Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoop dat het niet te lang meer duurt voor de auto eindelijk van mij is :7.

Kan ik jullie eens wat foto's maken van het interieur en buitenkant zoals ie nu is, en daarna hoe ie dan is.

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Kan ik jullie eens wat foto's maken van het interieur en buitenkant zoals ie nu is, en daarna hoe ie dan is.

En waar hangt dat vanaf? Ik dacht eigenlijk dat hij begin augustus al van jou zou zijn.

Geplaatst:

En waar hangt dat vanaf? Ik dacht eigenlijk dat hij begin augustus al van jou zou zijn.

Nee, we moeten nog even wachten tot de rekening van de visa er is, voordat we voor een nieuwe auto kunnen kijken. :7

Geplaatst:

Nee, we moeten nog even wachten tot de rekening van de visa er is, voordat we voor een nieuwe auto kunnen kijken. :7

Ahzo, jullie gaan dus in de plaats van die punto een andere auto kopen. En wat gaat dat voor iets worden? Weer een Italiaantje?

Geplaatst:

Mij lijkt het geniaal om een fiat 500 ( oude) te hebben... :7

Ik zag er gister nog 1 rijden, 80 op rechterbaan en op zijkanten stond iets over een cafe, was ook getroffen door de roestduivel.

Geplaatst:

Ja moet de auto wel goed onderhouden, ik zou graag een auto willen ook al kan ik er niet in rijden maar gewoon om hem alvast op te knappen en mooi te laten blinken <3

Maarja ik ken mijn ouders... :7

Geplaatst:

Ja moet de auto wel goed onderhouden, ik zou graag een auto willen ook al kan ik er niet in rijden maar gewoon om hem alvast op te knappen en mooi te laten blinken <3

Maarja ik ken mijn ouders... :7

Sowieso, waar laat je die dan? :7

Geplaatst:

Geniale reactie @Redfire XD Ja zo`n Fiatje is inderdaad erg mooi. Zou zelf dan liever voor de Mini gaan omdat ze even wendbaar zijn als een kart, maar een Fiat 500 is wel wat unieker natuurlijk!

Tis alleen zo jammer dat je voor opknappen zo veel gereedschap nodig hebt, moet zelf nog altijd een keer wat gereedschap gaan kopen aangezien het bij ons in de garage al niet echt verder komt dan inbussleutels, schroevendraaiers, een waterpomptang en hamers...

Geplaatst:

Geniale reactie @Redfire XD Ja zo`n Fiatje is inderdaad erg mooi. Zou zelf dan liever voor de Mini gaan omdat ze even wendbaar zijn als een kart, maar een Fiat 500 is wel wat unieker natuurlijk!

Tis alleen zo jammer dat je voor opknappen zo veel gereedschap nodig hebt, moet zelf nog altijd een keer wat gereedschap gaan kopen aangezien het bij ons in de garage al niet echt verder komt dan inbussleutels, schroevendraaiers, een waterpomptang en hamers...

Met hamers kun je alles maken, alleen wat kit en pur aanschaffen, en dan ben je klaar :tu:

Geplaatst:

Ahzo, jullie gaan dus in de plaats van die punto een andere auto kopen. En wat gaat dat voor iets worden? Weer een Italiaantje?

Nee? Die punto word van mij :puh:. Er komt gewoon een nieuwe auto bij :puh:.

Geplaatst:

Nou, ben onlangs even bij Rutger langs geweest, was erg gezellig :D

En auto heeft nog tussen een paar van de andere bakken gestaan, 1 Serie en E30 m3 missen nog :7

b52041a6.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...