Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Een groene micra met paarse wieldoppen? :7 Wat een kleurencombinatie :puh:. Wel speciaal :puh:

en dan de Paarse stuur hoes en stoelhoezen, maar die zie je niet op de fotos. maar wel een leuk stickertje op de benzine klep :7. Echt een vrouwe auto die wagen van mn stiefmoeder :7

Zeer foute combinatie :puh: maar het heeft wel iets :7.

Lol had daarstraks een Ford Sierra binnen. Wat een fucking wrak was dat :7.

Een Ford Sierra is een stuk leuker speelgoed als jou fiatje...

Dit dus.

Weet iemand toevallig hoe een achterruit random helemaal kan exploderen als je ongeveer 90km/u rijd en je er eerder geen sterretje(s) in zag?

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

@Mythbuster

Netjes gespoten, alleen ga ik dat niet zelf doen bij mijn auto

Ik ga vanavond even diverse offertes aanvragen om mijn auto helemaal overnieuw te laten spuiten :{

Het begint nu echt nodig te worden

Ben nog wel steeds aan het twijfelen over de kleur, maar ik denk dat ik hem gewoon weer zwart laat spuiten, vind het zelf nog steeds wel leuk staan met de groene details ^_^

Of heeft er iemand hier nog suggesties ??

Je moet trouwens mijn motor er eens inhangen dan, 2.0 16V (140 pk standaard) :puh:

Hoe staat 't met de offertes? Of is hij/zij al gespoten? :)

Ik heb inmiddels een aantal offertes binnen, die variëren tussen de 1900 en 3000 euro

De auto is nog niet gespoten, en zijn nu ook nog wat onderdelen onderweg die ik ook gemonteerd wil hebben

Misschien gaat de auto voor die tijd weer even terug naar PM Performance, om een katvervanger te laten plaatsen

Enkel weet ik dat nog niet zeker

Je krijg dat namelijk dit geknal :puh: :

Voor de audio van de auto zijn ook weer wat onderdelen besteld ^_^

@Djmaddox, gebeurd vaker hoor, je bent echt de enige niet, heeft gewoon te maken met teveel spanning op het glas

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, heb je er ervaring mee dan :7

Ja :7

@RustyRustler, moet het dan niet gewoon een paar scheurtjes worden?

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:

Nee, heb je er ervaring mee dan :7

Ja :7

@RustyRustler, moet het dan niet gewoon een paar scheurtjes worden?

Nope, een achteruit van een auto is van gehard glas, net als de zijruiten

Dat glas kan veel hebben, maar kan ook ineens breken door spanning op het verkeerde plekje

Vandaar ook de life-hamer, die zo'n puntje erop heeft zitten

Een voorruit is wel beschermd (gelaagd glas), aangezien het met een aanrijding nogal lullig is, als je je bek vol met glas hebt zitten :clown:

Geplaatst:

@Mythbuster

Netjes gespoten, alleen ga ik dat niet zelf doen bij mijn auto

Ik ga vanavond even diverse offertes aanvragen om mijn auto helemaal overnieuw te laten spuiten :{

Het begint nu echt nodig te worden

Ben nog wel steeds aan het twijfelen over de kleur, maar ik denk dat ik hem gewoon weer zwart laat spuiten, vind het zelf nog steeds wel leuk staan met de groene details ^_^

Of heeft er iemand hier nog suggesties ??

Je moet trouwens mijn motor er eens inhangen dan, 2.0 16V (140 pk standaard) :puh:

Hoe staat 't met de offertes? Of is hij/zij al gespoten? :)

Ik heb inmiddels een aantal offertes binnen, die variëren tussen de 1900 en 3000 euro

De auto is nog niet gespoten, en zijn nu ook nog wat onderdelen onderweg die ik ook gemonteerd wil hebben

Misschien gaat de auto voor die tijd weer even terug naar PM Performance, om een katvervanger te laten plaatsen

Voor de audio van de auto zijn ook weer wat onderdelen besteld ^_^

@Djmaddox, gebeurd vaker hoor, je bent echt de enige niet, heeft gewoon te maken met teveel spanning op het glas

Dat geluid in dat filmpje lijkt wel van een Peugeot 206 RC. Maar volgens mij mag dat geknal niet op de openbare weg, net zoals die vlammen in je uitlaat als je terugschakelt. :cry:Vind dat wel jammer aangezien dat juist stoer is. :puh:

Geplaatst:

Ik zeg Doen! :D

Polo deed dat eerst ook wel eens, liet je het gas los en hoorde je hem ploffen in de pijp, erg vet :puh:

Ook in een G60 waar ik toen in zat, hij tork hem toen door richting de 90, liet ie het gas los, ineens een flinke knal in de pijp, geweldig :Y

Nope, een achteruit van een auto is van gehard glas, net als de zijruiten

Dat glas kan veel hebben, maar kan ook ineens breken door spanning op het verkeerde plekje

Vandaar ook de life-hamer, die zo'n puntje erop heeft zitten

Een voorruit is wel beschermd (gelaagd glas), aangezien het met een aanrijding nogal lullig is, als je je bek vol met glas hebt zitten :clown:

Idd, dan breekt het in heel veel stukjes, maar gehard glas is ook aardig lullig als je een zij aanrijding krijgt en een airbag ontploft.

Geplaatst:

Of er vliegt zo'n stukkie in je 'gebied'... :7

Maar volgens mij zit er gewoon een kleine kabouter met een hamer op je hoedenplank :puh:

Geplaatst:

Weet iemand toevallig hoe een achterruit random helemaal kan exploderen als je ongeveer 90km/u rijd en je er eerder geen sterretje(s) in zag?

Misschien dat er weer zo`n debiel met een luchtbuks aan het schieten was?...

Also, don't hate on the Punto, als vind ik bepaalde Sierra's wel een stuk vetter dan Punto's, Punto's zijn op zich gewoon goede wagens :)

Geplaatst:

@ GekkieJ

Het mag inderdaad niet, zonder kat rijden

Als ik het laat doen, wordt de originele kat ook aangepast, zodat deze met de APK er weer onder kan :)

@GolfG60

Het enige waarom ik nog twijfel, is dat de computer kan melden dat er een uitlaatgassen storing is, en omdat ik niet weet hoe luid het allemaal gaat worden

Als ik gas geef haal ik namelijk al 99 DB (getest op een koude uitlaat), dus het is al niet legaal meer :cab:

En ik vind het ook vrij kansloos op met van die lampjes die constant branden, rond te rijden :$

Het kost voor mijn auto overigens 250 euro voor het compleet vervangen voor een RVS buis, en 325 euro voor hetzelfde, maar dan met een Twister Katalysator

Twister Kat (dempt nog een beetje het geluid door het te wervelen)

pmtwisterlas.jpg

Geplaatst:

@ GekkieJ

Het mag inderdaad niet, zonder kat rijden

Als ik het laat doen, wordt de originele kat ook aangepast, zodat deze met de APK er weer onder kan :)

@GolfG60

Het enige waarom ik nog twijfel, is dat de computer kan melden dat er een uitlaatgassen storing is, en omdat ik niet weet hoe luid het allemaal gaat worden

Als ik gas geef haal ik namelijk al 99 DB (getest op een koude uitlaat), dus het is al niet legaal meer :cab:

En ik vind het ook vrij kansloos op met van die lampjes die constant branden, rond te rijden :$

Het kost voor mijn auto overigens 250 euro voor het compleet vervangen voor een RVS buis, en 325 euro voor hetzelfde, maar dan met een Twister Katalysator

Twister Kat (dempt nog een beetje het geluid door het te wervelen)

En een racekat dan? die minder afknijpt maar toch nog wel wat filtert, dan zal het qua geluid ook wel mee vallen denk ik.

Geplaatst:

Mja, een racekat heeft 200 cellen ipv 400

Dus dat zal schelen, we gaan het tegen die tijd daar bekijken

Maar met een beetje pech houdt een racekat ook de knallen tegen

Hoewel die nu ook al lekker knalt als ik terug schakel ^_^ (geen middendemper meer en een sport einddemper)

Alleen is de kat het laatste stukje wat nog niet RVS is, daarna is de hele uitlaat RVS _O_

Geplaatst:

Een groene micra met paarse wieldoppen? :7 Wat een kleurencombinatie :puh:. Wel speciaal :puh:

en dan de Paarse stuur hoes en stoelhoezen, maar die zie je niet op de fotos. maar wel een leuk stickertje op de benzine klep :7. Echt een vrouwe auto die wagen van mn stiefmoeder :7

Mijn fiatje ziet er anders wel beter uit, dan die ford sierra :7.

Ik heb geen verroeste uitlaat, veerpoten, men bekleding en dergelijke is nog heel...

Ik zei btw dat die Ford sierra een wrak was.

Dat jij weer commentaar moet geven op mijn punto terwijl die toch in betere staat is dan die ford zegt meer over jou gebrek aan leeskunst dan over mijn punto ;).

Overigens dinsdag trommels en trommelremmen steken op men werk.

Geplaatst:

Ik heb geen verroeste uitlaat, veerpoten, men bekleding en dergelijke is nog heel...

Dat jij weer commentaar moet geven op mijn punto terwijl die toch in betere staat is dan die ford zegt meer over jou gebrek aan leeskunst dan over mijn punto ;).Overigens dinsdag trommels en trommelremmen steken op men werk.

Een tip: spot niet met moechy's punto want dan komt ie je halen! :7

Geplaatst:

Dat jij weer commentaar moet geven op mijn punto terwijl die toch in betere staat is dan die ford zegt meer over jou gebrek aan leeskunst dan over mijn punto ;).Overigens dinsdag trommels en trommelremmen steken op men werk.

Een tip: spot niet met moechy's punto want dan komt ie je halen! :7

Idc. Vind de reactie gewoon niet passen aangezien ik het over een bepaalde sierra heb en niet over allemaal. Vind het net leuke auto's, maat dat was echt een wrak :7.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...