moechy Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Hier valt het mee, op marktplaats bijvoorbeeld heb je ze al voor 6 tientjes. En dan zijn ze gewoon goed op de lak na dan maar die moet toch gespoten worden. Ik ben nu met de voorvelgen bezig, en maandag komen de nieuwe schijven + blokken. Alleen zijn de randen waar je de krik op zet (dorpels) ook zo goed als verrot. Dus daar heb ik nog een week tijd voor om die nog goed te maken. Even wat plaatstaal tussen lassen. En morgen de M3 spiegels matzwart spuiten, ben benieuwd hoe dat staat. Schijven + blokken zijn fluitje van een cent om te steken. Overigens vanachter trommels of ook schijven? Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Achter trommeltjes.. Alleen ik had de foto gebruikt van de voorvelgen want had ze niet van de achtervelgen. En idd, remmerij voor is zo gebeurd, alleen het spuitwerk en laswerk is het lastigste werk. Daar zie ik ook een klein beetje tegenop, maarja, het is altijd beter dan een compleet andere auto kopen. Ik kan ook wel een andere auto kopen maar deze auto is 9 jaar van mijn broer geweest en die heeft hij van m'n opa gehad, dus ik knap hem liever op en hou hem inde familie. Reageren
moechy Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Achter trommeltjes.. Alleen ik had de foto gebruikt van de voorvelgen want had ze niet van de achtervelgen. En idd, remmerij voor is zo gebeurd, alleen het spuitwerk en laswerk is het lastigste werk. Daar zie ik ook een klein beetje tegenop, maarja, het is altijd beter dan een compleet andere auto kopen. Ik kan ook wel een andere auto kopen maar deze auto is 9 jaar van mijn broer geweest en die heeft hij van m'n opa gehad, dus ik knap hem liever op en hou hem inde familie. True. Beter kijk je achteraan je trommeltjes ook eens na. Voor alle zekerheid. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 26 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2011 Achter trommeltjes.. Alleen ik had de foto gebruikt van de voorvelgen want had ze niet van de achtervelgen. En idd, remmerij voor is zo gebeurd, alleen het spuitwerk en laswerk is het lastigste werk. Daar zie ik ook een klein beetje tegenop, maarja, het is altijd beter dan een compleet andere auto kopen. Ik kan ook wel een andere auto kopen maar deze auto is 9 jaar van mijn broer geweest en die heeft hij van m'n opa gehad, dus ik knap hem liever op en hou hem inde familie. True. Beter kijk je achteraan je trommeltjes ook eens na. Voor alle zekerheid. Ja, ik heb de handrem al losgemaakt met een berg WD40. Die zat namelijk goed vast. En de remvoeringen even opgeschuurd en nu remt hij weer zoals een 1400tje moet remmen. Ik heb voor het gezicht de trommels zwart gespoten want die waren ook redelijk verroest. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 27 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2011 Nice Nick! Zo hoort het @Rusty: Idd, wel filmpjes he! Heb vandaag m`n b-pilaar weer zwart gemaakt en een poging tot gedaan om m`n stootstrip er weer op te plakken met een afstand-dingetje ertussen zoasl origineel ook was. Echter is dat afstands-dingetje iets dikker dan ik dacht dus ziet er beetje raar uit... Volgens mij laat hij ook los van voren, dus komt goed uit, dan haal ik `m er weer af, haal ik dat dikke spul er tussenuit waarmee ik `m heb vastgeplakt en dan wordt het gewoon enkel bison lijm of zo... En anders kitten... Hij's wel een beetje krom helaas :/ Zal morgen wel foto posten, ga nu slapen en morgen werken Reageren
Mythbuster Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2011 Update: Stootstrip moet alleen opnieuw want hij laat los :/ Dan maar geen afstands-houder ertussen Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2011 Filmpjes komen nog M'n broer had me er een paar gestuurd, naar m'n telefoon Nu is vannacht m'n telefoon gevallen, en ligt het scherm in 1000 stukken (HTC Desire) Oftewel, die doet niets meer Hij begint nu toch al steeds meer te ploffen, en heb er nu (sinds vrijdag middag), 650 km mee gereden :$ Reageren
moechy Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2011 Radio zit erin En we hebben een camionette gekocht. Nog wachten op verzekering + keuring (door de verkopers). Het is een Ford Courier 1.8 uit 1999 met maar 80.202 Km erop ö. Dus binnekort picca's van de punto Reageren
Mythbuster Geplaatst: 29 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2011 Zou ik m`n handrem/pookhoes met rood stiksel nemen of gewoon zwart? Rood lijkt me best cool... Reageren
moechy Geplaatst: 29 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2011 Zou ik m`n handrem/pookhoes met rood stiksel nemen of gewoon zwart? Rood lijkt me best cool... Sowieso rood stiksel. Staat veel vetter . Overigens vanavond Bekleding, matjes en stuurhoes erin + Foto's van voor en na . Eventueel de wieldoppen er nog op. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 29 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2011 Zou ik m`n handrem/pookhoes met rood stiksel nemen of gewoon zwart? Rood lijkt me best cool... Sowieso rood stiksel. Staat veel vetter . Overigens vanavond Bekleding, matjes en stuurhoes erin + Foto's van voor en na . Eventueel de wieldoppen er nog op. Besteld Also, wel foto's posten idd... Nou heb ik dus heel de vakantie aan m`n auto geklooit en nou moet ik nog aan school beginnen O.o Terwijl ik dus heel de vakantie had voor m`n herkansingen xD Reageren
moechy Geplaatst: 29 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2011 (bewerkt) Zoals beloofd de foto's. Vind het zelf een hele verbetering. Wieldeksels komen er morgen op. Vind hem er wel wat moderner en sportiever uitzien. ^^ Voor : Na : En de radio waar nog een kader rond moet : Imageshack heeft alleen de grootte verkloot Bewerkt: 29 augustus 2011 door moechy Reageren
Rullez Geplaatst: 29 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2011 Op de radio na is het niet mijn smaak, misschien als je die overtrek hoezen knap strak kan krijgen en laten kan het er nog tof uitzien. Maar zo als het er nu uitziet is het niet mijn smaak. Gelukkig heeft iedereen zijn eigen. Reageren
moechy Geplaatst: 29 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2011 Op de radio na is het niet mijn smaak, misschien als je die overtrek hoezen knap strak kan krijgen en laten kan het er nog tof uitzien. Maar zo als het er nu uitziet is het niet mijn smaak. Gelukkig heeft iedereen zijn eigen. Krijg ze niet strakker, aangezien vooraan kuipmodel is van zetel. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 29 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2011 Op de radio na is het niet mijn smaak, misschien als je die overtrek hoezen knap strak kan krijgen en laten kan het er nog tof uitzien. Maar zo als het er nu uitziet is het niet mijn smaak. Gelukkig heeft iedereen zijn eigen. Krijg ze niet strakker, aangezien vooraan kuipmodel is van zetel. Idd, is wel zonde, maar vanwaar dat je er stoelhoezen erover trekt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.