Sentasi Geplaatst: 11 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2011 Ik heb een spin in m'n auto. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 11 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2011 Ik heb een spin in m'n auto. En waarom vermoord je hem dan niet? Reageren
Sentasi Geplaatst: 11 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2011 Omdat ik 'm steeds niet kan vinden. Wss komt ie een keer in het donker tevoorschijn op de snelweg ofzo. Zal me niks verbazen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 11 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2011 Omdat ik 'm steeds niet kan vinden. Wss komt ie een keer in het donker tevoorschijn op de snelweg ofzo. Zal me niks verbazen. Die spin is je gewoon te slim af Zodra je hem ziet gelijk kapot meppen, wel oppassen op de snelweg Reageren
Mythbuster Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Omdat ik 'm steeds niet kan vinden. Wss komt ie een keer in het donker tevoorschijn op de snelweg ofzo. Zal me niks verbazen. Die spin is je gewoon te slim af Zodra je hem ziet gelijk kapot meppen, wel oppassen op de snelweg Achjoh, gewoon even slingeren! :O Lawl, bij mij leven d'r spinnen in m`n spiegels. Elke ochtend zitten er zo`n 3 spinnenwebben onder m`n spiegels. Heb er een keer een op heterdaad betrapt terwijl ik in de auto zat te wachten. Die ging dus mooi kapot Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Wij hebben een : Mazda 6 1.8 sedan DOHC motor met 120 pk uit 2006 (gefacelifte versie ). Inclusief een Fusion bassspeaker + versterker En m'n moeder heeft een Peugeot 206 1.4 XS uit 2001 (75 pk ong. en ook met bass-speaker + versterker). Deze heeft al wel de heldere koplampen, wel zo mooi . zo zien ze er ongeveer uit (afbeeldingen zijn niet van mij): mazda- http://www.netcarsho...allpaper_05.htm , maar dan in heel donker rood (lijkt zwart) Peugeot- http://www.marktplaz...02-12946326.jpg , ook 2 deurs.. Wij hebben ook een Mazda 6 1.8 met 120 PK ( uit 2004/2005 ). En een peugeot Partner 1.9 HDI uit 2005. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 (bewerkt) Hey, Van Mythbuster kreeg ik de tip deze forum te bekijken. Ik heb een Rover 75 2.0 V6. Hij heeft 110 kW (150 pk) Nice bakkie dus. Niet echt een racer maar een cruiser. Ideaal voor lange afstanden en lekker comfortabel. Ik moet wel toegeven dat hij op de naam van m'n pa staat dus hij is niet van mij. Maar ik gebruik hem wel en ik rij bijna altijd als we met z'n allen weg zijn. Dus ik vindt wel dat ik het ook wel ''mijn'' auto mag noemen 9 van de 10 keer zit namelijk mijn benzine er ook in dus ja. Ik mag het Bewerkt: 12 oktober 2011 door android Reageren
moechy Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Omdat ik 'm steeds niet kan vinden. Wss komt ie een keer in het donker tevoorschijn op de snelweg ofzo. Zal me niks verbazen. Die spin is je gewoon te slim af Zodra je hem ziet gelijk kapot meppen, wel oppassen op de snelweg Achjoh, gewoon even slingeren! :O Lawl, bij mij leven d'r spinnen in m`n spiegels. Elke ochtend zitten er zo`n 3 spinnenwebben onder m`n spiegels. Heb er een keer een op heterdaad betrapt terwijl ik in de auto zat te wachten. Die ging dus mooi kapot Lol heb ook dat probleem in dat bestelbusje. Elke morgend mega veel spinnewebben aan de spiegels en in de cabine . Reageren
Sentasi Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Ik heb echt een hekel aan spinnen. En als je dan elke dag een spinnenweb bij het stuur ergens moet weghalen is dan geen prettig vooruitzicht. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Ik heb echt een hekel aan spinnen. En als je dan elke dag een spinnenweb bij het stuur ergens moet weghalen is dan geen prettig vooruitzicht. Whoa, als dat in mijn auto gebeurd he, dan wacht ik die spin af en mep ik hem helemaal aan gort, HAAT aan spinnen Eigenlijk haat aan spinnen en insecten en ander gespuis wat voor mij geen betekenis heeft Reageren
Rullez Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Ik heb echt een hekel aan spinnen. En als je dan elke dag een spinnenweb bij het stuur ergens moet weghalen is dan geen prettig vooruitzicht. Whoa, als dat in mijn auto gebeurd he, dan wacht ik die spin af en mep ik hem helemaal aan gort, HAAT aan spinnen Eigenlijk haat aan spinnen en insecten en ander gespuis wat voor mij geen betekenis heeft Haat aan alles wat niet in me auto thuishoort Reageren
Sentasi Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Ik heb een oogje op een Ford Thunderbird V8. Jammer dat ze zo duur zijn in de wegenbelasting. Reageren
moechy Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 En ik ben aan het twijfelen over een sportdemper. Aangezien ik vind dat men auto op deze moment veel te stil is. Zou ik liever een iets aanweziger en sportiever geluid willen. Iemand een idee'tje? Reageren
Sentasi Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Ik heb toendertijd onder mijn 1e Golfje een Remus einddemper gehangen. Had naar mijn idee een mooi, sportief en aanwezig geluid, maar niet hard of storend ofzo. Ook in de auto merkte je het wel, de radio moest daarna een paar tikkies hoger. Zit bij Remus geloof ik ook nog een regelschuif aan waarmee je het geluid wat kan regelen. Heb geen idee meer wat het me toen gekost heeft, maar je lokale autozaak of internet kan je dat wel vertellen. Reageren
moechy Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 (bewerkt) Ik heb toendertijd onder mijn 1e Golfje een Remus einddemper gehangen. Had naar mijn idee een mooi, sportief en aanwezig geluid, maar niet hard of storend ofzo. Ook in de auto merkte je het wel, de radio moest daarna een paar tikkies hoger. Zit bij Remus geloof ik ook nog een regelschuif aan waarmee je het geluid wat kan regelen. Heb geen idee meer wat het me toen gekost heeft, maar je lokale autozaak of internet kan je dat wel vertellen. Heb al bij Skytune Engineering gekeken. Daar maken ze deze op maat. Maar vind niet echt de maat en dergelijke. Enige nadeel bij via internet bestellen is dat ik de sound niet weet. Bewerkt: 12 oktober 2011 door moechy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.