Nick_Kerkwijk Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 (bewerkt) Ik heb mijn achterwielen eindelijk gespoten ( wat een klere werk zeg ). Ze zagen er eerst zo uit : En na heel wat schuurwerk en middeltjes heb ik ze gespoten : En uiteindelijk onder de auto: Ik wilde ze eerst zwart spuiten maar omdat het maar 15'' velgjes zijn, dacht ik toch dat de velgen minder tot hun recht komen als ze zwart zijn. Ze lijken nu trouwens wit maar het is een soort zilvergrijs/aluminium kleur. De banden zijn trouwens ook vies maar er komt nog een foto waar alle velgen (tenminste van 1 kant) met schone banden in 1 plaatje staan. Ze zijn niet 100% perfect gelukt (er zitten soms kleine randjes in) maar ik vind het zo best en van een halve meter valt het niet eens op. En het was mijn 1e wiel dus ik vind het best, vooral als je weet dat ze bijna 18 jaar oud zijn. Bewerkt: 24 augustus 2011 door Nick_Kerkwijk Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Resultaat mag er wezen, en kapjes zou ik eraf laten, ziet er stoerder uit Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Resultaat mag er wezen, en kapjes zou ik eraf laten, ziet er stoerder uit +1, Nick.. Heb je trouwens ook last van de roestduivel of valt dat wel mee? Interieurpics pls :$ Reageren
GolfG60 Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 (bewerkt) Ik zou de kapjes er weer op doen :$ Wel logo eraf pielen en iets anders erop plakken, logo heeft zijn beste tijd wel gehad Btw, Mythbuster en Tha-Ran, ben speciaal voor jullie op de fiets naar de sloop gegaan maar helaas, geen mistlampen voor jullie gevonden Heb wel een paar foto's geschoten, want staat wel wat leuk spul ertussen :O Porsche 944: Porsche(motor zat er nog in): Mazda RX7 met roestduivel: Maar de motor zat er nog in, wat mij erg verbaasde: Jep, jullie zien het goed, een 1.3 liter Wankel motor :O Enigste E30 op de oude sloopkant: Erg nette leren bekleding van een 190E: Binnenkort terug voor een dashboard(wss die van onze eigen Polo) en kijken of de 190E stoelen er dan nog zijn. Bewerkt: 25 augustus 2011 door GolfG60 Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Resultaat mag er wezen, en kapjes zou ik eraf laten, ziet er stoerder uit +1, Nick.. Heb je trouwens ook last van de roestduivel of valt dat wel mee? Interieurpics pls :$ Mwah de duivel heeft een klein gaatje in het achterspatbord achtergelaten en er moet een nieuw voorspatbord op want daar waren ooit door een idioot gaten in geboord waardoor de rand er afgeroest is. Maar zo'n spatbord kost niet veel en qua lakwerk is het ook maar een kwestie van kleurcode opvragen. En qua interieur, er zit maar 1 stoel in en een achterbank want er komen nieuwe stoelen in omdat die ook hun beste tijd hebben gehad. @G60, de stickers zijn er al af, nu nog even andere rota stickers vinden met dezelfde maat. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Resultaat mag er wezen, en kapjes zou ik eraf laten, ziet er stoerder uit +1, Nick.. Heb je trouwens ook last van de roestduivel of valt dat wel mee? Interieurpics pls :$ Mwah de duivel heeft een klein gaatje in het achterspatbord achtergelaten en er moet een nieuw voorspatbord op want daar waren ooit door een idioot gaten in geboord waardoor de rand er afgeroest is. Maar zo'n spatbord kost niet veel en qua lakwerk is het ook maar een kwestie van kleurcode opvragen. En qua interieur, er zit maar 1 stoel in en een achterbank want er komen nieuwe stoelen in omdat die ook hun beste tijd hebben gehad. @G60, de stickers zijn er al af, nu nog even andere rota stickers vinden met dezelfde maat. Gaat toch om Golf 3? Waar vind je die spatborden? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Resultaat mag er wezen, en kapjes zou ik eraf laten, ziet er stoerder uit +1, Nick.. Heb je trouwens ook last van de roestduivel of valt dat wel mee? Interieurpics pls :$ Mwah de duivel heeft een klein gaatje in het achterspatbord achtergelaten en er moet een nieuw voorspatbord op want daar waren ooit door een idioot gaten in geboord waardoor de rand er afgeroest is. Maar zo'n spatbord kost niet veel en qua lakwerk is het ook maar een kwestie van kleurcode opvragen. En qua interieur, er zit maar 1 stoel in en een achterbank want er komen nieuwe stoelen in omdat die ook hun beste tijd hebben gehad. @G60, de stickers zijn er al af, nu nog even andere rota stickers vinden met dezelfde maat. Gaat toch om Golf 3? Waar vind je die spatborden? Slopers/Forums zijn een goede bron daarvoor Reageren
commando Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 het valt me op dat vele in dit topic van sleutelen aan hun auto houden ikzelf hou er niet zo van... Reageren
moechy Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 het valt me op dat vele in dit topic van sleutelen aan hun auto houden ikzelf hou er niet zo van... Ik sleutel al genoeg op men werk . Denk dat ik binnekort maar eens blauwe lichten ga steken vooraan en men radio laat steken. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Das pech, katalysator is weg! Ben net terug van PM Performance, de katalysator is er tussen uit Er is wel een race middendemper tussen gezet, om het nog een beetje in toom te houden Middendemper moet nog een beetje ingereden worden, maar na 100 km (terug reis) begon de auto toch al lekker te ploffen! Reageren
GolfG60 Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Das pech, katalysator is weg! Ben net terug van PM Performance, de katalysator is er tussen uit Er is wel een race middendemper tussen gezet, om het nog een beetje in toom te houden Middendemper moet nog een beetje ingereden worden, maar na 100 km (terug reis) begon de auto toch al lekker te ploffen! Dat horen we graag Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Hier nog wat foto's, al is het niet helemaal goed te zien Het geeft in ieder geval een beste roffel Reageren
GolfG60 Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Hier nog wat foto's, al is het niet helemaal goed te zien Het geeft in ieder geval een beste roffel *Foto's* Binnenkort wel filmpjes he Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Resultaat mag er wezen, en kapjes zou ik eraf laten, ziet er stoerder uit +1, Nick.. Heb je trouwens ook last van de roestduivel of valt dat wel mee? Interieurpics pls :$ Mwah de duivel heeft een klein gaatje in het achterspatbord achtergelaten en er moet een nieuw voorspatbord op want daar waren ooit door een idioot gaten in geboord waardoor de rand er afgeroest is. Maar zo'n spatbord kost niet veel en qua lakwerk is het ook maar een kwestie van kleurcode opvragen. En qua interieur, er zit maar 1 stoel in en een achterbank want er komen nieuwe stoelen in omdat die ook hun beste tijd hebben gehad. @G60, de stickers zijn er al af, nu nog even andere rota stickers vinden met dezelfde maat. Gaat toch om Golf 3? Waar vind je die spatborden? Slopers/Forums zijn een goede bron daarvoor Maar geen Belgische fora meestal... En er staan heel veel Golf 3's op de sloop, maar die staan daar meestal gewoon omdat ze rot zijn... Dus gaten in de spatborden en dat is nu net het probleem dat je wilt oplossen... Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 (bewerkt) Hier valt het mee, op marktplaats bijvoorbeeld heb je ze al voor 6 tientjes. En dan zijn ze gewoon goed op de lak na dan maar die moet toch gespoten worden. Ik ben nu met de voorvelgen bezig, en maandag komen de nieuwe schijven + blokken. Alleen zijn de randen waar je de krik op zet (dorpels) ook zo goed als verrot. Dus daar heb ik nog een week tijd voor om die nog goed te maken. Even wat plaatstaal tussen lassen. En morgen de M3 spiegels matzwart spuiten, ben benieuwd hoe dat staat. Bewerkt: 26 augustus 2011 door Nick_Kerkwijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.