Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Deze wil ik wel :sigaar:

4tc01bs4.jpg

Ik ga op mijn 18e een BX kopen, een GTi, GTi 16v, Sport, 1.9 Turbo of een Digit dat maakt me niet echt uit maar één van die. Of een XM v6

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

@Tha-Ran, die BMW ziet er echt goed uit man! De wielen staan hem ook zeker goed.

Trouwens echt zonde van die impreza. :( Dat is (was) niet echt de moeite waard om hem op te knappen lijkt me, want ik zou echt niet weten wat zoiets kost om te laten maken. Dan is een andere auto kopen denk ik wat slimmer. :puh:

Geplaatst:

@Tha-Ran, die BMW ziet er echt goed uit man! De wielen staan hem ook zeker goed.

Trouwens echt zonde van die impreza. :( Dat is (was) niet echt de moeite waard om hem op te knappen lijkt me, want ik zou echt niet weten wat zoiets kost om te laten maken. Dan is een andere auto kopen denk ik wat slimmer. :puh:

Vaak kun je zeggen dat auto's met dakschade, en dan spreek ik over auto's met knikken erin, zijn super duur om te maken en vaak(99/100) worden ze total loss verklaard.

Geplaatst:

Sinds kort weer bezig geweest met onze Golf GTI, Deze keer hebben we de elektronica grotendeels in orde gemaakt dus. de verlichting doet het, ook de metertjes en de ventilatie doet het eindelijk goed.

Hier heb ik wat nieuwe pics van de golf:

foto0765x.jpg

foto0775u.jpg

foto0767h.jpg

foto0766r.jpg

foto0774.jpg

Geplaatst:

Vaak kun je zeggen dat auto's met dakschade, en dan spreek ik over auto's met knikken erin, zijn super duur om te maken en vaak(99/100) worden ze total loss verklaard.

O dat is wel klote dan. Opzich ook wel logisch want het lijkt me een hels karwei om te repareren. :puh:

@Onbekende4, zulke oude Gti'tjes vind ik echt vet blijven. :)

Ik denk dat ik over een tijdje een GOlf 2 GTI'tje koop, want die dingen lopen ook nog redelijk ook heb ik gehoord.

Vooral als je er een vr6 ofzo in mikt. :puh:

Geplaatst:

Hoe toepasselijk, op deze pagina nog een update plaatsen over mn auto

Hij is de deur nog niet uit ;)

Wel hebben we donkere koplampen erin gezet _O_

1414107638_6_jLjZ.jpeg

1414107691_6_yGBk.jpeg

Wat hangt hij toch lekker laag :D

Geplaatst:

Zo jongens ich habe am Ring gefahren. :D Ben nog vier keer gespot op de ring zelf, en ben nog een paar keer in de bergen gefilmd, maar kans is klein dat ik die terug zal vinden.

Foto-DEQS8QJO-D.jpg

Foto-VKMLJPUN-D.jpg

Foto-KO8TCEJ6-D.jpg

Foto-QBVMOZBX-D.jpg

Geplaatst:

Zo jongens ich habe am Ring gefahren. :D Ben nog vier keer gespot op de ring zelf, en ben nog een paar keer in de bergen gefilmd, maar kans is klein dat ik die terug zal vinden.

Mooi wagentje, alleen de kont zonder logo is gewoon lelijk imo :puh: Mooi circuit trouwens.

Geplaatst:

Mooi wagentje, alleen de kont zonder logo is gewoon lelijk imo :puh: Mooi circuit trouwens.

Ik vind de kont zonder logo eigenlijk ubergeyl !!

Mooi auto Rullez !

Geplaatst:

Rullez, ging je niet een paar snelheden posten ofzo? Ik meen me zoiets te herinneren..:puh:

Haha dat klopt ja, op de ring zelf heb ik vrij rustig gereden omdat de porsches GT3's me voorbij vlogen, maar op de heenweg toch 220KM/U gehaald en op de terug weg 225KM/U. Beide keren moest ik remmen omdat het echt veel te druk was op de Autobahn. Maar denk dat ik toch vrij dicht bij mijn top zat.

Geplaatst:

Sinds kort weer bezig geweest met onze Golf GTI, Deze keer hebben we de elektronica grotendeels in orde gemaakt dus. de verlichting doet het, ook de metertjes en de ventilatie doet het eindelijk goed.

Hier heb ik wat nieuwe pics van de golf:

foto0765x.jpg

foto0775u.jpg

foto0767h.jpg

foto0766r.jpg

foto0774.jpg

Mooie auto hoor :tu:

Mijn ouders hadden vroeger volgens mij ook een golf ;)

Onze auto's (niet foto's van onze auto's, maar van het internet geplukt ;))

auto van mijn broer:

15.jpg

Hij kocht hem dit jaar (hij is 16)

1968-Volkswagen-Beetle-beetle-1968-20110711015949.jpg

Deze auto, maar dan 2 tone in groen-wit

02904141990002-480.jpg

Dit is onze dagelijkse auto :tu:

Volvo-S60_AWD_2001_800x600_wallpaper_01.jpg

Deze is van mijn vader (voor zijn werk)

Alle kleuren kloppen, behalve de VW1303 ;)

Geplaatst:

Blijkbaar wel volvo liefhebbers :puh:.

Overigens ga ik zaterdag op solicitatiegesprek bij de plaatselijke Citroën garage. Aangezien zij ook op zaterdag werken is dit handig voor mij.

Geplaatst:

Ik vind Volvo's zeer mooi ze hebben een mooie uitstraling zijn aardig goed op gebied van vermogen een startersauto als de Volvo C30 zou wel heel mooi zijn maar is nog wel heel duur. De Volvo v50 vind ik ook een beauty, jammer dat waan failliet is ook mooie auto's komen uit het zelfde land hopen dat Volvo het nog wel volhoud.

Moechy ben je aangenomen neem ik aan? :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...