MegaPilot Geplaatst: 3 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 Ik vind Volvo's zeer mooi ze hebben een mooie uitstraling zijn aardig goed op gebied van vermogen een startersauto als de Volvo C30 zou wel heel mooi zijn maar is nog wel heel duur. De Volvo v50 vind ik ook een beauty, jammer dat waan failliet is ook mooie auto's komen uit het zelfde land hopen dat Volvo het nog wel volhoud. Hehe, hier thuis hebben we een Volvo C30 en een Volvo V50. Persoonlijk vind ik de V50 niet zo mooi..Wel lekker ruim natuurlijk. Oja, de productie van de V50 gaat stopgezet worden binnen een aantal jaar heb ik gehoord. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 Damned: Reed vanochtend met pa op de A12, reed een audi achter ons.. het kon zijn: - Audi A7 2011 - Audi A6 2011 - Audi A8 2011 Hebben deze 3 auto's serieus allemaal dezelfde voorkant? Hebben de ontwerpers van Audi een tijdstekort ofzo? Ik zou nu gaan voor de BMW 5 serie als het geld had. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 Zou ik zo gauw even niet weten me oom tipte me dat hij zei dat ik even op internet moest kijken, je raad het al dan krijg je allemaal scholen om je rijbewijs te halen. Je krijgt er les in het verkopen, inkopen, reparatie, kennis etc van auto's Driebergen is wel ver he? ( IVA zit daar ).. anders typ je automotivebranche school in op google. Hij vind onder andere het ROC in Eindhoven en dat is me net iets te ver , het is wel belangrijk dat het een HBO opleiding is in plaats van een MBO aangezien ik op havo zit en het niveau van VWO heb in veel opzichten zou dat zonder zijn. @supergtagamer valt mee als je later op je 40ste ofzo een goede baan hebt kan je eventueel die kopen ik zie dat het een Porsche boxter is bouwjaar rond de 2000 voor 6,5 duizend kan je er eentje kopen wel 2e hands. Bij ons in de buurt zijn er 3 Porsches, 1 in onze straat een gewone Porsche 911 uit 2004/2005, een zelfde Porsche iets anders iets verderop en nog eens een Porsche 911 Turbo uit '08 ook iets verderop . Wij rijden in een zielige Skoda Roomster :$ mijn vader neemt altijd een Skoda. @MP haha oki, is die C30 sport uitvoering of standaard? Reageren
flippie13 Geplaatst: 3 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 Ik vind Volvo's zeer mooi ze hebben een mooie uitstraling zijn aardig goed op gebied van vermogen een startersauto als de Volvo C30 zou wel heel mooi zijn maar is nog wel heel duur. De Volvo v50 vind ik ook een beauty, jammer dat waan failliet is ook mooie auto's komen uit het zelfde land hopen dat Volvo het nog wel volhoud. Hehe, hier thuis hebben we een Volvo C30 en een Volvo V50. Persoonlijk vind ik de V50 niet zo mooi..Wel lekker ruim natuurlijk. Oja, de productie van de V50 gaat stopgezet worden binnen een aantal jaar heb ik gehoord. Die nieuwe volvo's (Bj 2010>) zijn wel mooi, maar echte starters auto's zijn het zeer zeken weten niet. Wij hebben voor onze C30 32.xxx betaald, dat is geen beginnersauto En wij hebben een sporteditie, je hebt dus ook normale edities. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 Ik vind Volvo's zeer mooi ze hebben een mooie uitstraling zijn aardig goed op gebied van vermogen een startersauto als de Volvo C30 zou wel heel mooi zijn maar is nog wel heel duur. De Volvo v50 vind ik ook een beauty, jammer dat waan failliet is ook mooie auto's komen uit het zelfde land hopen dat Volvo het nog wel volhoud. Hehe, hier thuis hebben we een Volvo C30 en een Volvo V50. Persoonlijk vind ik de V50 niet zo mooi..Wel lekker ruim natuurlijk. Oja, de productie van de V50 gaat stopgezet worden binnen een aantal jaar heb ik gehoord. Die nieuwe volvo's (Bj 2010>) zijn wel mooi, maar echte starters auto's zijn het zeer zeken weten niet. Wij hebben voor onze C30 32.xxx betaald, dat is geen beginnersauto En wij hebben een sporteditie, je hebt dus ook normale edities. Zolang het geen crisisuitvoering is vind ik het een best wel geile waggie. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 (bewerkt) @MP haha oki, is die C30 sport uitvoering of standaard? Ik vind Volvo's zeer mooi ze hebben een mooie uitstraling zijn aardig goed op gebied van vermogen een startersauto als de Volvo C30 zou wel heel mooi zijn maar is nog wel heel duur. De Volvo v50 vind ik ook een beauty, jammer dat waan failliet is ook mooie auto's komen uit het zelfde land hopen dat Volvo het nog wel volhoud. Hehe, hier thuis hebben we een Volvo C30 en een Volvo V50. Persoonlijk vind ik de V50 niet zo mooi..Wel lekker ruim natuurlijk. Oja, de productie van de V50 gaat stopgezet worden binnen een aantal jaar heb ik gehoord. Die nieuwe volvo's (Bj 2010>) zijn wel mooi, maar echte starters auto's zijn het zeer zeken weten niet. Wij hebben voor onze C30 32.xxx betaald, dat is geen beginnersauto En wij hebben een sporteditie, je hebt dus ook normale edities. Onze is voor 2010(of een jaar vroeger), hij heeft niet zo'n rondige voorkant, maar een voorkant uit 1 recht stuk. Dit bedoel ik dus: Persoonlijk vind ik deze voorkant mooier dan die niewere met die afrondingen. Het is een standaard editie trouwens, de eco versie. Je weet wel, die versie waarvoor je duizenden euro's terugkrijgt.. 110 PK is niet echt weinig hé, er wordt toch niet mee geraced ofzo. Bewerkt: 3 oktober 2011 door MegaPilot Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 (bewerkt) Dat vind ik de geile uitvoering Deze s60 heeft ook iemand in de buurt ook een geile maar niet op alle punten: Bewerkt: 3 oktober 2011 door bassieboy35 Reageren
.Senne Geplaatst: 3 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 S60s zijn prachtige wagens. Vriend van me heeft net een nieuwe in het wit. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 Eigenlijk zijn alle Volvo's wel geil ze hebben vaak dezelfde uitstraling die wat heeft en de auto aantrekkelijk maakt. @Senne ook de nieuwe uitvoering zoals hierboven? Reageren
commando Geplaatst: 4 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2011 ik heb het nooit zo op Volvo cars, ik vind ze maar lelijk... volvo trucks, daarin tegen vind ik wel mooi Reageren
flippie13 Geplaatst: 4 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2011 Deze hebben wij, precies. Op de mistlampen na. Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 1997 cc Vermogen 100 kW (136 pk) Aldus autoweek.nl Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 4 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2011 (bewerkt) Mijn golf is nu gelukkig zo goed als klaar. Heb nog wat foto's van nieuw gespoten spiegels en wat boxen en eindresultaat (tot nu toe dan ) Alles in elkaar op heldere mistlampen na, want die zijn nog niet binnen. Spiegels in zelfde kleur als de velgen. Hier zie je ook trouwens dat de motorkap echt verkleurd is, maar daar verzin ik nog wel iets op. En nieuwe Pioneer boxjes in het dashboard. Nu nog even wachten totdat m'n hydraulische klepstoters (tikken nogal hard) binnen zijn en een nieuw nokkenaskeerring (die lekt zo hard dat er rook van de uitlaat afkomt doordat er olie op lekt )en dan is de auto eindelijk klaar. Hoop ik dan. Bewerkt: 4 oktober 2011 door Nick_Kerkwijk Reageren
moechy Geplaatst: 4 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2011 Hmm ben erover aan het nadenken om een schade motor te kopen en deze volledig op te knappen. Heb er alleen niet veel tijd voor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.