MegaPilot Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 (bewerkt) Mijn jacht naar een mogelijke andere auto is weer iets verder, naja verder Eigenlijk niet verder, er is gewoon zoveel leuks te koop Zal toch in de trend zijn van, Cupra, OPC, GTI, GTT, WRX, TT blijven Audi TT? Bewerkt: 22 september 2011 door MegaPilot Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 Mijn jacht naar een mogelijke andere auto is weer iets verder, naja verder Eigenlijk niet verder, er is gewoon zoveel leuks te koop Zal toch in de trend zijn van, Cupra, OPC, GTI, GTT, WRX, TT blijven Een mogelijke optie, al zal die het vast wel niet worden. Mazda 3 MPS? Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 @Megapilot - nee, Twin Turbo @Gekkiej, Haha, komt inderdaad geen Mazda Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 @Megapilot - nee, Twin Turbo @Gekkiej, Haha, komt inderdaad geen Mazda 2e poging, R32 en als het budget 't toelaat R? Of gezinsuitbreiding een R36. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 Golf R32 lijkt me erg gaaf, maar die vind je niet onder de 12.000 euro En dat is toch net een tikkie boven m'n budget Of ik moet er eentje importeren vanuit Duitsland Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 Golf R32 lijkt me erg gaaf, maar die vind je niet onder de 12.000 euro En dat is toch net een tikkie boven m'n budget Of ik moet er eentje importeren vanuit Duitsland Of, of of een Toyota Supra, Of een Skyline.. maarja daar moet je maar net van houden. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 Golf R32 lijkt me erg gaaf, maar die vind je niet onder de 12.000 euro En dat is toch net een tikkie boven m'n budget Of ik moet er eentje importeren vanuit Duitsland Peugeot 406 coupe 3.0 v6 niet wat? OPC is opzich ook wel heel bruut. Reageren
moechy Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 Golf R32 lijkt me erg gaaf, maar die vind je niet onder de 12.000 euro En dat is toch net een tikkie boven m'n budget Of ik moet er eentje importeren vanuit Duitsland Of, of of een Toyota Supra, Of een Skyline.. maarja daar moet je maar net van houden. Johnny bak deluxe. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 Golf R32 lijkt me erg gaaf, maar die vind je niet onder de 12.000 euro En dat is toch net een tikkie boven m'n budget Of ik moet er eentje importeren vanuit Duitsland Of, of of een Toyota Supra, Of een Skyline.. maarja daar moet je maar net van houden. Johnny bak deluxe. Of anders een VW Passat W8 ( zoals die van blik op de weg ) Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 Golf R32 lijkt me erg gaaf, maar die vind je niet onder de 12.000 euro En dat is toch net een tikkie boven m'n budget Of ik moet er eentje importeren vanuit Duitsland Of, of of een Toyota Supra, Of een Skyline.. maarja daar moet je maar net van houden. Johnny bak deluxe. Nou dan maar een 'Johnny bak', als mijn budget het ruim toelaat kocht ik 1 van die 2. Reageren
commando Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 (bewerkt) of koop een tom-tom ( of ander merk ), dan kan je hem ook nog switchen qua auto heb ik maar ingebouwd is het gewoon mooier bouw je tom-tom in nadeel van een ingebouwd navigatie-systeem is, dat het kopen en het updaten van de kaarten duurder kost. En meestal is zo'n ding nog ingewikkelder ook ( geen touchscreen ofzo ) Bewerkt: 22 september 2011 door commando Reageren
Mythbuster Geplaatst: 23 september 2011 Rapport Geplaatst: 23 september 2011 (bewerkt) Golf R32 lijkt me erg gaaf, maar die vind je niet onder de 12.000 euro En dat is toch net een tikkie boven m'n budget Of ik moet er eentje importeren vanuit Duitsland VW Bora? - Nissan Silvia S14a 200SX? - Golf VR6? - VW Corrado? - oude versie VW Scirocco? Gewoon even wat gekke suggesties die je niet zo heel vaak ziet rijden Bewerkt: 23 september 2011 door Mythbuster Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 23 september 2011 Rapport Geplaatst: 23 september 2011 Golf R32 lijkt me erg gaaf, maar die vind je niet onder de 12.000 euro En dat is toch net een tikkie boven m'n budget Of ik moet er eentje importeren vanuit Duitsland Of, of of een Toyota Supra, Of een Skyline.. maarja daar moet je maar net van houden. Johnny bak deluxe. Nee, dan denk ik aan een honda civic type R. Reageren
Sharingan Geplaatst: 23 september 2011 Rapport Geplaatst: 23 september 2011 Golf R32 lijkt me erg gaaf, maar die vind je niet onder de 12.000 euro En dat is toch net een tikkie boven m'n budget Of ik moet er eentje importeren vanuit Duitsland Of, of of een Toyota Supra, Of een Skyline.. maarja daar moet je maar net van houden. Johnny bak deluxe. Nee, dan denk ik aan een honda civic type R. Dit is een johnnybak: De Supra bijvoorbeeld is een van de mooiste auto's van Toyota. Mits niet opgeleukt met bumpertjes.. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 23 september 2011 Rapport Geplaatst: 23 september 2011 (bewerkt) @ Rusty, is niet te geloven hoeveel leuks er allemaal is, zou eerst eens goed kijken wat er zo'n beetje rond rijd en te koop staat. Vader heeft zelf tijd terug ook een GTT gehad. Maar die is over de kop gegaan uiteindelijk. @ Moechy, Toyota Supra vind ik anders erg mooi, mits hij niet ver 'sjonnie't is. Zo vind ik hem bijvoorbeeld erg strak. Over mij, mijn wielen zijn eindelijk spoten.. Bewerkt: 23 september 2011 door Tha-Ran Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.