Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Winterbanden voor de 1M (die in Januari komt) zijn klaar, vind ze erg mooi geworden. :)

f51c3005.jpg

7212f6e5.jpg

d0d37e50.jpg

d67c7b29.jpg

En mijn auto heeft eindelijk ook mistlampen :)

cc68f727.jpg

Bewerkt: door Tha-Ran
  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Beide ziet er erg nice uit :Y Zat er trouwens veel verschil tussen de Europese en Amerikaanse mistlampen?

Ben benieuwd hoe de wielen onder de 1M gaan staan, maar gaan ie dit jaar er al op?

Beide ziet er erg nice uit :Y Zat er trouwens veel verschil tussen de Europese en Amerikaanse mistlampen?

Ben benieuwd hoe de wielen onder de 1M gaan staan, maar gaan ie dit jaar er al op?

Amerikaanse E30 mistlampen zijn iets hoger en dunner dan Europese, waarom mag joost weten :7

En ja want in Januari komt ie al, en aangezien het dan winter is, doen we die er op. ^_^

Bewerkt: door Tha-Ran
Geplaatst:

onze 'nieuwe' honderd euro auto:

een jeep Cherokee 4.0L uit 1990

foto0823a.jpg

foto0819.jpg

foto0825l.jpg

foto0822c.jpg

foto0827.jpg

De scheur in het ruit is veroorzaakt door een meeuw die tegen het ruit aan vloog :7

Maar dat blok klinkt echt geweldig. Ik plaats wel later misschien een vid van de auto.

Geplaatst:

@Tha-Ran, zwaar dikke velgen, die gaan zeker goed staan! :tu:

@onbekendeIV, Dat zijn nog eens de echte auto's, zal wel een flinke slok lusten? :puh:

Geplaatst:

@Tha-Ran, zwaar dikke velgen, die gaan zeker goed staan! :tu:

@onbekendeIV, Dat zijn nog eens de echte auto's, zal wel een flinke slok lusten? :puh:

ongeveer 1:4 1:5, dus hij zuipt best veel.

Geplaatst:

Dit is niet onze auto, maar die van ons ziet er exact hetzelfde uit. Volvo V70 sport edition. Ik vind het wel een mooie auto, maar hij is zoo veel mooier zonder de winterband-velgen, maar met de normale sportvelgen zoals ook op de foto.

image2-29129.jpg

hier is dat filmpje waar ik het over had:

Ik kan maar 2 dingen zeggen hierover:

1: Dit is de reden waarom ik zo van milieuvervuiling houdt :)

2: Eat shit, Prius :clown:

Wat een bak zeg, zou er zelf ook wel een willen. En dat voor 100 euro! Is er soms heel veel mee mis of zo?

@Tha-Ran: die velgen zijn mooi man! Ook je mistlampen staan `m goed, al weet ik niet hoe de EuropeseAmerikaanse versie eruit ziet :puh:

EDIT: Ik kan niet lezen xD

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Wat een bak zeg, zou er zelf ook wel een willen. En dat voor 100 euro! Is er soms heel veel mee mis of zo?

De voorruit is stuk, knipperlichten doen het alleen aan en uit (dus niet meer knipperlichten maar gewoon lichten :7), beetje roest rondom en de verwarming kan alleen aan of uit in 1 stand. maar voor honderd euro heeft hij wel leer, elektrisch verstelbare stoelen, airco, elektrische ramen rondom en 177PK motor, een 2WD stand (lekker driften en burnouts maken) en de 4WD stand. Dat was het zo beetje. Hij is nu geschorst en gestald in een schuur.

Geplaatst:

De voorruit is stuk, knipperlichten doen het alleen aan en uit (dus niet meer knipperlichten maar gewoon lichten :7), beetje roest rondom en de verwarming kan alleen aan of uit in 1 stand. maar voor honderd euro heeft hij wel leer, elektrisch verstelbare stoelen, airco, elektrische ramen rondom en 177PK motor, een 2WD stand (lekker driften en burnouts maken) en de 4WD stand. Dat was het zo beetje. Hij is nu geschorst en gestald in een schuur.

Voor die knipperlichten moet je eens naar de zekeringen kijken.

Geplaatst:

Nah, relais zorgt ervoor dat ie knippert, en aangezien er veel stroom doorheen gaat kan het zijn dat ie in de aan-stand is vastgesmolten.

Geplaatst:

Nah, relais zorgt ervoor dat ie knippert, en aangezien er veel stroom doorheen gaat kan het zijn dat ie in de aan-stand is vastgesmolten.

Kan ook. ALhoewel ik daarstraks op school het voorhad dat de lichten in noodloop stonden. Zekering vervangen --> lichten in orde.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...