GolfG60 Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 Kan ook. ALhoewel ik daarstraks op school het voorhad dat de lichten in noodloop stonden. Zekering vervangen --> lichten in orde. Zou best kunnen, dacht dat de zekering voor de relais zat, maar een relais heeft twee keer aansluitingen dus kan zijn dat ie op de stroomkant is gezekerd of aan de knipperkant zeg maar. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 hier is dat filmpje waar ik het over had: Ik kan maar 2 dingen zeggen hierover: 1: Dit is de reden waarom ik zo van milieuvervuiling houdt 2: Eat shit, Prius Wat een bak zeg, zou er zelf ook wel een willen. En dat voor 100 euro! Is er soms heel veel mee mis of zo? @Tha-Ran: die velgen zijn mooi man! Ook je mistlampen staan `m goed, al weet ik niet hoe de Europese versie eruit ziet Dat zijn juist de europese lampen Dit zijn Amerikaanse lampen Dit zijn europese Reageren
blackops Geplaatst: 30 november 2011 Rapport Geplaatst: 30 november 2011 Mijn recente auto De fiets (woon in amsterdam, heb je meer aan dan een auto) Maar we hebben ook nog een Audi A4 1995 Diesel Reageren
TalkingPear Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Geplaatst: 1 december 2011 Mijn recente auto De fiets (woon in amsterdam, heb je meer aan dan een auto) Maar we hebben ook nog een Audi A4 1995 Diesel Wijsneus mode aan: een fiets is toch geen auto OT: mooie wagen en een goed geluid! Reageren
commando Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 erg mooie velgen ( echte bmw-style velgen ) Reageren
Rullez Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 (bewerkt) Gisteren een openluchtfilter geplaatst, je hoor hem nu nog machtiger afblazen. In Februari komt er een Cold Air Intake. Een buis vanaf waar nu mijn luchtfilter zit recht naar beneden en dan zal er voor mijn bumper het K&N filter zweven. Dat zal hij nog harder PTSSS zeggen Binnenkort mijn motorruimte maar is aanpakken. Ik ga nu sparen voor nieuwe bandjes voor om de Range Rover velgen, geld voor de adapters ligt al klaar. Bij de montage zal de hulpveer er gelijk tussen uit gaan en een nieuwe stelring worden bevestigd. Vandaag lekker gekloot met draadjes, na het sneuvelen van heel wat kabel schoentjes en een zekeringen werken mij US Lights eindelijk Het begin Bumpert en gril eraf Eerste US Light aan de praat Einde van de dag 2 US Lights en de auto even afgespoten Bewerkt: 4 december 2011 door Rullez Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Erg netjes Rullez, zoals altijd.. Reageren
moechy Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Geplaatst: 5 december 2011 Tnx mannen Enige dat ik niet begrijp is waarom je adapters nodig hebt? Adapters voor velgen dan of iets anders? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Geplaatst: 5 december 2011 En we hebben een 2e auto erbij ( met veel troep drin ), die staat tijdelijk bij me pa's 2e huis. Het betreft een Peugeot Partner 1.6 HDI met 90 PK met alle opties ( elektrische ramen, panoramadak, automatische dimmende spiegels etc etc ). Het probleem is dat we met onze Mazda onze honden met moeite mee naar het bos mee konden nemen ( heb 2 honden, 1 labrador die steeds z'n hoofd stoot ). Heb wel filmpje van de 2 bolides op de oprit maar nog geen foto's.. Foto's volgen dus. Reageren
Rullez Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Geplaatst: 5 december 2011 Tnx mannen Enige dat ik niet begrijp is waarom je adapters nodig hebt? Adapters voor velgen dan of iets anders? Steekmaat van mijn Range Rover velgen zijn anders. Reageren
moechy Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Geplaatst: 5 december 2011 Tnx mannen Enige dat ik niet begrijp is waarom je adapters nodig hebt? Adapters voor velgen dan of iets anders? Steekmaat van mijn Range Rover velgen zijn anders. Doe je goed . Reageren
Rullez Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Geplaatst: 5 december 2011 Wist ik al bij aankoop, vind het mooie velgen dus dan maar adapters. Reageren
moechy Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Geplaatst: 5 december 2011 Wist ik al bij aankoop, vind het mooie velgen dus dan maar adapters. Adapters verkloten je hele schuurstraal. Maar ik ga niet meer in discussie met jullie . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.