GolfG60 Geplaatst: 17 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2011 Lol men punto haalt ook max 170km/h . Maar dan draait ie wel wat toeren . Men ouders hun auto haalt 117Km/h. Alsof je dat ooit rijdt. Gisterennacht even 190km/h met men pa zen auto gereden toen ik men pa moest weg doen. En zodra je 170 haalt, naait je motor vast Maar dat doet ie wel goed, Polo haalde max. 160 Maarja, normale Polo's en Punto's zijn niet gebouwd voor snelheid dus erg veel boeien doet dat niet Reageren
KJF Geplaatst: 17 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2011 Op het moment heb ik een donkerblauwe suzuki alto uit 1996 Niets bijzonders. En er zit nu ook een grote deuk in. omdat ik er zo'n 3 weken geleden een aanrijding mee heb gehad. Was gelukkig niet mijn schuld. Oeh een brooddoos . Op het moment meer een deukendoos Reageren
moechy Geplaatst: 17 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2011 Lol men punto haalt ook max 170km/h . Maar dan draait ie wel wat toeren . Men ouders hun auto haalt 117Km/h. Alsof je dat ooit rijdt. Gisterennacht even 190km/h met men pa zen auto gereden toen ik men pa moest weg doen. En zodra je 170 haalt, naait je motor vast Maar dat doet ie wel goed, Polo haalde max. 160 Maarja, normale Polo's en Punto's zijn niet gebouwd voor snelheid dus erg veel boeien doet dat niet Nee hoor, is best nog stil en comfortabel . Op het moment heb ik een donkerblauwe suzuki alto uit 1996 Niets bijzonders. En er zit nu ook een grote deuk in. omdat ik er zo'n 3 weken geleden een aanrijding mee heb gehad. Was gelukkig niet mijn schuld. Oeh een brooddoos . Op het moment meer een deukendoos Kan je zo slecht rijden dan? Reageren
flippie13 Geplaatst: 17 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2011 Lol men punto haalt ook max 170km/h . Maar dan draait ie wel wat toeren . Men ouders hun auto haalt 117Km/h. Alsof je dat ooit rijdt. Gisterennacht even 190km/h met men pa zen auto gereden toen ik men pa moest weg doen. ofzo je nooit 117 km/h haalt? Serieus? Reageren
KJF Geplaatst: 17 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2011 Lol men punto haalt ook max 170km/h . Maar dan draait ie wel wat toeren . Men ouders hun auto haalt 117Km/h. Alsof je dat ooit rijdt. Gisterennacht even 190km/h met men pa zen auto gereden toen ik men pa moest weg doen. En zodra je 170 haalt, naait je motor vast Maar dat doet ie wel goed, Polo haalde max. 160 Maarja, normale Polo's en Punto's zijn niet gebouwd voor snelheid dus erg veel boeien doet dat niet Nee hoor, is best nog stil en comfortabel . Op het moment heb ik een donkerblauwe suzuki alto uit 1996 Niets bijzonders. En er zit nu ook een grote deuk in. omdat ik er zo'n 3 weken geleden een aanrijding mee heb gehad. Was gelukkig niet mijn schuld. Oeh een brooddoos . Op het moment meer een deukendoos Kan je zo slecht rijden dan? nee de andere persoon die net een maand zijn rijbewijs had Reageren
Mythbuster Geplaatst: 17 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2011 (bewerkt) Lol men punto haalt ook max 170km/h . Maar dan draait ie wel wat toeren . Men ouders hun auto haalt 117Km/h. Alsof je dat ooit rijdt. Gisterennacht even 190km/h met men pa zen auto gereden toen ik men pa moest weg doen. ofzo je nooit 117 km/h haalt? Serieus? Hij zal wel 217 bedoelen... Mijn Ibiza haalt ook maar 150 hoor, en dan gaat ie rond de 5000 toeren. Maar feit is wel dat dat ook de fabrieks-af topsnelheid was. Vind ik toch best knap, na 15 jaar trouwe dienst nog steeds zelfde topsnelheid. * Ja ik weet dat Seat de top en 0-100 tijd van de niet-Cupra's en niet-GTI's altijd lager beweerde dan werkelijkheid, zodat de Cupra/GTI beter leek M`n ouders hun Focus 1.8 TDDI, 90 pk haalt net de 180, 195 lichtelijk bergaf op de Autobahn vanuit Oostenrijk... De ex van m`n zus had een BMW E46 330 touring uit 2002 of zo, diesel, 4wd, automaat... onbegrenst + gechipt, standaard 200pk... Dingetje kon onbegrenst volgens mij al 240-250... Volgens mij hebben we ooit in Duitsland eens tot 260 gedaan naar vakantie, maar weet niet of dat z`n top was. Heerlijke auto was dat, zwarte leren stoelen met verwarming, xbox/ps2 achterin, jammer dat ik die gast nooit meer spreek Bewerkt: 17 augustus 2011 door Mythbuster Reageren
flippie13 Geplaatst: 17 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2011 Ik voel ff de noodzaak om de specs te posten van de auto van een vriend van me (ouders dan, hij mag d'r zelf ook in rijden :O) Motor Brandstof Benzine Aantal cilinders 12 Cilinderinhoud 5998 cm³ Vermogen 412 kW Vermogen (brom/snorfiets) N.v.t. Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets) N.v.t. enuh Brandstofverbruik - stad 26.20 l/100km - buitenweg 11.90 l/100km - gecombineerd VerbruikGecombineerd we praten hier over ene Bentley continental GT speed Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2011 Zal vast kut zijn aan de pomp als ie in de stad 1 op 4 rijdt en op de snelweg met moeite 1 op 9 Maarja, mensen die zo'n wagen aanschaffen maken zich niet druk om het verbruik van zo'n apparaat Reageren
TalkingPear Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Liever niet, dna weet ik nu al dat er allemaal van de patsers straat racertje gaan spelen en dat onschuldige mensen gewond raken door fake getunde tupeware karretjes... Achjah, gaan we weer over dat petjes volk, laat iedereen gewoon eens in z'n waarde Het is toch mijn keuze dat ik mijn auto aanpas, en ik heb niet eens een pet op *Gniffel*, 160 redde ik nog met mijn oude Polo... nu kunnen we 220 km/u *Zet een pet op* volgende week vrijdag PM Performance, dan gaan we er een kat-vervanger onder zetten Overigens gister ook nog weer wat onderdelen besteld, hopelijk eind deze week binnen, kan ik het dit weekend inbouwen *zet de pet weer af* Petjes volk? Ik bedoel de mensen met de veel te lage fake plastic bumpers, veel te harde uitlaat geluiden terwijl ze max maar 130 kunnen en zulke grote stereo's dat je er zelf niet meer inpast... En het is nou eenmaal gewoon zo dat degene met snelle henkie bakkies meestal denken dat ze kunnen rijen en dat ze 2 dagen later ergens half dood in een goot liggen... Reageren
moechy Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Lol men punto haalt ook max 170km/h . Maar dan draait ie wel wat toeren . Men ouders hun auto haalt 117Km/h. Alsof je dat ooit rijdt. Gisterennacht even 190km/h met men pa zen auto gereden toen ik men pa moest weg doen. ofzo je nooit 117 km/h haalt? Serieus? Lol huge typefout . Moest 217 zijn offcourse . Overigens net een Citroën berlingo lichte vracht binnengehad. Of we even een nieuwe radio konden inbouwen. Doen even zen achterklep open. Wat een gigantische boxen stonden daar in oO. Heel de achterkant zat zo goed als vol. En mooi, zuiver geluid met heel wat decibels . Reageren
flippie13 Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Zal vast kut zijn aan de pomp als ie in de stad 1 op 4 rijdt en op de snelweg met moeite 1 op 9 Maarja, mensen die zo'n wagen aanschaffen maken zich niet druk om het verbruik van zo'n apparaat Ik hoorde laatst toevallig dat zij 1000 euro de maand benzine kosten hebben Niet om op te scheppen, maar meer om uit te lachen Gingen keertje met hun range rover naar de mac, hij reed, elk stoplicht ff sprintje doen, gemiddeld verbruik 1:5. 20 km gereden voor de mac, hadden we net genoeg geld om 1 euroknaller hamburger en 1 milkshake klein te halen Benzine kosten was 7 euro en wat we daar uitgave was 3,20 omdat we niet meer hadden Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 (bewerkt) Nou 40 MM rondom verlaagd, alleen auto komt niet toch zijn recht door 14 inch wielen Bewerkt: 18 augustus 2011 door Tha-Ran Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Hoho, we hadden het over de snelheid van onze eigen auto's he Anders kan ik ook wel hogere snelheden halen hoor Alhoewel denk ik dat 270 km/u toch z'n max was voor me (Audi RS6 zonder begrenzer) En dan krijg je toch wel klamme handjes @Tha-Ran, looks good! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 (bewerkt) Alhoewel denk ik dat 270 km/u toch z'n max was voor me (Audi RS6 zonder begrenzer) Ben je zeker dat het 270 is? Ik keek gisteren nog een filmpje van een Audi RS6(standaard begrenzing 250 km/h), maar je kon hem bij de dealer laten begrenzen tot 280 km/h. @ witte BMW: Ik vind hem prachtig..Zuipt wss wel veel benzine? @ topsnelheid discussie: Wij rijden hier thuis met een Volvo C30 en een Volvo V50 met beide een 1.6 Diesel ecomotor, die max 180 gaat.. Note: Ik zie nu net op een site dat de topsnelheid 190 km/h zou zijn, hmm..Kan best. Bewerkt: 18 augustus 2011 door MegaPilot Reageren
GolfG60 Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 (bewerkt) Nou 40 MM rondom verlaagd, alleen auto komt niet toch zijn recht door 14 inch wielen *Plaatjes* Een kant wel jammer dat je niet verder mag verlagen, zit nog wel flink wat ruimte tussen je spatborden en wielen Maar wel een heel stuk beter dan met de vorige veren Btw, Tha-Ran zegt dat zijn BMW makkelijk 1 op 12 gaat rijden Bewerkt: 18 augustus 2011 door GolfG60 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.