moechy Geplaatst: 22 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2011 100A En ik maar denken dat de 25A zekeringen in de Polo veel was Haha, maar ik draai ook op 800watt RMS/2200watt MAX hea (standaard auto radio is 4x12watt RMS/4x50watt max) Bij mij is dat 4x100Watt . Reageren
flippie13 Geplaatst: 22 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2011 100A En ik maar denken dat de 25A zekeringen in de Polo veel was Haha, maar ik draai ook op 800watt RMS/2200watt MAX hea (standaard auto radio is 4x12watt RMS/4x50watt max) Bij mij is dat 4x100Watt . Mijn brommertje heeft 7.5A... [/zieligbrommertjemodus] Reageren
moechy Geplaatst: 22 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2011 100A En ik maar denken dat de 25A zekeringen in de Polo veel was Haha, maar ik draai ook op 800watt RMS/2200watt MAX hea (standaard auto radio is 4x12watt RMS/4x50watt max) Bij mij is dat 4x100Watt . Mijn brommertje heeft 7.5A... [/zieligbrommertjemodus] Heb je hem weer . Reageren
flippie13 Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 100A En ik maar denken dat de 25A zekeringen in de Polo veel was Haha, maar ik draai ook op 800watt RMS/2200watt MAX hea (standaard auto radio is 4x12watt RMS/4x50watt max) Bij mij is dat 4x100Watt . Mijn brommertje heeft 7.5A... [/zieligbrommertjemodus] Heb je hem weer . Is dit niet het scootâh boi kom hier possuhhh swa topic ? Ik wil gewoon met de grote jongens meepraten :$ Over 2 maanden (november) mag ik ook al beginnen (16.5 jaar voor rijbewijs, en dan rijden onder begeleiding toch?) Reageren
moechy Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 100A En ik maar denken dat de 25A zekeringen in de Polo veel was Haha, maar ik draai ook op 800watt RMS/2200watt MAX hea (standaard auto radio is 4x12watt RMS/4x50watt max) Bij mij is dat 4x100Watt . Mijn brommertje heeft 7.5A... [/zieligbrommertjemodus] Heb je hem weer . Is dit niet het scootâh boi kom hier possuhhh swa topic ? Ik wil gewoon met de grote jongens meepraten :$ Over 2 maanden (november) mag ik ook al beginnen (16.5 jaar voor rijbewijs, en dan rijden onder begeleiding toch?) Geen idee. Nederland heeft andere wetgeving dan belgië. Hier mag je vanaf je 17 je theoretisch rijbewijs voor de auto gaan halen en zodra je dat hebt, heb je 2keuzes. 1ste keuze. : (18 maanden de tijd) - 20 uur praktijkles - Vanaf je 18 alleen rijden met een L. - Dan praktijk 2de keuze (mijn keuze) (3jaar tijd) - Theorie halen - Leren rijden met ouders met een L. - Dan praktijk vanaf je 18 bent. Reageren
flippie13 Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Wat is het voordeel van keuze 1? Ik zou voor 2 gaan Reageren
GolfG60 Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Wat is het voordeel van keuze 1? Ik zou voor 2 gaan Keuze 1 is voor bv. mensen die ouders hebben die niet kunnen/mogen rijden Reageren
moechy Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Wat is het voordeel van keuze 1? Ik zou voor 2 gaan Keuze 1 is voor bv. mensen die ouders hebben die niet kunnen/mogen rijden Of die gewoon teveel geld en te weinig geduld hebben om hun zoon/dochter te leren rijden . Fucking duur die rijlessen... Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 (bewerkt) @Luzhin: Nice! Dat is inderdaad best interessant! Overigens ben ik aan het twijfelen voor nieuwe naafkapjes, Golf G60 kapjes... Weet alleen niet of het mooi is op glanzend staal? Hoeveel zouden die dingen kosten? Kosten niet zo veel (zeker niet op sloop). Zijn trouwens niet alleen voor G60, maar ook voor Golf II C, Golf II (standaard), Caddy I? en II, Polo, ... Heb deze dus ook en heb er dan nog een volledige reserveset van. Bewerkt: 24 augustus 2011 door Golf_MK1 Reageren
Mythbuster Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 (bewerkt) Wilde ze eigenlijk ook gelijk gaan kopen van het eerder geposte topic... Kwam er helaas dezelfde dag net achter dat ik nog zo`n 200 euro aan schoolboeken moest betalen, en ik had nog een nieuwe laptop nodig. Heb nu dus nog maar +- 20 euro op m`n rekening staan dus ik denk dat ik die kapjes helaas voorlopig even moet laten schieten tot ik weer geld heb... Misschien dat je later die reserveset van jou wil verkopen? :$ Bewerkt: 24 augustus 2011 door Mythbuster Reageren
GolfG60 Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Morgen effe langs de sloop om even de Polo te spotten, en misschien dat ik de dashboard meeneem Me planning om een cockpit te maken gaat door namelijk Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Wilde ze eigenlijk ook gelijk gaan kopen van het eerder geposte topic... Kwam er helaas dezelfde dag net achter dat ik nog zo`n 200 euro aan schoolboeken moest betalen, en ik had nog een nieuwe laptop nodig. Heb nu dus nog maar +- 20 euro op m`n rekening staan dus ik denk dat ik die kapjes helaas voorlopig even moet laten schieten tot ik weer geld heb... Misschien dat je later die reserveset van jou wil verkopen? :$ Misschien.. Denk wel dat je dan waarschijnlijk al veel betaald aan verzendkosten (BE -> NL). @GolfG60: Wat is een cockpit? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Wilde ze eigenlijk ook gelijk gaan kopen van het eerder geposte topic... Kwam er helaas dezelfde dag net achter dat ik nog zo`n 200 euro aan schoolboeken moest betalen, en ik had nog een nieuwe laptop nodig. Heb nu dus nog maar +- 20 euro op m`n rekening staan dus ik denk dat ik die kapjes helaas voorlopig even moet laten schieten tot ik weer geld heb... Misschien dat je later die reserveset van jou wil verkopen? :$ Misschien.. Denk wel dat je dan waarschijnlijk al veel betaald aan verzendkosten (BE -> NL). @GolfG60: Wat is een cockpit? Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Wilde ze eigenlijk ook gelijk gaan kopen van het eerder geposte topic... Kwam er helaas dezelfde dag net achter dat ik nog zo`n 200 euro aan schoolboeken moest betalen, en ik had nog een nieuwe laptop nodig. Heb nu dus nog maar +- 20 euro op m`n rekening staan dus ik denk dat ik die kapjes helaas voorlopig even moet laten schieten tot ik weer geld heb... Misschien dat je later die reserveset van jou wil verkopen? :$ Misschien.. Denk wel dat je dan waarschijnlijk al veel betaald aan verzendkosten (BE -> NL). @GolfG60: Wat is een cockpit? Zalig! Ik heb hier nog een Golf II dashboard, maak je er mij ook één? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Wilde ze eigenlijk ook gelijk gaan kopen van het eerder geposte topic... Kwam er helaas dezelfde dag net achter dat ik nog zo`n 200 euro aan schoolboeken moest betalen, en ik had nog een nieuwe laptop nodig. Heb nu dus nog maar +- 20 euro op m`n rekening staan dus ik denk dat ik die kapjes helaas voorlopig even moet laten schieten tot ik weer geld heb... Misschien dat je later die reserveset van jou wil verkopen? :$ Misschien.. Denk wel dat je dan waarschijnlijk al veel betaald aan verzendkosten (BE -> NL). @GolfG60: Wat is een cockpit? Zalig! Ik heb hier nog een Golf II dashboard, maak je er mij ook één? Laat ik het zo zeggen, ik heb nog een digitale teller uit de Polo, deze kan ik aansluiting via een speciale chip waardoor ik de teller op de pc kan gebruiken Maar die moeten even wachten, ik heb er namelijk twee(rpm en snelheidsmeter apart) nodig en ze kosten zo'n 35 per stuk Maar dit gaat nog een klus worden, want punt 1, waar plaats ik dat ding Maar heb wel een idee waar Opzicht valt het mee hoor, je moet een 12v hebben(pc voeding) en een hoop vrije tijd ohja, geld is ook handig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.