Luzhin2.4 Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 Dude dat rijdt toch niet lekker, als je geen cd's kan draaien? Bestaan er geen radio's die redelijk oud ogen maar waar eigenlijk gewoon cd's in kunnen en evt USB aansluiting?! Ik weet dat het dan niet origineel is en zo, maar ik zou m`n usb aansluiting toch echt niet willen missen! Dude, daar hebben we deze voor:Klik Ik heb ook nog mn originele pioneer. En wat boeit het of het origineel is of niet? Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 Nog even over stoepranden waar je met je verlaagde auto niet meer op komt, klopt Hier schraapte ik de stoep (net iets te ver naar voren gereden Die stoeprand is overigens 4 á 5 cm hoog En nog 2 foto's van de update's van vandaag, Hoodlift en Silent Coat demping in de kofferbak Reageren
GolfG60 Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 (bewerkt) Nog even over stoepranden waar je met je verlaagde auto niet meer op komt, klopt Hier schraapte ik de stoep (net iets te ver naar voren gereden Die stoeprand is overigens 4 á 5 cm hoog *Plaatje* En nog 2 foto's van de update's van vandaag, Hoodlift en Silent Coat demping in de kofferbak *Plaatjes* Soow, d'r loopt een dikke slang naar je kofferbak zeg :O Bewerkt: 20 augustus 2011 door GolfG60 Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 @ Mythbuster en luzhin, ik vind 't gewoon onwijs mooi als ik dat soort dingen orgineel heb. Btw bedankt voor die link, klinkt nog best interessant zo'n casette adaptor. Reageren
flippie13 Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 Origineel is altijd mooi om te hebben. Kost klauwen met geld, is niet de beste kwaliteit maar 't staat gewoon zo leuk Reageren
moechy Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 Origineel is altijd mooi om te hebben. Kost klauwen met geld, is niet de beste kwaliteit maar 't staat gewoon zo leuk Moet je maar eens een domme Blaupunkt radio uit een punto hebben. kutding . Alhoewel de equalizer die erin zit wel nice is. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 @Luzhin: Nice! Dat is inderdaad best interessant! Overigens ben ik aan het twijfelen voor nieuwe naafkapjes, Golf G60 kapjes... Weet alleen niet of het mooi is op glanzend staal? Hoeveel zouden die dingen kosten? Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 (bewerkt) Dude dat rijdt toch niet lekker, als je geen cd's kan draaien? Bestaan er geen radio's die redelijk oud ogen maar waar eigenlijk gewoon cd's in kunnen en evt USB aansluiting?! Ik weet dat het dan niet origineel is en zo, maar ik zou m`n usb aansluiting toch echt niet willen missen! Dude, daar hebben we deze voor:Klik Ik heb ook nog mn originele pioneer. En wat boeit het of het origineel is of niet? Gozert, het lijkt me dat die dingen je geluid totaal vern**ken Je kan ook van die kastjes kopen voor achter je orginele radio, zodat je USB kan gebruiken @Myth, ziet er wel leuk uit, ook gewoon glanzend spuiten! @GolfG60, dat is een 35mm2 kabel (op de veerpootbrug zit een 100A zekering) Bewerkt: 21 augustus 2011 door RustyRustler89 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 (bewerkt) Overigens ben ik aan het twijfelen voor nieuwe naafkapjes, Golf G60 kapjes... Weet alleen niet of het mooi is op glanzend staal? Hoeveel zouden die dingen kosten? *foto* Klik In het midden van de openingspost staan er drie stuks, en artikel nummers voor als je ze nieuw wilt kopen. Gozert, het lijkt me dat die dingen je geluid totaal vern**ken Je kan ook van die kastjes kopen voor achter je orginele radio, zodat je USB kan gebruiken @Myth, ziet er wel leuk uit, ook gewoon glanzend spuiten! @GolfG60, dat is een 35mm2 kabel (op de veerpootbrug zit een 100A zekering) 100A En ik maar denken dat de 25A zekeringen in de Polo veel was Bewerkt: 21 augustus 2011 door GolfG60 Reageren
thug Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 (bewerkt) mijn auto vw polo Bewerkt: 21 augustus 2011 door thug Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 Die ziet er wel leuk uit, al is 't wel een kleine foto. :$ Reageren
Mythbuster Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 Overigens ben ik aan het twijfelen voor nieuwe naafkapjes, Golf G60 kapjes... Weet alleen niet of het mooi is op glanzend staal? Hoeveel zouden die dingen kosten? *foto* Klik In het midden van de openingspost staan er drie stuks, en artikel nummers voor als je ze nieuw wilt kopen. Hmm... Thanks! Reageren
thug Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 (bewerkt) Die ziet er wel leuk uit, al is 't wel een kleine foto. :$ heb er nog veel mooiere staan zal ze morgen eens plaatsen. EDIT:straks eens plaatsen Bewerkt: 21 augustus 2011 door thug Reageren
moechy Geplaatst: 22 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2011 Hmm wou dat ik hier ergens als jobstudent aan de slag kon op zaterdag als koerier.. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 22 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2011 100A En ik maar denken dat de 25A zekeringen in de Polo veel was Haha, maar ik draai ook op 800watt RMS/2200watt MAX hea (standaard auto radio is 4x12watt RMS/4x50watt max) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.