Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou 40 MM rondom verlaagd, alleen auto komt niet toch zijn recht door 14 inch wielen :(

"pics"

vind em best mooi met die 14 inch wielen, ziet er lachen uit :schater:

altijd mooi die 3-serie BMW's

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Liever niet, dna weet ik nu al dat er allemaal van de patsers straat racertje gaan spelen en dat onschuldige mensen gewond raken door fake getunde tupeware karretjes...

Achjah, gaan we weer over dat petjes volk, laat iedereen gewoon eens in z'n waarde

Het is toch mijn keuze dat ik mijn auto aanpas, en ik heb niet eens een pet op :ch:

*Gniffel*, 160 redde ik nog met mijn oude Polo... nu kunnen we 220 km/u :schater:

*Zet een pet op* volgende week vrijdag PM Performance, dan gaan we er een kat-vervanger onder zetten

Overigens gister ook nog weer wat onderdelen besteld, hopelijk eind deze week binnen, kan ik het dit weekend inbouwen

*zet de pet weer af*

Petjes volk? :7

Ik bedoel de mensen met de veel te lage fake plastic bumpers, veel te harde uitlaat geluiden terwijl ze max maar 130 kunnen en zulke grote stereo's dat je er zelf niet meer inpast... :7 En het is nou eenmaal gewoon zo dat degene met snelle henkie bakkies meestal denken dat ze kunnen rijen en dat ze 2 dagen later ergens half dood in een goot liggen...

Zoals ze in Amerika zeggen:

'Having a fast FWD is like coming out of the closet. Sure you will surprise some people but in the end, everyone knows you're gay'

Geplaatst: (bewerkt)

Btw, Tha-Ran zegt dat zijn BMW makkelijk 1 op 12 gaat rijden ;)

Dat betekent iets over het brandstofverbruik zeker? :$

Betekend dat hij over 12 Kilometer 1 liter brandstof verbruikt.

Zuiniger als mijn Golf BTW :$

Edit: Gisteren een sprintje tegen een Volvo V70 gedaan. Beide een roling start ik zat in zijn 3 en hij 3 of 4. Denk auto van papie maarja dat doet er niet toe we gingen gelijk op. Volvo moest invoegen maar ik wou niet verliezen dus ga van ze 5 terug naar ze 3 en ik was weg. :puh: Was wel lachen maar moet niet te vaak voor komen rij liever niet te hard :$ Sprintje okee, maar meestal laat ik bij de maximum snelheid me gas weer los. :puh:

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Btw, Tha-Ran zegt dat zijn BMW makkelijk 1 op 12 gaat rijden ;)

Dat betekent iets over het brandstofverbruik zeker? :$

Betekend dat hij over 12 Kilometer 1 liter brandstof verbruikt.

Zuiniger als mijn Golf BTW :$

Edit: Gisteren een sprintje tegen een Volvo V70 gedaan. Beide een roling start ik zat in zijn 3 en hij 3 of 4. Denk auto van papie maarja dat doet er niet toe we gingen gelijk op. Volvo moest invoegen maar ik wou niet verliezen dus ga van ze 5 terug naar ze 3 en ik was weg. :puh: Was wel lachen maar moet niet te vaak voor komen rij liever niet te hard :$ Sprintje okee, maar meestal laat ik bij de maximum snelheid me gas weer los. :puh:

van 5 naar 3? Lekker toeren beuken? :7

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik een beetje hoog in de toeren zit gooit hij die turbo er pas in hé ;) Sowieso blok was een half uur rustig warm gereden dus kan voor een keertje geen kwaad. Na het sprintje een kwartier rustig gereden en toen ik thuis kwam 5 minuutjes na laten draaien. ;)

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Dit jaar met de auto op vakantie geweest. En ik heb toch wel een paar mooie bakkies gezien,dan spreek ik over : Rode Ferrari 458 in Deutschland, 2 Witte Audi R8's in Deutschland,ontiegelijk veel Porsche Cayenne's , Mercedes C63 AMG in het MAT ZWART in Slovenië,een Audi RS5 in Slovenië en nog veel en veel meer wat ik me niet meer herinner . Had foto's willen maken maar ik kon niet ruiken dat ze eraan kwamen. Dus was altijd te laat,volgende keer ga ik altijd mijn camera bij de hand houden..:cry:

BTW; We zijn met een Ford Galaxy TDCi uit 2007 gegaan, 150 PK dus hij trekt wel lekker door tot de 180-190. We hadden ook nog een dakkoffer dus als we te snel reden werd het te veel lawaai binnen door het geluid van de lucht dat tegen en rond de dakkoffer stroomt. We zijn met een kameraad van mijn vader geweest en hij had een Audi A4 uit '96 zonder airco en hij kookte letterlijk binnen,hij kwam uit de auto alsof hij 2 dagen in volle regen heeft gestaan door te zweten. Dus ik blij dat ik airco heb.

Geplaatst:

Ik heb zelf Airco in me auto maar gebruik hem echt nauwelijks, gewoon met raam open rijden en zolang je een beetje snelheid houd blijft het koel in mijn auto...

Geplaatst:

Ik heb zelf Airco in me auto maar gebruik hem echt nauwelijks, gewoon met raam open rijden en zolang je een beetje snelheid houd blijft het koel in mijn auto...

Dat is goed voor kleine afstanden. Maar als je naar spanje of dergelijk rijdt denk ik niet dat je constant met je ramen open zult rijden :7

Geplaatst:

Dat dacht hij ook, maar met 150-160km/u ga je echt geen raam open kunnen houden. Dan is airco wel een must

Geplaatst:

Dat dacht hij ook, maar met 150-160km/u ga je echt geen raam open kunnen houden. Dan is airco wel een must

:clown:

230 met ramen open op de autobahn ftw! :schater:

Geplaatst:

Als ik een beetje hoog in de toeren zit gooit hij die turbo er pas in hé ;) Sowieso blok was een half uur rustig warm gereden dus kan voor een keertje geen kwaad. Na het sprintje een kwartier rustig gereden en toen ik thuis kwam 5 minuutjes na laten draaien. ;)

Wat voor blok/turbo heb jij wel niet dat het nodig is om het na te laten draaien?

Geplaatst:

Wat voor blok/turbo heb jij wel niet dat het nodig is om het na te laten draaien?

Het is altijd beter om je turbomotor even na te laten draaien, als je hem vrij snel uitzet heb je kans dat je turbo voor een tijd blijft spoelen zonder olie.

Daarnaast kun je hem dan goed laten afkoelen wat een langere levensduur oplevert.

Geplaatst:

Het is altijd beter om je turbomotor even na te laten draaien, als je hem vrij snel uitzet heb je kans dat je turbo voor een tijd blijft spoelen zonder olie.

Daarnaast kun je hem dan goed laten afkoelen wat een langere levensduur oplevert.

Ik hoor vaak dat dat met moderne turbo's niet meer nodig is. In ieder geval niet met standaard turbo'tjes. Zo lang je hem maar niet meteen stil zet na een tijdje stampen on de autobahn.

Geplaatst:

Ik hoor vaak dat dat met moderne turbo's niet meer nodig is. In ieder geval niet met standaard turbo'tjes. Zo lang je hem maar niet meteen stil zet na een tijdje stampen on de autobahn.

Klopt, tegenwoordig is het geen must meer, maar imo blijft het wel beter als je hem even 5 minuutjes laat na draaien, kan de motor zelf ook koelen en je turbo kan goed koelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...