GolfG60 Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 @GolfG60 In Nederland betaal je soweiso meer als je een beginnend bestuurder bent.. Maar ook als je in een bepaalde leeftijds groep zit, na je 25e wordt het namelijk ineens een stuk goedkoper Ik betaal nu 100 euro verzekering per maand, alleen maar omdat ik een GTI heb (All Risk verzekerd) Ik heb 2 schadevrije jaren, en 1 schade jaar Heb vanaf m'n eerste auto (meteen toen ik mn rijbewijs had) de auto al op m'n eigen naam staan Ga dit weekend trouwens eens samen met m'n broer rondkijken voor auto's Ja, dat snap ik, maar hoe Megapilot er neer zette was het alsof we in Nederland niet hetzelfde hebben Maar jij betaald 100 euro voor all risk, prijzen die ik er neer zette was enkel WA Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 ik ben van plan om mijn auto een beetje te veranderen xeno enzo maar is het mogelijk om een gps te instaleren in mijn auto? ik rij momenteel met de nieuwe polo comfortline,en heeft er mischien iemand een super goede website voor autotuning? Dit kan ingebouwd worden (gewoon originele VW-GPS), maar vrees dat dat duur zal uitkomen. Misschien ben je met een losse gps (zoals moechy al zei) beter af.. Je kan ook een autoradio kopen met uitschuifbaar GPS-scherm, komt denk ik iets voordeliger uit als je iets ingebouwd wilt hebben. Reageren
moechy Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 ik ben van plan om mijn auto een beetje te veranderen xeno enzo maar is het mogelijk om een gps te instaleren in mijn auto? ik rij momenteel met de nieuwe polo comfortline,en heeft er mischien iemand een super goede website voor autotuning? Dit kan ingebouwd worden (gewoon originele VW-GPS), maar vrees dat dat duur zal uitkomen. Misschien ben je met een losse gps (zoals moechy al zei) beter af.. Je kan ook een autoradio kopen met uitschuifbaar GPS-scherm, komt denk ik iets voordeliger uit als je iets ingebouwd wilt hebben. Is ook redelijk duur. Reageren
Sentasi Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 Is idd redelijk duur, ik heb een systeem van Clarion (radio met uitklapscherm en GPS, 2 kastjes, GPS antenne en een hoop kabel) en dat spul kost al met al iets van 2000 euro uit m'n hoofd, zal is kijken of ik heb terug kan vinden. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 (bewerkt) Is idd redelijk duur, ik heb een systeem van Clarion (radio met uitklapscherm en GPS, 2 kastjes, GPS antenne en een hoop kabel) en dat spul kost al met al iets van 2000 euro uit m'n hoofd, zal is kijken of ik heb terug kan vinden. Kreeg je er een goudstaaf bij? De originele RNS510 van Volkswagen kost nieuw +/-1400 euro, en hier zit al alles bij Ohja, de RNS 315 kost +/- 1000 euro en die is met de Polo gekomen Ohja, let ook op met xenon, dat er een type goedkeuring op zit, anders illegaal. Bewerkt: 20 september 2011 door GolfG60 Reageren
Sentasi Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 Nee, geen goudstaaf helaas. Maar ik kreeg de hele handel dan ook gratis. Heb deze radio met dit navigatiesysteem. Naast dat zwarte kastje hoort er nog een kastje bij, zoals daar in de tekening staat aangegeven. Kan er zo gauw geen prijzen meer van vinden, maar meende dat de hele handel compleet zo'n 2000 euro kostte. (Pak 'm beet anderhalf jaar geleden). Reageren
GolfG60 Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 Nee, geen goudstaaf helaas. Maar ik kreeg de hele handel dan ook gratis. Heb deze radio met dit navigatiesysteem. Naast dat zwarte kastje hoort er nog een kastje bij, zoals daar in de tekening staat aangegeven. Kan er zo gauw geen prijzen meer van vinden, maar meende dat de hele handel compleet zo'n 2000 euro kostte. (Pak 'm beet anderhalf jaar geleden). Wel spijtig dat je er geen goudstaaf bij kreeg, misschien wel als je hem zelf koopt Maarja, voor 2000 piek neem ik aan dat je wel een goeie radio en navi hebt Reageren
commando Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 Moechy zelf rijdt wel met de Punto nadat zijn moeder die camionette heeft gekocht(dat is wat ik eruit afleidt). Een auto als jonge persoon op jouw naam laten zetten is in België een zeer stomme zet, je betaalt je blauw aan je verzekering. Terwijl wanneer het op de naam van bvb je vader of je moeder staat het je bagger weinig kost in vergelijking tot wat je als jonge persoon moet betalen. mijn ouders doen ( deden ) dat nooit, en gelijk hadden ( / hebben ) ze! het betekent, dat als Moechy wel die Peugeot Partner flink had geraakt ( en die andere auto was doorgereden ) , dat de schadevrije jaren van zijn vader worden aangepakt, en niet zijn eigen... bovendien als over 30 jaar je moeder bijvoorbeeld overlijd, dan zit je nog steeds op 0 schadevrijjaren Ik kan nog 3 of 4x een ongeval veroorzaken met een auto die op men pa zijn naam staat voordat zijn Premie omhoog gaat . ja dat heeft mijn vader ook , die zit nu met zn 20e sv-jaar en als ie een botsing krijgt , dan zit ie in het 15e jaar ( zellufduh dus ) de Bonus-malus ladder Reageren
Joostyz Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Geplaatst: 21 september 2011 Ik heb geen auto, maar de auto van mijn vader is een Renault Scenic Reageren
MaxVito Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Geplaatst: 21 september 2011 Me vader rijdt in een Hyundai Santa fe CRDI 2.0 2004 PICS: Heb ik gemaakt Met lampies Reageren
commando Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Geplaatst: 21 september 2011 (bewerkt) mijn ouders rijden nu in een ongeveer net zo grote auto als die van mij. Eerst hadden ze een Citroen C5, maar nu ik zelf een auto heb, is die vervangen door een Nissan Pixo Bewerkt: 21 september 2011 door commando Reageren
thug Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Geplaatst: 21 september 2011 ik ben van plan om mijn auto een beetje te veranderen xeno enzo maar is het mogelijk om een gps te instaleren in mijn auto? ik rij momenteel met de nieuwe polo comfortline,en heeft er mischien iemand een super goede website voor autotuning? Dit kan ingebouwd worden (gewoon originele VW-GPS), maar vrees dat dat duur zal uitkomen. Misschien ben je met een losse gps (zoals moechy al zei) beter af.. Je kan ook een autoradio kopen met uitschuifbaar GPS-scherm, komt denk ik iets voordeliger uit als je iets ingebouwd wilt hebben. Is ook redelijk duur. dan wacht ik effe met die gps normaal ging ik dat er bijnemen maar moest dan lijk 6 maand wachten maar dat ging niet omdat mijn vorige wagen gewoon naar de zak was Reageren
commando Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 ik ben van plan om mijn auto een beetje te veranderen xeno enzo maar is het mogelijk om een gps te instaleren in mijn auto? ik rij momenteel met de nieuwe polo comfortline,en heeft er mischien iemand een super goede website voor autotuning? Dit kan ingebouwd worden (gewoon originele VW-GPS), maar vrees dat dat duur zal uitkomen. Misschien ben je met een losse gps (zoals moechy al zei) beter af.. Je kan ook een autoradio kopen met uitschuifbaar GPS-scherm, komt denk ik iets voordeliger uit als je iets ingebouwd wilt hebben. Is ook redelijk duur. dan wacht ik effe met die gps normaal ging ik dat er bijnemen maar moest dan lijk 6 maand wachten maar dat ging niet omdat mijn vorige wagen gewoon naar de zak was of koop een tom-tom ( of ander merk ), dan kan je hem ook nog switchen qua auto Reageren
thug Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 ik ben van plan om mijn auto een beetje te veranderen xeno enzo maar is het mogelijk om een gps te instaleren in mijn auto? ik rij momenteel met de nieuwe polo comfortline,en heeft er mischien iemand een super goede website voor autotuning? Dit kan ingebouwd worden (gewoon originele VW-GPS), maar vrees dat dat duur zal uitkomen. Misschien ben je met een losse gps (zoals moechy al zei) beter af.. Je kan ook een autoradio kopen met uitschuifbaar GPS-scherm, komt denk ik iets voordeliger uit als je iets ingebouwd wilt hebben. Is ook redelijk duur. dan wacht ik effe met die gps normaal ging ik dat er bijnemen maar moest dan lijk 6 maand wachten maar dat ging niet omdat mijn vorige wagen gewoon naar de zak was of koop een tom-tom ( of ander merk ), dan kan je hem ook nog switchen qua auto heb ik maar ingebouwd is het gewoon mooier Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 Mijn jacht naar een mogelijke andere auto is weer iets verder, naja verder Eigenlijk niet verder, er is gewoon zoveel leuks te koop :$ Ik ben ook niet echt merk gebonden ofzo... Naja, we blijven nog even verder kijken Zal toch in de trend zijn van, Cupra, OPC, GTI, GTT, WRX, TT blijven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.