commando Geplaatst: 28 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2011 Das het makkelijke van mijn Peugeot, voorkant kan zonder aanpassingen 11 cm zakken Ik heb de mijne nu 6,5 cm laten zakken Alleen is de torsieas wel klote Kwam nog een collega naar me toe vandaag *Zo zeg, wat staat jou auto laag, je raakt de stoep bijna met de voorbumper Huh, normaal gesproken niet hoor Wat bleek nou, er zat een inie minnie kuiltje in de parkeerplaats, en met 6,5 cm verlaging krijg je dan meteen dit: 1 cm speling! ben ik blij dat ik dat niet heb bij mijn auto . ik wil nog wel eens met een vaartje hier over de drempels gaan, maar als ie zo laag hangt dan gaat me onderstel het niet leuk vinden Reageren
moechy Geplaatst: 28 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2011 Hmm dat grapje met die ruitenwissers kost iets van een €256 . Omdat ze niet enkel die stangen kunnen vervangen en ook de motor mee vervangen dient te worden aangezien het een volledige set is. Dit ben ik dus echt niet van plan dus ben op zoek naar goedkopere onderdelen/oplossing. Iemand suggestie? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 28 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2011 Hmm dat grapje met die ruitenwissers kost iets van een €256 . Omdat ze niet enkel die stangen kunnen vervangen en ook de motor mee vervangen dient te worden aangezien het een volledige set is. Dit ben ik dus echt niet van plan dus ben op zoek naar goedkopere onderdelen/oplossing. Iemand suggestie? Kijk op de sloop. Waarschijnlijk hebben alle auto's van je merk van die tijd dezelfde ruitenwisser motors, dat soort onderdelen zijn vaak gedurende één model-generatie exact hetzelfde voor alle modellen... Nogmaals... Iemand enig idee hoe ze normaal gesproken mistlampen doen als het een optie is? Ik bedoel, krijgen meestal gewoon alle auto's bedrading + beugels ondanks dat ze in het optiepakket/bij uiteindelijke aflevering geen mistlampen krijgen? Of hebben automerken vaak een hele speciale kabelboom met een extra vertakking én speciale bevestigingsbeugels die alleen op de auto's gezet worden die mistlampen krijgen? Ik kan ze namelijk volgens mij niet in dat stuk plastic onder m`n bumper vastmaken, en ik weet eigenlijk niet of er beugels achter zitten, en bekabeling heb ik ook nog niet gevonden... Reageren
moechy Geplaatst: 28 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2011 Heb bijrijdersruitenwisser met ijzerdraad deze week opgelost. Nu heb ik de bestuurdersruitenwisser er vast ingeklikt en even laten over en weer gaan. Deze bleef zitten dus ik hoop dat het nu is opgelost. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 28 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2011 Dat werkt ook ja! Heb m`n Toledo mistlampen binnen en zoals ik al dacht, ze gaan perfect passen, beugels zitten er gewoon al (moet wel één gaatje boren waarschijnlijk). Stekkertjes zijn hetzelfde als de zij-knipperlichtjes, dus ik ga morgen even de garage rondspitten voor wat stekkertjes, en anders even bij de lokale garage kijken en vragen of ik 'andere kant' van die stekkertjes eraf mag knippen, ze hadden laatst namelijk 2 sloop-Ibiza's staan. Heb net al draadjes getrokken vanaf m`n dashboard naar de lampen dus heb al stroom. Zit alleen met een probleem: We hebben 20 doosjes met lampjes in de garage liggen, en geen één past Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 En voila, ze zitten onder de auto Betere foto's volgen, moet ook even de auto wassen Ik vind het zelf wel geslaagd Reageren
flippie13 Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Die zijn vies mooi geworden! Reageren
Mythbuster Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 ^ I like Is kijken wat er nou gebeurd als mensen nog eens hun groot licht in m`n gezicht schijnen, denk dat ze dan zelf ook even niets meer zien Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Netjes, mooi dat het gelukt is Mistlichten zien er altijd wel netjes uit, ondanks dat je ze eigenlijk nooit aan hebt Hierbij nog 2 betere foto's van de auto met de winterbanden eronder Reageren
Mythbuster Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Wauw wat een nette foto's! Je wagen ziet er echt mooi uit zo weet je! 'T is jammer dat die velgen niet een maatje groter zijn, of iets plattere bandjes. Zwarte velgen staat 'm echt goed! Je zou je zomervelgen ook zwart met iets moeten spuiten eigenlijk, als ze ooit beschadigd raken of zo. Reageren
flippie13 Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Ik reed vandaag achter een 206'je die in het achterlicht boven het raam (bovenachterlicht?) Peugot 206 had geschreven, zag er opzich wel dik uit, vraag me af of je daar ook je eigen tekst kan neerzetten ghehe. Reageren
commando Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Netjes, mooi dat het gelukt is Mistlichten zien er altijd wel netjes uit, ondanks dat je ze eigenlijk nooit aan hebt Hierbij nog 2 betere foto's van de auto met de winterbanden eronder erg mooi hoor Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Netjes, mooi dat het gelukt is Mistlichten zien er altijd wel netjes uit, ondanks dat je ze eigenlijk nooit aan hebt Hierbij nog 2 betere foto's van de auto met de winterbanden eronder *Foto* *Foto* Woow, wat een bak Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Iedereen bedankt! Moet zeggen, echt iedereen die ik tegen kom vind het geweldig, mensen die voorbij rijden/fietsen kijken ook allemaal @Mythbuster Dit zijn de originele 15 inch GTI velgen he, en ik had de winterbanden ook al liggen Dus dan is het zonde om er nieuwe velgen en banden voor te kopen, buiten dat de winterbanden voor deze velgen nu al 90 euro per stuk zijn Hierbij nog een lijstje voor de mensen wat zich afvragen wat er allemaal aan de auto is gedaan: 6000k Xenon Witte stadslichten Black Valeo koplampen LED Achterlichten Meegespoten stootlijsten 206 RC Carbon spoiler 206 RC Carbon spiegelkappen 206 RC Achterbumper Type 2 Grill 307 Phase 1 bumperlip Open lucht filter Middendemper vervanger (RVS) Ragazzon Einddemper (RVS) Kat vervanger (RVS) PM Performance eindstukken (RVS) Nieuw gelast spruitstuk (RVS) AP Suspension schroefset (6,5cm verlaagd) Veerpootbrug 17 inch velgen met Pirreli PZero banden 15 inch velgen met Vredestein Snowtracs banden Quickshift Goodridge RVS Remleidingen rondom Parrot bluetooth carkit Alpine radio IDA-X305 Audio System Composet (2x 100 watt RMS @ 4ohm) Hertz Subwoofer (450 watt RMS / 900 watt MAX) MTX Versterker (Mono gestuurd, 500 watt RMS) Audison Versterker (2 x 100 watt @ 4 Ohm gegained) Dietz bekabeling (35 mm2 met 100A zekering) Silent Coat 2 mm demping (portieren) Silent Coat 4 mm demping (kofferbak) Silent Coat Noise Isolator (portieren) En ben nog wel een paar dingen vergeten Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 @RustyRustler89,echt een lekkere wagen.Gewoon super. Heb nog even een vraagje over je aanpassingen , wat houdt ' quickshift ' precies in? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.