commando Geplaatst: 19 september 2011 Rapport Geplaatst: 19 september 2011 Zo en heb men bestelbusje . Picca's komen er straks op. Hier is ie dan. Moet nog afgespoten, gekuist en gepolierd worden. http://www.youtube.com/watch?v=Cq35G0XXujc je hebt nu 2 auto's? waarvoor heb je dat busje eigenlijk nodig? voor werk ofzo Reageren
moechy Geplaatst: 19 september 2011 Rapport Geplaatst: 19 september 2011 Zo en heb men bestelbusje . Picca's komen er straks op. Hier is ie dan. Moet nog afgespoten, gekuist en gepolierd worden. http://www.youtube.com/watch?v=Cq35G0XXujc je hebt nu 2 auto's? waarvoor heb je dat busje eigenlijk nodig? voor werk ofzo 3 auto's. En aangezien we met 3 thuis zijn is het best wel handig omdat iedereen hun eigen auto heeft dan . Reageren
commando Geplaatst: 19 september 2011 Rapport Geplaatst: 19 september 2011 Zo en heb men bestelbusje . Picca's komen er straks op. Hier is ie dan. Moet nog afgespoten, gekuist en gepolierd worden. http://www.youtube.com/watch?v=Cq35G0XXujc je hebt nu 2 auto's? waarvoor heb je dat busje eigenlijk nodig? voor werk ofzo 3 auto's. En aangezien we met 3 thuis zijn is het best wel handig omdat iedereen hun eigen auto heeft dan . en welke staat dan op jou naam? Die Punto?!? Reageren
moechy Geplaatst: 19 september 2011 Rapport Geplaatst: 19 september 2011 Zo en heb men bestelbusje . Picca's komen er straks op. Hier is ie dan. Moet nog afgespoten, gekuist en gepolierd worden. http://www.youtube.com/watch?v=Cq35G0XXujc je hebt nu 2 auto's? waarvoor heb je dat busje eigenlijk nodig? voor werk ofzo 3 auto's. En aangezien we met 3 thuis zijn is het best wel handig omdat iedereen hun eigen auto heeft dan . en welke staat dan op jou naam? Die Punto?!? Geen ene . Punto en epica op men pa zen naam, en de camionette op men ma haar naam. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 september 2011 Rapport Geplaatst: 19 september 2011 (bewerkt) Moechy zelf rijdt wel met de Punto nadat zijn moeder die camionette heeft gekocht(dat is wat ik eruit afleidt). Een auto als jonge persoon op jouw naam laten zetten is in België een zeer stomme zet, je betaalt je blauw aan je verzekering. Terwijl wanneer het op de naam van bvb je vader of je moeder staat het je bagger weinig kost in vergelijking tot wat je als jonge persoon moet betalen. Bewerkt: 19 september 2011 door MegaPilot Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 19 september 2011 Rapport Geplaatst: 19 september 2011 Moechy zelf rijdt wel met de Punto nadat zijn moeder die camionette heeft gekocht(dat is wat ik eruit afleidt). Een auto als jonge persoon op jouw naam laten zetten is in België een zeer stomme zet, je betaalt je blauw aan je verzekering. Terwijl wanneer het op de naam van bvb je vader of je moeder staat het je bagger weinig kost in vergelijking tot wat je als jonge persoon moet betalen. Is in Nederland ook zo, als je namelijk als 18 jarige een BMW 5 Serie F11 op naam probeert te zetten wordt je nergens geaccepteerd. Dit heb je ook in Engeland. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 19 september 2011 Rapport Geplaatst: 19 september 2011 Moechy zelf rijdt wel met de Punto nadat zijn moeder die camionette heeft gekocht(dat is wat ik eruit afleidt). Een auto als jonge persoon op jouw naam laten zetten is in België een zeer stomme zet, je betaalt je blauw aan je verzekering. Terwijl wanneer het op de naam van bvb je vader of je moeder staat het je bagger weinig kost in vergelijking tot wat je als jonge persoon moet betalen. Is dat niet erg logisch? Dat is in Nederland ook gewoon, voor een G60 betaal ik ook makkelijk 92 euro per maand(goedkoopste) terwijl mijn moeder voor dezelfde auto nog niet eens 20 euro hoeft te betalen. Reageren
moechy Geplaatst: 19 september 2011 Rapport Geplaatst: 19 september 2011 Moechy zelf rijdt wel met de Punto nadat zijn moeder die camionette heeft gekocht(dat is wat ik eruit afleidt). Een auto als jonge persoon op jouw naam laten zetten is in België een zeer stomme zet, je betaalt je blauw aan je verzekering. Terwijl wanneer het op de naam van bvb je vader of je moeder staat het je bagger weinig kost in vergelijking tot wat je als jonge persoon moet betalen. Camionette is van men vader alhoewel die wel op men moeder haar naam staat aangezien die andere 2 auto's op men vader zen naam staan. Daarnet geluk gehad. Was aan het uitrijden, uit men parkeerplek en er komt een of andere gek men straat ingereden. Dus ik stuur naar rechts zodat ie me net niet raakt --> gevolg : ik schamp met men achterkant de linkerachterkant van men buren hun Peugeot Partner. Gelukkig was er niks aan te zien. Heb ik even geluk . Reageren
commando Geplaatst: 19 september 2011 Rapport Geplaatst: 19 september 2011 Moechy zelf rijdt wel met de Punto nadat zijn moeder die camionette heeft gekocht(dat is wat ik eruit afleidt). Een auto als jonge persoon op jouw naam laten zetten is in België een zeer stomme zet, je betaalt je blauw aan je verzekering. Terwijl wanneer het op de naam van bvb je vader of je moeder staat het je bagger weinig kost in vergelijking tot wat je als jonge persoon moet betalen. mijn ouders doen ( deden ) dat nooit, en gelijk hadden ( / hebben ) ze! het betekent, dat als Moechy wel die Peugeot Partner flink had geraakt ( en die andere auto was doorgereden ) , dat de schadevrije jaren van zijn vader worden aangepakt, en niet zijn eigen... bovendien als over 30 jaar je moeder bijvoorbeeld overlijd, dan zit je nog steeds op 0 schadevrijjaren Reageren
flippie13 Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 Klopt, Of je moet het uit eigen zak gaan betalen. Wel handig als je niet dagelijks een auto nodig hebt, maar wanneer dit wel het geval is zul je op langere termijn goedkoper uit zijn. Reageren
moechy Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 Moechy zelf rijdt wel met de Punto nadat zijn moeder die camionette heeft gekocht(dat is wat ik eruit afleidt). Een auto als jonge persoon op jouw naam laten zetten is in België een zeer stomme zet, je betaalt je blauw aan je verzekering. Terwijl wanneer het op de naam van bvb je vader of je moeder staat het je bagger weinig kost in vergelijking tot wat je als jonge persoon moet betalen. mijn ouders doen ( deden ) dat nooit, en gelijk hadden ( / hebben ) ze! het betekent, dat als Moechy wel die Peugeot Partner flink had geraakt ( en die andere auto was doorgereden ) , dat de schadevrije jaren van zijn vader worden aangepakt, en niet zijn eigen... bovendien als over 30 jaar je moeder bijvoorbeeld overlijd, dan zit je nog steeds op 0 schadevrijjaren Ik kan nog 3 of 4x een ongeval veroorzaken met een auto die op men pa zijn naam staat voordat zijn Premie omhoog gaat . Reageren
GolfG60 Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 mijn ouders doen ( deden ) dat nooit, en gelijk hadden ( / hebben ) ze! het betekent, dat als Moechy wel die Peugeot Partner flink had geraakt ( en die andere auto was doorgereden ) , dat de schadevrije jaren van zijn vader worden aangepakt, en niet zijn eigen... bovendien als over 30 jaar je moeder bijvoorbeeld overlijd, dan zit je nog steeds op 0 schadevrijjaren Dat vroeg ik me dus ook af, wat als ik een auto op mijn moeders naam zet en ik ermee ga rijden. Dan bouw ik toch geen schadevrije jaren op, en als ik bv. 30 ben en dan alsnog een G60 bv. op mijn naam zet en ermee ga rondtuffen, dan betaal ik toch alsnog pakweg 100 euro per maand? Want je kunt nergens aantonen hoeveel schadevrije jaren je hebt, neem ik aan althans. Dus uiteindelijk ben je vrijwel evenveel kwijt. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 @GolfG60 In Nederland betaal je soweiso meer als je een beginnend bestuurder bent.. Maar ook als je in een bepaalde leeftijds groep zit, na je 25e wordt het namelijk ineens een stuk goedkoper Ik betaal nu 100 euro verzekering per maand, alleen maar omdat ik een GTI heb (All Risk verzekerd) Ik heb 2 schadevrije jaren, en 1 schade jaar Heb vanaf m'n eerste auto (meteen toen ik mn rijbewijs had) de auto al op m'n eigen naam staan Ga dit weekend trouwens eens samen met m'n broer rondkijken voor auto's Reageren
thug Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 ik ben van plan om mijn auto een beetje te veranderen xeno enzo maar is het mogelijk om een gps te instaleren in mijn auto? ik rij momenteel met de nieuwe polo comfortline,en heeft er mischien iemand een super goede website voor autotuning? Reageren
moechy Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 ik ben van plan om mijn auto een beetje te veranderen xeno enzo maar is het mogelijk om een gps te instaleren in mijn auto? ik rij momenteel met de nieuwe polo comfortline,en heeft er mischien iemand een super goede website voor autotuning? Waarom koop je niet gewoon een losse gps? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.