Mythbuster Geplaatst: 9 september 2011 Rapport Geplaatst: 9 september 2011 (bewerkt) Fak.. Ik zou a.s. zondag naar het Dukesfest gaan op Zandvoort maar ik ben het helemaal vergeten, en degene die met me mee zou gaan waarschijnlijk ook! Heb `m al proberen te bellen om nog wat te regelen, maar ik zie het somber in. En ik heb ook nog eens gezegd dat ik zaterdag zou komen werken, aangezien ik de rest van m`n huiswerk nog wel in één dag kan doen... Maar als ik er nog heen kan(wat ik echt heel graag wil) dan heb ik helemaal geen extra dag meer, moet ik alles vanavond doen... Gaat er hier iemand daarheen? Kunnen we misschien meeten... Vind het iig niet echt geweldig om in m`n eentje daarheen te rijden('t is anderhalf uur rijden, en met 'n oude auto weet je het maar nooit natuurlijk). Bewerkt: 9 september 2011 door Mythbuster Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 september 2011 Rapport Geplaatst: 9 september 2011 Mijn pa had als auto hiervoor een Mazda 626 en daarvoor een Nissan Sunny. Lol hadden we ook op school. De coupé versie . En hier in de straat had iemand de sedan versie. Stom ding Me pa had dit model + zelfde kleur. Reageren
moechy Geplaatst: 9 september 2011 Rapport Geplaatst: 9 september 2011 Mijn pa had als auto hiervoor een Mazda 626 en daarvoor een Nissan Sunny. Lol hadden we ook op school. De coupé versie . En hier in de straat had iemand de sedan versie. Stom ding Me pa had dit model + zelfde kleur. Had op die sunny . Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 september 2011 Rapport Geplaatst: 9 september 2011 Fak.. Ik zou a.s. zondag naar het Dukesfest gaan op Zandvoort maar ik ben het helemaal vergeten, en degene die met me mee zou gaan waarschijnlijk ook! Heb `m al proberen te bellen om nog wat te regelen, maar ik zie het somber in. En ik heb ook nog eens gezegd dat ik zaterdag zou komen werken, aangezien ik de rest van m`n huiswerk nog wel in één dag kan doen... Maar als ik er nog heen kan(wat ik echt heel graag wil) dan heb ik helemaal geen extra dag meer, moet ik alles vanavond doen... Gaat er hier iemand daarheen? Kunnen we misschien meeten... Vind het iig niet echt geweldig om in m`n eentje daarheen te rijden('t is anderhalf uur rijden, en met 'n oude auto weet je het maar nooit natuurlijk). Als je langs Delft kom kan je me oppikken. Reageren
commando Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Geplaatst: 10 september 2011 wist nog wel dat toen ik klein was, had m'n vader een oude Volkswagen Jetta, op LPG ( en benzine )... waarvan die tank kapot ging ( na 500.000 km ) en toen reed ie nog 100.000 km verder alleen op benzine altijd handig dus 2 tanks Dus hij heeft 500.000 km op 1 tank gereden ? Das zuinig. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Geplaatst: 10 september 2011 Poepoe, wat een klere werk om al die gaten te dichten en goed te maken bij de Golf. Alles eruit moeten slijpen tussen de balken en allemaal plaatstaal ertussen lassen is toch echt een hoop werk en duurt wat langer dan ik dacht. Er is blijkbaar iemand die of een paaltje of een drempel ofzo meegenomen heeft en daardoor is bijna alles krom onder. Nu maar hopen dat ik het voor de APK in orde kan krijgen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Geplaatst: 10 september 2011 Poepoe, wat een klere werk om al die gaten te dichten en goed te maken bij de Golf. Alles eruit moeten slijpen tussen de balken en allemaal plaatstaal ertussen lassen is toch echt een hoop werk en duurt wat langer dan ik dacht. Er is blijkbaar iemand die of een paaltje of een drempel ofzo meegenomen heeft en daardoor is bijna alles krom onder. Nu maar hopen dat ik het voor de APK in orde kan krijgen. Dorpels worden vaak ook verkracht door mensen die hun auto niet kunnen opkrikken en de krik dus verkeerd plaatsen. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Geplaatst: 10 september 2011 Poepoe, wat een klere werk om al die gaten te dichten en goed te maken bij de Golf. Alles eruit moeten slijpen tussen de balken en allemaal plaatstaal ertussen lassen is toch echt een hoop werk en duurt wat langer dan ik dacht. Er is blijkbaar iemand die of een paaltje of een drempel ofzo meegenomen heeft en daardoor is bijna alles krom onder. Nu maar hopen dat ik het voor de APK in orde kan krijgen. Dorpels worden vaak ook verkracht door mensen die hun auto niet kunnen opkrikken en de krik dus verkeerd plaatsen. Ja, ook al gezien. Ze schieten ergens met hun krik door en dan wordt er niks aan gedaan, dus gaat het roesten. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Geplaatst: 10 september 2011 (bewerkt) Poepoe, wat een klere werk om al die gaten te dichten en goed te maken bij de Golf. Alles eruit moeten slijpen tussen de balken en allemaal plaatstaal ertussen lassen is toch echt een hoop werk en duurt wat langer dan ik dacht. Er is blijkbaar iemand die of een paaltje of een drempel ofzo meegenomen heeft en daardoor is bijna alles krom onder. Nu maar hopen dat ik het voor de APK in orde kan krijgen. Dorpels worden vaak ook verkracht door mensen die hun auto niet kunnen opkrikken en de krik dus verkeerd plaatsen. Nou, die rand zegmaar waar je je krik opzet is links en rechts naar binnen gevouwen, dus die heb ik er helemaal uitgeslepen. Maar ik heb plaatstaal die al een rand heeft dus die kan ik mooi gebruiken voor een nieuwe 'opstaanderand'. Alleen de krik zal ik er nooit onder zetten want de rand zal het niet houden ben ik bang, maar dan zet ik hem wel onder een draagarm of een balk. Ik heb trouwens ook mooie foto's van onder de auto. Je kijkt van onderen tegen de hemel in de auto aan zo'n groot gat ZAT er. Bewerkt: 10 september 2011 door Nick_Kerkwijk Reageren
Bossinkje Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 (bewerkt) Zoo, laat ik mij hier ook weer eens melden... Ik heb begin juni voor mijzelf een autootje gekocht om een beetje op te knappen, aangezien ik nog geen rijbewijs heb. Het gaat om een Citroën BX 1.4 uit 1988, met 114320 km op de klok. Op dit moment staat de auto er zo bij, maar er komen simpele stalen velgen onder met naafkapjes. Ook komen er binnenkort waarschijnlijk nog spatlappen onder. Bewerkt: 12 september 2011 door Bossinkje Reageren
Sentasi Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Ziet er op het eerste gezicht nog goed uit voor z'n leeftijd. Alleen de achterbumper wijkt opvallend af qua kleur, en de voorbumper op foto 1. Hoop voor je dat je geen gezeur krijgt met de hydraulica.. En interieurpics doen het ook altijd goed he. Ik heb trouwens ook een Citroëntje. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Denk dat dat door de lichtinval komt... Wat voor een heb jij? Interieurpics: Reageren
Sentasi Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Ziet er van binnen ook nog keurig uit volgens mij, geen slechte koop geweest wat dat betreft. Ik heb een Xsara vts (de "echte", met een 2.0 16v). Hier staan er wat foto's van. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Is zeker geen slechte koop geweest, zeker als je weet wat hij gekost heeft.... Die van jou is ook erg netjes.. Behalve het stuur, en de achterlichten (niet mijn smaak. ) Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Is zeker geen slechte koop geweest, zeker als je weet wat hij gekost heeft.... Die van jou is ook erg netjes.. Behalve het stuur, en de achterlichten (niet mijn smaak. ) Het is dat ik alles volg via het AW topic, zo vroeg je van die stickers op het kontje van de BX of het mooier zou staan zonder of met. Ik zeg MET staat mooier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.