Rullez Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Zo vandaag mijn reservering gemaakt voor volgende maand, dan ga ik namelijk 3 dagen naar Duitsland. Vrijdag heen rijden, zaterdag auto race bekijken op de Nürburgring en zondag lekker vrij rijden met mijn eigen auto op de ring. Ik ga met 16 andere VWtjes heen dus dat moet gezellig worden. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Zo vandaag mijn reservering gemaakt voor volgende maand, dan ga ik namelijk 3 dagen naar Duitsland. Vrijdag heen rijden, zaterdag auto race bekijken op de Nürburgring en zondag lekker vrij rijden met mijn eigen auto op de ring. Ik ga met 16 andere VWtjes heen dus dat moet gezellig worden. Wel foto's maken he? En misschien nog filmpje van topsnelheid. ^^ Reageren
Rullez Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Zo vandaag mijn reservering gemaakt voor volgende maand, dan ga ik namelijk 3 dagen naar Duitsland. Vrijdag heen rijden, zaterdag auto race bekijken op de Nürburgring en zondag lekker vrij rijden met mijn eigen auto op de ring. Ik ga met 16 andere VWtjes heen dus dat moet gezellig worden. Wel foto's maken he? En misschien nog filmpje van topsnelheid. ^^ Ik ga rijden vent dan ga ik geen foto's maken of filmen. Misschien dat ik nog wat gespot en anders niet Laat sowieso nog wel even mijn top horen. Mooi vergelijkings materiaal als ik de volgende keer terug kom en ik wat verder aan mijn motor heb gesleuteld. Reageren
Rullez Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 (bewerkt) En weer dubbelpost, 3 laptops en een ps3 zijn niet best voor je internet. Bewerkt: 14 augustus 2011 door Rullez Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Zo vandaag mijn reservering gemaakt voor volgende maand, dan ga ik namelijk 3 dagen naar Duitsland. Vrijdag heen rijden, zaterdag auto race bekijken op de Nürburgring en zondag lekker vrij rijden met mijn eigen auto op de ring. Ik ga met 16 andere VWtjes heen dus dat moet gezellig worden. Wel foto's maken he? En misschien nog filmpje van topsnelheid. ^^ Ik ga rijden vent dan ga ik geen foto's maken of filmen. Misschien dat ik nog wat gespot en anders niet Laat sowieso nog wel even mijn top horen. Mooi vergelijkings materiaal als ik de volgende keer terug kom en ik wat verder aan mijn motor heb gesleuteld. Heb je geen maat die naast je zit of mee rijdt? Lijkt me wel lekker hoor. Je krijgt vast aandacht @ DLD met je GTI. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Ik ga rijden vent dan ga ik geen foto's maken of filmen. Misschien dat ik nog wat gespot en anders niet Laat sowieso nog wel even mijn top horen. Mooi vergelijkings materiaal als ik de volgende keer terug kom en ik wat verder aan mijn motor heb gesleuteld. Je kan toch op een vaste punt een camera plaatsen? Problem solved ^^ alleen weet ik zo niet waar je hem zou moeten plaatsen maar dan nog Reageren
flippie13 Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Ik ga rijden vent dan ga ik geen foto's maken of filmen. Misschien dat ik nog wat gespot en anders niet Laat sowieso nog wel even mijn top horen. Mooi vergelijkings materiaal als ik de volgende keer terug kom en ik wat verder aan mijn motor heb gesleuteld. Je kan toch op een vaste punt een camera plaatsen? Problem solved ^^ alleen weet ik zo niet waar je hem zou moeten plaatsen maar dan nog ik wou net zeggen, een dashcam is tegenwoordig zo heel raar niet meer, er zijn zelfs mensen die dat ding altijd aan hebben ivm verzekering enso. Topsnelheid is op die manier bij een motor wel te meten, zet je hem gewoon op je tank Gewoon op je dashboard kwakken en zelf de top onthouden lijkt mij het beste, of 2 dashcams nemen Reageren
TalkingPear Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Dashcam met met tape op het stuur plakken...(achterkant) Reageren
Rullez Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 (bewerkt) Zo vandaag mijn reservering gemaakt voor volgende maand, dan ga ik namelijk 3 dagen naar Duitsland. Vrijdag heen rijden, zaterdag auto race bekijken op de Nürburgring en zondag lekker vrij rijden met mijn eigen auto op de ring. Ik ga met 16 andere VWtjes heen dus dat moet gezellig worden. Wel foto's maken he? En misschien nog filmpje van topsnelheid. ^^ Ik ga rijden vent dan ga ik geen foto's maken of filmen. Misschien dat ik nog wat gespot en anders niet Laat sowieso nog wel even mijn top horen. Mooi vergelijkings materiaal als ik de volgende keer terug kom en ik wat verder aan mijn motor heb gesleuteld. Heb je geen maat die naast je zit of mee rijdt? Lijkt me wel lekker hoor. Je krijgt vast aandacht @ DLD met je GTI. Eerste rondje rijd ik zelf met iemand mee om het circuit te leren kennen, tweede rondje rijd er iemand met mij mee om mij wat dingetjes te leren. En daarna kijk ik wel, hoeveel rondjes ik ga rijden bekijk ik wel je moet niet vergeten dat 1 rondje al zon 25 euro is exclusief de benzine. En dat ik dan niet een verzekerd ben op dat circuit. En wat is DLD? Bewerkt: 15 augustus 2011 door Rullez Reageren
flippie13 Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Zo vandaag mijn reservering gemaakt voor volgende maand, dan ga ik namelijk 3 dagen naar Duitsland. Vrijdag heen rijden, zaterdag auto race bekijken op de Nürburgring en zondag lekker vrij rijden met mijn eigen auto op de ring. Ik ga met 16 andere VWtjes heen dus dat moet gezellig worden. Wel foto's maken he? En misschien nog filmpje van topsnelheid. ^^ Ik ga rijden vent dan ga ik geen foto's maken of filmen. Misschien dat ik nog wat gespot en anders niet Laat sowieso nog wel even mijn top horen. Mooi vergelijkings materiaal als ik de volgende keer terug kom en ik wat verder aan mijn motor heb gesleuteld. Heb je geen maat die naast je zit of mee rijdt? Lijkt me wel lekker hoor. Je krijgt vast aandacht @ DLD met je GTI. Eerste rondje rijd ik zelf met iemand mee om het circuit te leren kennen, tweede rondje rijd er iemand met mij mee om mij wat dingetjes te leren. En daarna kijk ik wel, hoeveel rondjes ik ga rijden bekijk ik wel je moet niet vergeten dat 1 rondje al zon 25 euro is exclusief de benzine. En dat ik dan niet een verzekerd ben op dat circuit. En wat is DLD? Ik denk dat het Duitsland betekend Reageren
Rullez Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Dat kan natuurlijk, bekijks gaat denk ik wel mee vallen. Laat na het weekendje weg wel wat foto's zien met wat voor andere dikke apparaten ik daar heen ga. Stuk dikker als mijn GTI'tje vind ik zelf. Al steken die er ook veel meer geld in als mij. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 hoeveel rondjes ik ga rijden bekijk ik wel je moet niet vergeten dat 1 rondje al zon 25 euro is exclusief de benzine. En dat ik dan niet een verzekerd ben op dat circuit. Je bent na een paar rondes al bek-af, door de inspanning die je op zo'n circuit hebt Ook slijten je banden als een malle, en je topsnelheid moet je maar net zien hoor, want je bent meer aan het rijden, en om je heen aan het kijken dat je niet eens meer op je meter let Owjah, en van die vangrail aflbijven he, die kost namelijk 1000 euro per meter Reageren
GolfG60 Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 hoeveel rondjes ik ga rijden bekijk ik wel je moet niet vergeten dat 1 rondje al zon 25 euro is exclusief de benzine. En dat ik dan niet een verzekerd ben op dat circuit. Je bent na een paar rondes al bek-af, door de inspanning die je op zo'n circuit hebt Ook slijten je banden als een malle, en je topsnelheid moet je maar net zien hoor, want je bent meer aan het rijden, en om je heen aan het kijken dat je niet eens meer op je meter let Owjah, en van die vangrail aflbijven he, die kost namelijk 1000 euro per meter En dan heb je nog niet je eigen schade erbij geteld. Reageren
Rullez Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 (bewerkt) Naja laat zeggen dat ik 6 rondjes verspreid over 2 dagen ga rijden. Misschien nog mee rijden in andere dikke wagens en dan zien we wel weer. Vangrail hoop ik wel uit te blijven, denk sowieso niet dat het me top ga halen op de ring zelf maar dat ik dit op de Duitse Autobahn zelf ga doen. Nurburgring blijft gewoon een verraderlijk circuit. Bewerkt: 16 augustus 2011 door Rullez Reageren
moechy Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 En de trommelremmen steken eronder. Groot verschil qua remkracht . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.