Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe toepasselijk, op deze pagina nog een update plaatsen over mn auto

Hij is de deur nog niet uit ;)

Wel hebben we donkere koplampen erin gezet _O_

1414107638_6_jLjZ.jpeg

1414107691_6_yGBk.jpeg

Wat hangt hij toch lekker laag :D

<3 im in love....

1.jpg

Edit: by the way , moet echt eens een foto'tje van m'n C2 maken, maar steeds als ik er aan denk ( als ik hier post ) dan is het nacht :bonk:

Bewerkt: door commando
  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik vind Volvo's zeer mooi ze hebben een mooie uitstraling zijn aardig goed op gebied van vermogen een startersauto als de Volvo C30 zou wel heel mooi zijn maar is nog wel heel duur. De Volvo v50 vind ik ook een beauty, jammer dat waan failliet is ook mooie auto's komen uit het zelfde land hopen dat Volvo het nog wel volhoud.

Moechy ben je aangenomen neem ik aan? :)

Morgen is zaterdag :7.

Overigens zijn volvo's 5cilinders en das heel klote als je de distributieriem moet doen.

Geplaatst:

Ohja had ik dan over het hoofd gezien :$ succes iniedergeval

Thx man. Moet even bespreken met wat ik kan en waar ik goed in ben en men Cv'tje laten zien.

Geplaatst:

Net de shijfremmen/remblokjes van onze Subaru legacy vervangen. Die waren echt op. Helemaal ijzer op ijzer.

Nu op naar de 4ton. :D

Geplaatst:

Net de shijfremmen/remblokjes van onze Subaru legacy vervangen. Die waren echt op. Helemaal ijzer op ijzer.

Nu op naar de 4ton. :D

Levensgevaarlijk :x

Geplaatst: (bewerkt)
<3 im in love....

1.jpg

Edit: by the way , moet echt eens een foto'tje van m'n C2 maken, maar steeds als ik er aan denk ( als ik hier post ) dan is het nacht :bonk:

Whaha gouden reactie :schater:

Maar bedankt man, zal zo nog eens foto's proberen te maken van het geheel zoals hij nu erbij staat

Ben er nog steeds niet over uit of de auto blijft, of dat er toch iets anders komt

Enne ,foto's maken! ^_^

@GolfG60, je vroeg me destijds hoehoog mijn krik punten waren, heb gister even gemeten

Voorkant 9,5cm, achterkant 13 cm (dat is dus de dorpel hoogte, bumper hangt 6 cm van de grond :schater: )

@OnbekendeIV

Dan mag je blij zijn dat je ze niet nodig had

Ik had afgelopen woensdag op de snelweg ineens, vlak voor me klapte 2 op elkaar, dus iedereen vol in de remmen

Alleen remde ik wat te hard, waardoor die Opel Insignia achter mij, ineens naast mij stond :7 (+ nog een Audi)

Leuk dat rem geweld, maar moet bijna meer opletten dat m'n achterligger niet binnen komt vallen

Ging gelukkig woensdag net goed

Bewerkt: door RustyRustler89
Geplaatst:

Thx man. Moet even bespreken met wat ik kan en waar ik goed in ben en men Cv'tje laten zien.

En aangenomen? :)

Wie weet Trouwens als de autoschool in apeldoorn ook een HBO-opleiding heeft?

Geplaatst:

Zo, nog even een fotootje van het totaal plaatje ^_^

Peug2062okt.jpg

Alleen foto van de voorkant, de achterkant is al tijden niet meer aangepast :puh:

Het is jammer van het spuitwerk, anders zou ik hem nog wel een tijdje blijven rijden denk ik :tu:

Geplaatst:

He wat? autoschool in apeldoorn? Waaro zit die dan? ik woon d'r..

Geplaatst:

Zou ik zo gauw even niet weten :N me oom tipte me dat hij zei dat ik even op internet moest kijken, je raad het al dan krijg je allemaal scholen om je rijbewijs te halen. Je krijgt er les in het verkopen, inkopen, reparatie, kennis etc van auto's

Geplaatst:

Zo, nog even een fotootje van het totaal plaatje ^_^

Alleen foto van de voorkant, de achterkant is al tijden niet meer aangepast :puh:

Het is jammer van het spuitwerk, anders zou ik hem nog wel een tijdje blijven rijden denk ik :tu:

Waarom zit er bij t dak zo'n "verhoging" nog nooit eerder opgevallen :o

Geplaatst:

Zou ik zo gauw even niet weten :N me oom tipte me dat hij zei dat ik even op internet moest kijken, je raad het al dan krijg je allemaal scholen om je rijbewijs te halen. Je krijgt er les in het verkopen, inkopen, reparatie, kennis etc van auto's

Driebergen is wel ver he? ( IVA zit daar ).. anders typ je automotivebranche school in op google. :puh:

Geplaatst:

Waren juist klanten, dus heeft ie men çv aangenomen en hij ging het eens bekijken. Zal waarschijnlijk wel eens naar men leerkracht bellen en dan horen we het wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...