Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Een beschaafd geluidje wat wel brutaal wilt klinken vind ik veel mooier dan al die race geluiden die je al vanaf 3000 rpm hoort brullen. Die geluiden komen meestal ook vanaf de lelijkste auto's vandaan :puh:

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

EDIT@Daaronder: Ah, eerder vertelde iemand me dat die kapjes die rond de bouten zitten eraan vast zitten, vandaar dat ik 't niet snapte :)

Dat is dus niet zo. Ik kan je zelfs een bewijsfoto maken :puh:

Denk zelfs dat die wielbout-kapjes hetzelfde zijn als Golf 1, heb ik er dus nog genoeg van liggen! :D

Geplaatst: (bewerkt)

EDIT@Daaronder: Ah, eerder vertelde iemand me dat die kapjes die rond de bouten zitten eraan vast zitten, vandaar dat ik 't niet snapte :)

Denk zelfs dat die wielbout-kapjes hetzelfde zijn als Golf 1, heb ik er dus nog genoeg van liggen! :D

Beter verkoop je er dan 4... O.o

Moest gisteren een Audi 80 opknappen op het werk... Ben er ook even boodschappen mee gaan doen. M`n baas had `m voor 100 euro gekocht. De auto heeft de eerste 20 jaar binnen gestaan. Tot 2003 had hij maar 60000 km gereden. Nu heeft hij er 128000 op staan, hij had 4 maanden stil gestaan. Wat een auto... Ik vroeg me af hoe snel hij zou starten, maar hij start eigenlijk al voordat je de sleutel omdraait. 4 versnellingen, 70 pk... Trekt retesnel op eigenlijk, onderkant is keihard, maar er zitten wat roestplekken op de achterste wielkasten, worden binnenkort gefixed. Ook het interieur zag er nog piekfijn uit! Hier wat foto's:

Foto1739.jpg

Foto1741.jpg

Foto1743.jpg

Foto1744.jpg

Foto1746.jpg

Also, m`n pook/handrem hoesjes zijn binnen. Was wel ff schelden om die handremhoes erop te krijgen, maar het is gelukt :)

Foto1750.jpg

Bewerkt: door Mythbuster

Zo ben ook weer terug van crammerock. Stond ik op de "parking" met de punto (was gewoon een stuk verdomd weiland), begon het gisterenavond ongelooflijk hard te onweren.

Conclusie = Weiland was modderbad :7.

Er waren tractors om de auto's weg te slepen, maar mij hebben ze geduwd en ben zo door de modderpoel geraakt. Kwestie van links, rechts te sturen en genoeg gas te geven.

Hoorde nog mensen langs de kant zeggen, hey is dat een 4x4? xD

Foto's komen van de tractors + modderpoel komen binnekort wel :puh:.

Bewerkt: door moechy
Geplaatst:

Er waren tractors om de auto's weg te slepen, maar mij hebben ze geduwd en ben zo door de modderpoel geraakt.

maar mij hebben ze geduwd

geduwd

= deuk in je bumper?!

Geplaatst:

Ik weet niet hoe hard je moet duwen als je met je hand een deuk in een auto wil krijgen... :7 ( ik neem aan dat er met de hand werd geduwd)

Geplaatst:

Ik weet niet hoe hard je moet duwen als je met je hand een deuk in een auto wil krijgen... :7 ( ik neem aan dat er met de hand werd geduwd)

Zo bedoelt die 't ook,maar hij het er staat is hij met de tractors geduwd,en dat zorgt voor een behoorlijke deuk :puh:

Geplaatst:

Er waren tractors om de auto's weg te slepen, maar mij hebben ze geduwd en ben zo door de modderpoel geraakt.

maar mij hebben ze geduwd

geduwd

= deuk in je bumper?!

Met de hand geduwd. Men trekoog is foetsie :7

Beter verkoop je er dan 4... O.o

Moest gisteren een Audi 80 opknappen op het werk... Ben er ook even boodschappen mee gaan doen. M`n baas had `m voor 100 euro gekocht. De auto heeft de eerste 20 jaar binnen gestaan. Tot 2003 had hij maar 60000 km gereden. Nu heeft hij er 128000 op staan, hij had 4 maanden stil gestaan. Wat een auto... Ik vroeg me af hoe snel hij zou starten, maar hij start eigenlijk al voordat je de sleutel omdraait. 4 versnellingen, 70 pk... Trekt retesnel op eigenlijk, onderkant is keihard, maar er zitten wat roestplekken op de achterste wielkasten, worden binnenkort gefixed. Ook het interieur zag er nog piekfijn uit! Hier wat foto's:

Also, m`n pook/handrem hoesjes zijn binnen. Was wel ff schelden om die handremhoes erop te krijgen, maar het is gelukt :)

100 eurie ... dat is zo'n 2x tanken... nice :cab:

Edit: Mooie hoesjes trouwens :tu:

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

Zo bedoelt die 't ook,maar hij het er staat is hij met de tractors geduwd,en dat zorgt voor een behoorlijke deuk :puh:

Er stond dat er geduwd werd met trekkers niet dat ZIJN auto werd gedwud door eentje ;)

Geplaatst:

Er stond dat er geduwd werd met trekkers niet dat ZIJN auto werd gedwud door eentje ;)

Hoezo geduwd met trekkers? :7

Er werden verschillende auto's voortgetrokken door een tractor. Maar mij hebben ze met 3mensen op gang kunnen duwen en dan heeft ie zichzelf er uiteindelijk doorgeworsteld.

Geplaatst:

Hoezo geduwd met trekkers? :7

Er werden verschillende auto's voortgetrokken door een tractor. Maar mij hebben ze met 3mensen op gang kunnen duwen en dan heeft ie zichzelf er uiteindelijk doorgeworsteld.

Hij snapt 't lezen nog niet helemaal, laat hem :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...