Sentasi Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Als je bij een autozaak binnenkomt voor een demper of andere onderdelen, zoeken ze die voor je op op kenteken zodat je altijd het juiste onderdeel krijgt voor je auto. Is dat in Belgie niet zo dan? Reageren
moechy Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Als je bij een autozaak binnenkomt voor een demper of andere onderdelen, zoeken ze die voor je op op kenteken zodat je altijd het juiste onderdeel krijgt voor je auto. Is dat in Belgie niet zo dan? Ik heb niet meteen zo'n autozaak in de buurt. Buiten skytune dan waar ik nu een mail naartoe ga sturen. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Ik heb zelf een Raggazon einddemper, leuk geluidje Alleen heb ik, Katervanger, Middendemper vervanger en Sport einddemper 1 velg is trouwens zo goed als af, alleen de binnezijde nog zwart en aflakken Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Ik heb zelf een Raggazon einddemper, leuk geluidje Alleen heb ik, Katervanger, Middendemper vervanger en Sport einddemper 1 velg is trouwens zo goed als af, alleen de binnezijde nog zwart en aflakken En wat doe je voor doppen? Ook groen? Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 De naafkapjes en bouten die erin gaan worden gewoon zwart Ik wil het groene gewoon subtiel houden Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 De naafkapjes en bouten die erin gaan worden gewoon zwart Ik wil het groene gewoon subtiel houden Ik vind het nog steeds een mooie upgrade dat je hebt uitgevoerd! Reageren
moechy Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Einddemper met enkel stuk is €275 en met dubbel stuk is €315. Wel in inox. Is dit duur of valt dat mee? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 In Nederland is het goedkoper, maar ik denk dat Belgische leveranciers meer betalen vanwege de goedkeuring certificaat die op zo'n pijp zit en de nodige rompslomp die eraan zit. Maar dat denk ik dan he, want de eerste site die ik aanklikte waren allemaal RVS/Inox en met montage voor 170. Reageren
Sentasi Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 (bewerkt) Ik vind 't aan de dure kant, meende dat ik toen een paar jaar terug iets van 200 moest neerleggen, voor een met dubbel stuk. Inclusief montage. Bewerkt: 12 oktober 2011 door Sentasi Reageren
moechy Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 In Nederland is het goedkoper, maar ik denk dat Belgische leveranciers meer betalen vanwege de goedkeuring certificaat die op zo'n pijp zit en de nodige rompslomp die eraan zit. Maar dat denk ik dan he, want de eerste site die ik aanklikte waren allemaal RVS/Inox en met montage voor 170. Krijg er 5jaar garantie op + certificaat voor de keuring. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Zijn normale prijzen hoor, kwaliteit kost nou eenmaal geld Je uitlaat moet alleen wel TUV gekeurd zijn, en dat maakt het duur Mijn einddemper is 300 euro (Ragazzon RVS, enkel ovaal standaard) Mijn complete uitlaatlijn heeft mij zo'n 1000 euro gekost (Vanaf spruitstuk tot aan einde volledig RVS) Alleen is mijn einddemper wel legaal, maar de rest mag absoluut niet Reageren
moechy Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Zijn normale prijzen hoor, kwaliteit kost nou eenmaal geld Je uitlaat moet alleen wel TUV gekeurd zijn, en dat maakt het duur Mijn einddemper is 300 euro (Ragazzon RVS, enkel ovaal standaard) Mijn complete uitlaatlijn heeft mij zo'n 1000 euro gekost (Vanaf spruitstuk tot aan einde volledig RVS) Alleen is mijn einddemper wel legaal, maar de rest mag absoluut niet Kga enkel de einddemper doen. Weet alleen niet goed of ik enkel of dubbel ga nemen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 (bewerkt) Zijn normale prijzen hoor, kwaliteit kost nou eenmaal geld Je uitlaat moet alleen wel TUV gekeurd zijn, en dat maakt het duur Mijn einddemper is 300 euro (Ragazzon RVS, enkel ovaal standaard) Mijn complete uitlaatlijn heeft mij zo'n 1000 euro gekost (Vanaf spruitstuk tot aan einde volledig RVS) Alleen is mijn einddemper wel legaal, maar de rest mag absoluut niet Racekat is volgens mij gewoon legaal zolang je aan de milieueisen voldoet, of heb je een lege kat eronder? Enigste gezeik dat jij kan krijgen is over het aantal dB dat je uitlaat doorlaat. In principe wat ook leuk is, is een soort van flapper in de pijp(zoals de Golf R32 heeft), een klepje bij de einddemper. En als je hem inschakelt laat ie uitlaatgassen beter stromen en heb je een luider en mooier geluid In principe knijpt ie hem af wat het geluid verminderd en als ie open staat kan ie vollop brullen. Bewerkt: 12 oktober 2011 door GolfG60 Reageren
moechy Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Zijn normale prijzen hoor, kwaliteit kost nou eenmaal geld Je uitlaat moet alleen wel TUV gekeurd zijn, en dat maakt het duur Mijn einddemper is 300 euro (Ragazzon RVS, enkel ovaal standaard) Mijn complete uitlaatlijn heeft mij zo'n 1000 euro gekost (Vanaf spruitstuk tot aan einde volledig RVS) Alleen is mijn einddemper wel legaal, maar de rest mag absoluut niet Racekat is volgens mij gewoon legaal zolang je aan de milieueisen voldoet, of heb je een lege kat eronder? Enigste gezeik dat jij kan krijgen is over het aantal dB dat je uitlaat doorlaat. In principe wat ook leuk is, is een soort van flapper in de pijp(zoals de Golf R32 heeft), een klepje bij de einddemper. En als je hem inschakelt laat ie uitlaatgassen beter stromen en heb je een luider en mooier geluid In principe knijpt ie hem af wat het geluid verminderd en als ie open staat kan ie vollop brullen. Principe ken ik niet. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Principe ken ik niet. Hier heb je een pic: Hier hoor je het verschil: Weliswaar op een 3.2 liter VR6. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.