flippie13 Geplaatst: 1 september 2011 Rapport Geplaatst: 1 september 2011 Een beschaafd geluidje wat wel brutaal wilt klinken vind ik veel mooier dan al die race geluiden die je al vanaf 3000 rpm hoort brullen. Die geluiden komen meestal ook vanaf de lelijkste auto's vandaan Reageren
TalkingPear Geplaatst: 2 september 2011 Rapport Geplaatst: 2 september 2011 *kuch* plastic honda civic *kuch* Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 2 september 2011 Rapport Geplaatst: 2 september 2011 EDIT@Daaronder: Ah, eerder vertelde iemand me dat die kapjes die rond de bouten zitten eraan vast zitten, vandaar dat ik 't niet snapte Dat is dus niet zo. Ik kan je zelfs een bewijsfoto maken Denk zelfs dat die wielbout-kapjes hetzelfde zijn als Golf 1, heb ik er dus nog genoeg van liggen! Reageren
Mythbuster Geplaatst: 4 september 2011 Rapport Geplaatst: 4 september 2011 (bewerkt) EDIT@Daaronder: Ah, eerder vertelde iemand me dat die kapjes die rond de bouten zitten eraan vast zitten, vandaar dat ik 't niet snapte Dat is dus niet zo. Ik kan je zelfs een bewijsfoto maken Denk zelfs dat die wielbout-kapjes hetzelfde zijn als Golf 1, heb ik er dus nog genoeg van liggen! Beter verkoop je er dan 4... O.o Moest gisteren een Audi 80 opknappen op het werk... Ben er ook even boodschappen mee gaan doen. M`n baas had `m voor 100 euro gekocht. De auto heeft de eerste 20 jaar binnen gestaan. Tot 2003 had hij maar 60000 km gereden. Nu heeft hij er 128000 op staan, hij had 4 maanden stil gestaan. Wat een auto... Ik vroeg me af hoe snel hij zou starten, maar hij start eigenlijk al voordat je de sleutel omdraait. 4 versnellingen, 70 pk... Trekt retesnel op eigenlijk, onderkant is keihard, maar er zitten wat roestplekken op de achterste wielkasten, worden binnenkort gefixed. Ook het interieur zag er nog piekfijn uit! Hier wat foto's: Also, m`n pook/handrem hoesjes zijn binnen. Was wel ff schelden om die handremhoes erop te krijgen, maar het is gelukt Bewerkt: 4 september 2011 door Mythbuster Reageren
flippie13 Geplaatst: 4 september 2011 Rapport Geplaatst: 4 september 2011 Een auto voor 100 euro, wil ik ook nog wel hebben Waar kan je dat kopen? Reageren
moechy Geplaatst: 4 september 2011 Rapport Geplaatst: 4 september 2011 (bewerkt) Zo ben ook weer terug van crammerock. Stond ik op de "parking" met de punto (was gewoon een stuk verdomd weiland), begon het gisterenavond ongelooflijk hard te onweren. Conclusie = Weiland was modderbad . Er waren tractors om de auto's weg te slepen, maar mij hebben ze geduwd en ben zo door de modderpoel geraakt. Kwestie van links, rechts te sturen en genoeg gas te geven. Hoorde nog mensen langs de kant zeggen, hey is dat een 4x4? xD Foto's komen van de tractors + modderpoel komen binnekort wel . Bewerkt: 4 september 2011 door moechy Reageren
Mythbuster Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 Er waren tractors om de auto's weg te slepen, maar mij hebben ze geduwd en ben zo door de modderpoel geraakt. maar mij hebben ze geduwd geduwd = deuk in je bumper?! Reageren
TalkingPear Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 Ik weet niet hoe hard je moet duwen als je met je hand een deuk in een auto wil krijgen... ( ik neem aan dat er met de hand werd geduwd) Reageren
flippie13 Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 Ik weet niet hoe hard je moet duwen als je met je hand een deuk in een auto wil krijgen... ( ik neem aan dat er met de hand werd geduwd) Zo bedoelt die 't ook,maar hij het er staat is hij met de tractors geduwd,en dat zorgt voor een behoorlijke deuk Reageren
moechy Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 Er waren tractors om de auto's weg te slepen, maar mij hebben ze geduwd en ben zo door de modderpoel geraakt. maar mij hebben ze geduwd geduwd = deuk in je bumper?! Met de hand geduwd. Men trekoog is foetsie Reageren
moechy Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 Zo zag het eruit (erger daarzelf, maar slecht zichtbaar op de foto) Uploaded with ImageShack.us Reageren
commando Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 (bewerkt) EDIT@Daaronder: Ah, eerder vertelde iemand me dat die kapjes die rond de bouten zitten eraan vast zitten, vandaar dat ik 't niet snapte Dat is dus niet zo. Ik kan je zelfs een bewijsfoto maken Denk zelfs dat die wielbout-kapjes hetzelfde zijn als Golf 1, heb ik er dus nog genoeg van liggen! Beter verkoop je er dan 4... O.o Moest gisteren een Audi 80 opknappen op het werk... Ben er ook even boodschappen mee gaan doen. M`n baas had `m voor 100 euro gekocht. De auto heeft de eerste 20 jaar binnen gestaan. Tot 2003 had hij maar 60000 km gereden. Nu heeft hij er 128000 op staan, hij had 4 maanden stil gestaan. Wat een auto... Ik vroeg me af hoe snel hij zou starten, maar hij start eigenlijk al voordat je de sleutel omdraait. 4 versnellingen, 70 pk... Trekt retesnel op eigenlijk, onderkant is keihard, maar er zitten wat roestplekken op de achterste wielkasten, worden binnenkort gefixed. Ook het interieur zag er nog piekfijn uit! Hier wat foto's: Also, m`n pook/handrem hoesjes zijn binnen. Was wel ff schelden om die handremhoes erop te krijgen, maar het is gelukt 100 eurie ... dat is zo'n 2x tanken... nice Edit: Mooie hoesjes trouwens Bewerkt: 5 september 2011 door commando Reageren
TalkingPear Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Ik weet niet hoe hard je moet duwen als je met je hand een deuk in een auto wil krijgen... ( ik neem aan dat er met de hand werd geduwd) Zo bedoelt die 't ook,maar hij het er staat is hij met de tractors geduwd,en dat zorgt voor een behoorlijke deuk Er stond dat er geduwd werd met trekkers niet dat ZIJN auto werd gedwud door eentje Reageren
moechy Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Ik weet niet hoe hard je moet duwen als je met je hand een deuk in een auto wil krijgen... ( ik neem aan dat er met de hand werd geduwd) Zo bedoelt die 't ook,maar hij het er staat is hij met de tractors geduwd,en dat zorgt voor een behoorlijke deuk Er stond dat er geduwd werd met trekkers niet dat ZIJN auto werd gedwud door eentje Hoezo geduwd met trekkers? Er werden verschillende auto's voortgetrokken door een tractor. Maar mij hebben ze met 3mensen op gang kunnen duwen en dan heeft ie zichzelf er uiteindelijk doorgeworsteld. Reageren
flippie13 Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Ik weet niet hoe hard je moet duwen als je met je hand een deuk in een auto wil krijgen... ( ik neem aan dat er met de hand werd geduwd) Zo bedoelt die 't ook,maar hij het er staat is hij met de tractors geduwd,en dat zorgt voor een behoorlijke deuk Er stond dat er geduwd werd met trekkers niet dat ZIJN auto werd gedwud door eentje Hoezo geduwd met trekkers? Er werden verschillende auto's voortgetrokken door een tractor. Maar mij hebben ze met 3mensen op gang kunnen duwen en dan heeft ie zichzelf er uiteindelijk doorgeworsteld. Hij snapt 't lezen nog niet helemaal, laat hem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.