Tha-Ran Geplaatst: 11 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2011 (bewerkt) Nou, ben onlangs even bij Rutger langs geweest, was erg gezellig Hier tussen de andere bakkenv Bewerkt: 11 augustus 2011 door Tha-Ran Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 11 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2011 Hoop dat het niet te lang meer duurt voor de auto eindelijk van mij is . Kan ik jullie eens wat foto's maken van het interieur en buitenkant zoals ie nu is, en daarna hoe ie dan is. En waar hangt dat vanaf? Ik dacht eigenlijk dat hij begin augustus al van jou zou zijn. Nee, we moeten nog even wachten tot de rekening van de visa er is, voordat we voor een nieuwe auto kunnen kijken. Ahzo, jullie gaan dus in de plaats van die punto een andere auto kopen. En wat gaat dat voor iets worden? Weer een Italiaantje? Nee? Die punto word van mij . Er komt gewoon een nieuwe auto bij . Ja dat bedoelde ik dus. Jij krijgt de Punto en je ouders kopen een andere auto om de punto te vervangen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Nou, ben onlangs even bij Rutger langs geweest, was erg gezellig Hier tussen de andere bakkenv Die linker is toch een BMW 5 serie? Of een 7 Serie? Volgens mij is hij echt te groot voor een 3 serie. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Nou, ben onlangs even bij Rutger langs geweest, was erg gezellig Hier tussen de andere bakkenv Die linker is toch een BMW 5 serie? Of een 7 Serie? Volgens mij is hij echt te groot voor een 3 serie. E34 525i, onze ragbak. Reageren
moechy Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Hoop dat het niet te lang meer duurt voor de auto eindelijk van mij is . Kan ik jullie eens wat foto's maken van het interieur en buitenkant zoals ie nu is, en daarna hoe ie dan is. En waar hangt dat vanaf? Ik dacht eigenlijk dat hij begin augustus al van jou zou zijn. Nee, we moeten nog even wachten tot de rekening van de visa er is, voordat we voor een nieuwe auto kunnen kijken. Ahzo, jullie gaan dus in de plaats van die punto een andere auto kopen. En wat gaat dat voor iets worden? Weer een Italiaantje? Nee? Die punto word van mij . Er komt gewoon een nieuwe auto bij . Ja dat bedoelde ik dus. Jij krijgt de Punto en je ouders kopen een andere auto om de punto te vervangen. Klopt, alleen betaal ik mee voor de nieuwe auto wat een camionette word. (Lichte vracht) Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Klopt, alleen betaal ik mee voor de nieuwe auto wat een camionette word. (Lichte vracht) Oei, zorg er dan maar voor dat het iets goedkoops wordt Reageren
moechy Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Klopt, alleen betaal ik mee voor de nieuwe auto wat een camionette word. (Lichte vracht) Oei, zorg er dan maar voor dat het iets goedkoops wordt 2dehands. Niet te duur maar wel degelijk. Reageren
KJF Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Op het moment heb ik een donkerblauwe suzuki alto uit 1996 Niets bijzonders. En er zit nu ook een grote deuk in. omdat ik er zo'n 3 weken geleden een aanrijding mee heb gehad. Was gelukkig niet mijn schuld. Reageren
moechy Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Op het moment heb ik een donkerblauwe suzuki alto uit 1996 Niets bijzonders. En er zit nu ook een grote deuk in. omdat ik er zo'n 3 weken geleden een aanrijding mee heb gehad. Was gelukkig niet mijn schuld. Oeh een brooddoos . Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Dit is mn stiefmoeders Nissan Micra, toen Ron hier bij me was gingen we daar wat in ouwehoeren en geinige is dat Ron er helemaal niet zo goed mee overweg kon, Maar een Nissan Micra is wat anders dan de Zwaardere BMW's van hun. Reageren
moechy Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Een groene micra met paarse wieldoppen? Wat een kleurencombinatie . Wel speciaal Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Een groene micra met paarse wieldoppen? Wat een kleurencombinatie . Wel speciaal en dan de Paarse stuur hoes en stoelhoezen, maar die zie je niet op de fotos. maar wel een leuk stickertje op de benzine klep . Echt een vrouwe auto die wagen van mn stiefmoeder Reageren
moechy Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Een groene micra met paarse wieldoppen? Wat een kleurencombinatie . Wel speciaal en dan de Paarse stuur hoes en stoelhoezen, maar die zie je niet op de fotos. maar wel een leuk stickertje op de benzine klep . Echt een vrouwe auto die wagen van mn stiefmoeder Zeer foute combinatie maar het heeft wel iets . Lol had daarstraks een Ford Sierra binnen. Wat een fucking wrak was dat . Reageren
commando Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2011 whaha epic kleuren inderdaad XD maar inderdaad bij zo'n micra past het er wel bij Reageren
Rullez Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2011 Een groene micra met paarse wieldoppen? Wat een kleurencombinatie . Wel speciaal en dan de Paarse stuur hoes en stoelhoezen, maar die zie je niet op de fotos. maar wel een leuk stickertje op de benzine klep . Echt een vrouwe auto die wagen van mn stiefmoeder Zeer foute combinatie maar het heeft wel iets . Lol had daarstraks een Ford Sierra binnen. Wat een fucking wrak was dat . Een Ford Sierra is een stuk leuker speelgoed als jou fiatje... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.