-TonyStark- Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ik zou graag als m'n eerste wagen 'n Mercedes C220 Station Zwart *foto* En als ik wat ouder ben een Mercedes GLK *foto* Je weet toch dat dat een van de dikste C220 is die je kunt krijgen, en die GLK is ook niet helemaal standaard. Brabus is een tuner die het niet bepaald bescheiden houdt. Dus, ik weet niet of je het weet maar zo een auto zul je toch moeilijk als eerste auto krijgen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ik zou graag als m'n eerste wagen 'n Mercedes C220 Station Zwart *foto* En als ik wat ouder ben een Mercedes GLK *foto* Je weet toch dat dat een van de dikste C220 is die je kunt krijgen, en die GLK is ook niet helemaal standaard. Brabus is een tuner die het niet bepaald bescheiden houdt. Dus, ik weet niet of je het weet maar zo een auto zul je toch moeilijk als eerste auto krijgen. Carlsson is ook een tuner. Waarschijnlijk heeft dat ding meer dan 400 pk, niet te verzekeren en ook niet te betalen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ik zou graag als m'n eerste wagen 'n Mercedes C220 Station Zwart *foto* En als ik wat ouder ben een Mercedes GLK *foto* Je weet toch dat dat een van de dikste C220 is die je kunt krijgen, en die GLK is ook niet helemaal standaard. Brabus is een tuner die het niet bepaald bescheiden houdt. Dus, ik weet niet of je het weet maar zo een auto zul je toch moeilijk als eerste auto krijgen. Carlsson is ook een tuner. Waarschijnlijk heeft dat ding meer dan 400 pk, niet te verzekeren en ook niet te betalen. Alles is te verzekeren en te betalen, maar daar moet je een grote portemonnee voor hebben met heel veel flappen van 500 euro En tegen die tijd zijn er weer een hoop nieuwe modellen uit die nog meer kosten Reageren
MaxVito Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Daarom kun je deze kopen over 11 jaar ofz voor 6000 XD ik moet nog 4.5 jaar voor dat ik 18 ben :S Of AMG kan ook!!!! AMG = Altijd Machtig Geluid Reageren
GolfG60 Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Daarom kun je deze kopen over 11 jaar ofz voor 6000 XD ik moet nog 4.5 jaar voor dat ik 18 ben :S Of AMG kan ook!!!! AMG = Altijd Machtig Geluid Een Brabus of Carlsson ga je dus echt niet kopen voor 6000 euro, over 25 jaar nog niet eens. Reageren
MaxVito Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 (bewerkt) Daarom kun je deze kopen over 11 jaar ofz voor 6000 XD ik moet nog 4.5 jaar voor dat ik 18 ben :S Of AMG kan ook!!!! AMG = Altijd Machtig Geluid Een Brabus of Carlsson ga je dus echt niet kopen voor 6000 euro, over 25 jaar nog niet eens. Ik hoef ook geen brabus, doe mij maar een AMG ik zou ook wel een VW LT 4x4 (voor door het veld te gaan baggeren!) willen: of een mb viano ! Bewerkt: 5 november 2011 door MaxVito Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 AAMG's blijven duur, ook over 11 jaar. Daarnaast is een AMG duurder dan een Brabus, ik denk dat je beter kunt beginnen met een 6 jaar oude C-klasse. Reageren
MaxVito Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 (bewerkt) AAMG's blijven duur, ook over 11 jaar. Daarnaast is een AMG duurder dan een Brabus, ik denk dat je beter kunt beginnen met een 6 jaar oude C-klasse. Kan ook, agja hoeft ook niet een amg te zijn of brabus.... een Avandgarde of Sport of Elegance vindt ik ook goed. Zolang als hij een Schuifdak, Airco, Navigatie, Smart Key en lederen bekleding heeft dan vindt ik het allemaal goed! Bewerkt: 5 november 2011 door MaxVito Reageren
Mythbuster Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Op verzoek van Mythbuster post ik wat pics van mijn 85'er Pontiac Fiero GT. Afgelopen zomer aangeschaft omdat ik er spontaan verliefd op was geworden. Met wat fantasie voel ik me net Sonny Crockett uit Miami Vice, haha. Van kinds af aan heb ik ooit een sportieve auto willen rijden en van de zomer dacht ik: ik doe het gewoon! Ondanks dat ie wat elektrische lekproblemen kende (die nu overigens plots weer de kop opsteken; vanmiddag weer eens naar kijken), een lekkend dakraampje heeft en nog wat kleinigheden verholpen moeten worden, rijdt ie echt supergaaf. Vooral het feit dat de motor achter je ligt is goed voelbaar, met name in de bochtjes. Wauw wat een bak man! Vind 'm echt heel mooi! 'T lijkt in die eerste foto alsof hij heel veel last heeft van kleurverschil en erg dof is, maar in de 2e foto('s? ): Echt super! Heb Fierro's altijd al vet gevonden(al vind ik de achterkant nog steeds een beetje maf, zo schuin), je ziet ze hier alleen niet zo veel. Is ie duur in onderhoud trouwens? Zou zelf graag weer een foto van m`n Ibiza posten, maar ik heb 'm de laatste tijd niet gewassen, en heb eigenlijk ook niet echt nieuwe foto's... Weet in ieder geval dat m`n mistlampen veel te fel zijn, had ze deze avond aan en toen werd er door de eerste auto al geseind alsof ik m`n grote licht aan had... Reageren
flippie13 Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 AAMG's blijven duur, ook over 11 jaar. Daarnaast is een AMG duurder dan een Brabus, ik denk dat je beter kunt beginnen met een 6 jaar oude C-klasse. Kan ook, agja hoeft ook niet een amg te zijn of brabus.... een Avandgarde of Sport of Elegance vindt ik ook goed. Zolang als hij een Schuifdak, Airco, Navigatie, Smart Key en lederen bekleding heeft dan vindt ik het allemaal goed! Weet wel dat je als beginnende bestuurder gegarandeerd een keertje een krasje maakt (of je moet echt als een oud wijf rijden) en dat je verzekering vele male duurder is dan wanneer je al 20 jaar ervaring hebt. Ik wil je niet uit je droom ontwaken maar ga er maar vanuit dat een vw polo, vw golf of een mooie fiat punto je eerste autootje kan worden, en dan de oudere edities Die auto van toeterneus is trouwens echt hard, maar ik vind de lak een beetje doffig. Als het (naar mijn smaak dan) metallic zwart zou zijn zou ik hem echt heeuuuull geil vinden Reageren
Rullez Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 (bewerkt) Vandaag dan eindelijk de V6 Stabilisator stang gemonteerd, Bij de eerste meters uit de schuur rollen merkte ik al duidelijk verschil namelijk geen gebonk meer. Was even klote, en een beetje hulp gehad aan de telefoon, maar was zeker een leuke uitdaging om te doen. Heel tijd geleden dat hij zo stond Oud en nieuw Subframe eronderuit En zoals hij er nu bijstaat (morgen betere foto's) Heb nu geen schroefdraad meer over, dus hoop dat hij nog een beetje doorzakt anders kan de hulpveer er tussen uit. Net al een keer vastgestaan in het straatje bij me werk. Gelukkig ga ik op de fiets naar mijn werk. Ik zal vandaag als ik tijd heb nog wat knappe foto's schieten in de haven van Amsterdam. Dit is trouwens gelijk een van de laatste updates van dit jaar. Ga nu sparen voor nieuw rubber en adapters voor de nieuwe velgen. Bewerkt: 6 november 2011 door Rullez Reageren
MaxVito Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 AAMG's blijven duur, ook over 11 jaar. Daarnaast is een AMG duurder dan een Brabus, ik denk dat je beter kunt beginnen met een 6 jaar oude C-klasse. Kan ook, agja hoeft ook niet een amg te zijn of brabus.... een Avandgarde of Sport of Elegance vindt ik ook goed. Zolang als hij een Schuifdak, Airco, Navigatie, Smart Key en lederen bekleding heeft dan vindt ik het allemaal goed! Weet wel dat je als beginnende bestuurder gegarandeerd een keertje een krasje maakt (of je moet echt als een oud wijf rijden) en dat je verzekering vele male duurder is dan wanneer je al 20 jaar ervaring hebt. Ik wil je niet uit je droom ontwaken maar ga er maar vanuit dat een vw polo, vw golf of een mooie fiat punto je eerste autootje kan worden, en dan de oudere edities Die auto van toeterneus is trouwens echt hard, maar ik vind de lak een beetje doffig. Als het (naar mijn smaak dan) metallic zwart zou zijn zou ik hem echt heeuuuull geil vinden Welke die VW LT? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 (bewerkt) Die auto van toeterneus is trouwens echt hard, maar ik vind de lak een beetje doffig. Als het (naar mijn smaak dan) metallic zwart zou zijn zou ik hem echt heeuuuull geil vinden Welke die VW LT? -_- "Auto van toeterneus" "TOETERNEUS" Lees eens een pagina terug? Die Pontiac Fierro dus Ging gisteren ergens draaien en reed even de stoep op(via zo`n schuin ding/oprit iets natuurlijk, niet zo`n rechte stoeprand)... "KRRGGGCHHHHHH!" ... Zat ook even met m`n splitter tegen de grond aan, was geen fijn geluid Geloof in ieder geval dat alles er nog aan zit dus... Bewerkt: 6 november 2011 door Mythbuster Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Ging gisteren ergens draaien en reed even de stoep op(via zo`n schuin ding/oprit iets natuurlijk, niet zo`n rechte stoeprand)... "KRRGGGCHHHHHH!" ... Zat ook even met m`n splitter tegen de grond aan, was geen fijn geluid Geloof in ieder geval dat alles er nog aan zit dus... Och dat valt toch nog wel mee Ik liep gister met de kokerbalken aan op een drempel (op de krikranden) Zat nog wel redelijk vast, maar de banden begonnen te slippen om weer los te komen Die bumperlip/splitter schraapt bij mij zó vaak over een drempel, maar daarvoor heb ik hem ook Reageren
Mythbuster Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Ging gisteren ergens draaien en reed even de stoep op(via zo`n schuin ding/oprit iets natuurlijk, niet zo`n rechte stoeprand)... "KRRGGGCHHHHHH!" ... Zat ook even met m`n splitter tegen de grond aan, was geen fijn geluid Geloof in ieder geval dat alles er nog aan zit dus... Och dat valt toch nog wel mee Ik liep gister met de kokerbalken aan op een drempel (op de krikranden) Zat nog wel redelijk vast, maar de banden begonnen te slippen om weer los te komen Die bumperlip/splitter schraapt bij mij zó vaak over een drempel, maar daarvoor heb ik hem ook Is ook, alleen zo`n stoeprandje is nogal hoog zeg maar, aangezien de weg aan de zijkanten sowieso al schuin loopt, en ik was er al overheen/doorheen voordat ik de tijd had om te stoppen en achteruit te rijden(dacht niet dat ik `m zou raken zeg maar)... En was net een beetje bang dat ik heel de onderkant van m`n spatborden en/of metalen deel onder m`n bumper verbogen had of zo. Had net even gekeken en er was inderdaad niets kapot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.