dan moet er nog een vierkante kader in en klaar is kees. Komt op iets van een €20 die kader. Pardon?? Je bedoelt zo'n raster, waar je de autoradio inschuift Die krijg je erbij als een een nieuwe radio koopt Nee hoor. Aparte kader, word apart verkocht. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 Hmm, tis ineens rustig hier http://www.youtube.com/watch?v=njMnD8n6kw0 Wat een prachtig ding Reageren
moechy Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 Ja, het is hier echt dood . Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 @Mythbuster Netjes gespoten, alleen ga ik dat niet zelf doen bij mijn auto Ik ga vanavond even diverse offertes aanvragen om mijn auto helemaal overnieuw te laten spuiten Het begint nu echt nodig te worden Ben nog wel steeds aan het twijfelen over de kleur, maar ik denk dat ik hem gewoon weer zwart laat spuiten, vind het zelf nog steeds wel leuk staan met de groene details Of heeft er iemand hier nog suggesties ?? Je moet trouwens mijn motor er eens inhangen dan, 2.0 16V (140 pk standaard) Hoe staat 't met de offertes? Of is hij/zij al gespoten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.