Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nou, ben onlangs even bij Rutger langs geweest, was erg gezellig :D

Hier tussen de andere bakkenv :)

b52041a6.jpg

2f704bc0.jpg

242ef2ae.jpg

Bewerkt: door Tha-Ran
  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Hoop dat het niet te lang meer duurt voor de auto eindelijk van mij is :7.

Kan ik jullie eens wat foto's maken van het interieur en buitenkant zoals ie nu is, en daarna hoe ie dan is.

En waar hangt dat vanaf? Ik dacht eigenlijk dat hij begin augustus al van jou zou zijn.

Nee, we moeten nog even wachten tot de rekening van de visa er is, voordat we voor een nieuwe auto kunnen kijken. :7

Ahzo, jullie gaan dus in de plaats van die punto een andere auto kopen. En wat gaat dat voor iets worden? Weer een Italiaantje?

Nee? Die punto word van mij :puh:. Er komt gewoon een nieuwe auto bij :puh:.

Ja dat bedoelde ik dus. Jij krijgt de Punto en je ouders kopen een andere auto om de punto te vervangen.

Geplaatst:

b52041a6.jpg

Die linker is toch een BMW 5 serie? Of een 7 Serie? Volgens mij is hij echt te groot voor een 3 serie. :7

Geplaatst:

b52041a6.jpg

Die linker is toch een BMW 5 serie? Of een 7 Serie? Volgens mij is hij echt te groot voor een 3 serie. :7

E34 525i, onze ragbak. ^_^

Geplaatst:

Hoop dat het niet te lang meer duurt voor de auto eindelijk van mij is :7.

Kan ik jullie eens wat foto's maken van het interieur en buitenkant zoals ie nu is, en daarna hoe ie dan is.

En waar hangt dat vanaf? Ik dacht eigenlijk dat hij begin augustus al van jou zou zijn.

Nee, we moeten nog even wachten tot de rekening van de visa er is, voordat we voor een nieuwe auto kunnen kijken. :7

Ahzo, jullie gaan dus in de plaats van die punto een andere auto kopen. En wat gaat dat voor iets worden? Weer een Italiaantje?

Nee? Die punto word van mij :puh:. Er komt gewoon een nieuwe auto bij :puh:.

Ja dat bedoelde ik dus. Jij krijgt de Punto en je ouders kopen een andere auto om de punto te vervangen.

Klopt, alleen betaal ik mee voor de nieuwe auto wat een camionette word. (Lichte vracht)

Geplaatst:

Klopt, alleen betaal ik mee voor de nieuwe auto wat een camionette word. (Lichte vracht)

Oei, zorg er dan maar voor dat het iets goedkoops wordt :clown:

Geplaatst:

Oei, zorg er dan maar voor dat het iets goedkoops wordt :clown:

2dehands. Niet te duur maar wel degelijk.

Geplaatst:

Op het moment heb ik een donkerblauwe suzuki alto uit 1996

Niets bijzonders.

En er zit nu ook een grote deuk in.

omdat ik er zo'n 3 weken geleden een aanrijding mee heb gehad.

Was gelukkig niet mijn schuld.

Geplaatst:

Op het moment heb ik een donkerblauwe suzuki alto uit 1996

Niets bijzonders.

En er zit nu ook een grote deuk in.

omdat ik er zo'n 3 weken geleden een aanrijding mee heb gehad.

Was gelukkig niet mijn schuld.

Oeh een brooddoos :D.

Geplaatst:

Dit is mn stiefmoeders Nissan Micra, toen Ron hier bij me was gingen we daar wat in ouwehoeren en geinige is dat Ron er helemaal niet zo goed mee overweg kon, Maar een Nissan Micra is wat anders dan de Zwaardere BMW's van hun. :D

foto0543p.jpg

foto0542p.jpg

foto0541b.jpg

Geplaatst:

Een groene micra met paarse wieldoppen? :7 Wat een kleurencombinatie :puh:. Wel speciaal :puh:

en dan de Paarse stuur hoes en stoelhoezen, maar die zie je niet op de fotos. maar wel een leuk stickertje op de benzine klep :7. Echt een vrouwe auto die wagen van mn stiefmoeder :7

Geplaatst:

Een groene micra met paarse wieldoppen? :7 Wat een kleurencombinatie :puh:. Wel speciaal :puh:

en dan de Paarse stuur hoes en stoelhoezen, maar die zie je niet op de fotos. maar wel een leuk stickertje op de benzine klep :7. Echt een vrouwe auto die wagen van mn stiefmoeder :7

Zeer foute combinatie :puh: maar het heeft wel iets :7.

Lol had daarstraks een Ford Sierra binnen. Wat een fucking wrak was dat :7.

Geplaatst:

Zeer foute combinatie :puh: maar het heeft wel iets :7.

Lol had daarstraks een Ford Sierra binnen. Wat een fucking wrak was dat :7.

Een Ford Sierra is een stuk leuker speelgoed als jou fiatje...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...