Tha-Ran Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Geplaatst: 25 november 2011 (bewerkt) Winterbanden voor de 1M (die in Januari komt) zijn klaar, vind ze erg mooi geworden. En mijn auto heeft eindelijk ook mistlampen Bewerkt: 25 november 2011 door Tha-Ran Reageren
GolfG60 Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Geplaatst: 25 november 2011 Beide ziet er erg nice uit Zat er trouwens veel verschil tussen de Europese en Amerikaanse mistlampen? Ben benieuwd hoe de wielen onder de 1M gaan staan, maar gaan ie dit jaar er al op? Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Geplaatst: 25 november 2011 (bewerkt) Beide ziet er erg nice uit Zat er trouwens veel verschil tussen de Europese en Amerikaanse mistlampen? Ben benieuwd hoe de wielen onder de 1M gaan staan, maar gaan ie dit jaar er al op? Amerikaanse E30 mistlampen zijn iets hoger en dunner dan Europese, waarom mag joost weten En ja want in Januari komt ie al, en aangezien het dan winter is, doen we die er op. Bewerkt: 26 november 2011 door Tha-Ran Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 26 november 2011 Rapport Geplaatst: 26 november 2011 onze 'nieuwe' honderd euro auto: een jeep Cherokee 4.0L uit 1990 De scheur in het ruit is veroorzaakt door een meeuw die tegen het ruit aan vloog Maar dat blok klinkt echt geweldig. Ik plaats wel later misschien een vid van de auto. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 26 november 2011 Rapport Geplaatst: 26 november 2011 @Tha-Ran, zwaar dikke velgen, die gaan zeker goed staan! @onbekendeIV, Dat zijn nog eens de echte auto's, zal wel een flinke slok lusten? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 26 november 2011 Rapport Geplaatst: 26 november 2011 @Tha-Ran, zwaar dikke velgen, die gaan zeker goed staan! @onbekendeIV, Dat zijn nog eens de echte auto's, zal wel een flinke slok lusten? ongeveer 1:4 1:5, dus hij zuipt best veel. Reageren
TZG Geplaatst: 26 november 2011 Rapport Geplaatst: 26 november 2011 Dit is niet onze auto, maar die van ons ziet er exact hetzelfde uit. Volvo V70 sport edition. Ik vind het wel een mooie auto, maar hij is zoo veel mooier zonder de winterband-velgen, maar met de normale sportvelgen zoals ook op de foto. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 26 november 2011 Rapport Geplaatst: 26 november 2011 hier is dat filmpje waar ik het over had: Reageren
thug Geplaatst: 26 november 2011 Rapport Geplaatst: 26 november 2011 hier is dat filmpje waar ik het over had: style dude!!! Reageren
Mythbuster Geplaatst: 27 november 2011 Rapport Geplaatst: 27 november 2011 (bewerkt) hier is dat filmpje waar ik het over had: Ik kan maar 2 dingen zeggen hierover: 1: Dit is de reden waarom ik zo van milieuvervuiling houdt 2: Eat shit, Prius Wat een bak zeg, zou er zelf ook wel een willen. En dat voor 100 euro! Is er soms heel veel mee mis of zo? @Tha-Ran: die velgen zijn mooi man! Ook je mistlampen staan `m goed, al weet ik niet hoe de EuropeseAmerikaanse versie eruit ziet EDIT: Ik kan niet lezen xD Bewerkt: 2 december 2011 door Mythbuster Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 hier is dat filmpje waar ik het over had: Ik kan maar 2 dingen zeggen hierover: 1: Dit is de reden waarom ik zo van milieuvervuiling houdt 2: Eat shit, Prius Wat een bak zeg, zou er zelf ook wel een willen. En dat voor 100 euro! Is er soms heel veel mee mis of zo? De voorruit is stuk, knipperlichten doen het alleen aan en uit (dus niet meer knipperlichten maar gewoon lichten ), beetje roest rondom en de verwarming kan alleen aan of uit in 1 stand. maar voor honderd euro heeft hij wel leer, elektrisch verstelbare stoelen, airco, elektrische ramen rondom en 177PK motor, een 2WD stand (lekker driften en burnouts maken) en de 4WD stand. Dat was het zo beetje. Hij is nu geschorst en gestald in een schuur. Reageren
moechy Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 hier is dat filmpje waar ik het over had: Ik kan maar 2 dingen zeggen hierover: 1: Dit is de reden waarom ik zo van milieuvervuiling houdt 2: Eat shit, Prius Wat een bak zeg, zou er zelf ook wel een willen. En dat voor 100 euro! Is er soms heel veel mee mis of zo? De voorruit is stuk, knipperlichten doen het alleen aan en uit (dus niet meer knipperlichten maar gewoon lichten ), beetje roest rondom en de verwarming kan alleen aan of uit in 1 stand. maar voor honderd euro heeft hij wel leer, elektrisch verstelbare stoelen, airco, elektrische ramen rondom en 177PK motor, een 2WD stand (lekker driften en burnouts maken) en de 4WD stand. Dat was het zo beetje. Hij is nu geschorst en gestald in een schuur. Voor die knipperlichten moet je eens naar de zekeringen kijken. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 hier is dat filmpje waar ik het over had: Ik kan maar 2 dingen zeggen hierover: 1: Dit is de reden waarom ik zo van milieuvervuiling houdt 2: Eat shit, Prius Wat een bak zeg, zou er zelf ook wel een willen. En dat voor 100 euro! Is er soms heel veel mee mis of zo? De voorruit is stuk, knipperlichten doen het alleen aan en uit (dus niet meer knipperlichten maar gewoon lichten ), beetje roest rondom en de verwarming kan alleen aan of uit in 1 stand. maar voor honderd euro heeft hij wel leer, elektrisch verstelbare stoelen, airco, elektrische ramen rondom en 177PK motor, een 2WD stand (lekker driften en burnouts maken) en de 4WD stand. Dat was het zo beetje. Hij is nu geschorst en gestald in een schuur. Voor die knipperlichten moet je eens naar de zekeringen kijken. Nah, relais zorgt ervoor dat ie knippert, en aangezien er veel stroom doorheen gaat kan het zijn dat ie in de aan-stand is vastgesmolten. Reageren
moechy Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 hier is dat filmpje waar ik het over had: Ik kan maar 2 dingen zeggen hierover: 1: Dit is de reden waarom ik zo van milieuvervuiling houdt 2: Eat shit, Prius Wat een bak zeg, zou er zelf ook wel een willen. En dat voor 100 euro! Is er soms heel veel mee mis of zo? De voorruit is stuk, knipperlichten doen het alleen aan en uit (dus niet meer knipperlichten maar gewoon lichten ), beetje roest rondom en de verwarming kan alleen aan of uit in 1 stand. maar voor honderd euro heeft hij wel leer, elektrisch verstelbare stoelen, airco, elektrische ramen rondom en 177PK motor, een 2WD stand (lekker driften en burnouts maken) en de 4WD stand. Dat was het zo beetje. Hij is nu geschorst en gestald in een schuur. Voor die knipperlichten moet je eens naar de zekeringen kijken. Nah, relais zorgt ervoor dat ie knippert, en aangezien er veel stroom doorheen gaat kan het zijn dat ie in de aan-stand is vastgesmolten. Kan ook. ALhoewel ik daarstraks op school het voorhad dat de lichten in noodloop stonden. Zekering vervangen --> lichten in orde. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.