GolfG60 Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Geplaatst: 5 december 2011 Wist ik al bij aankoop, vind het mooie velgen dus dan maar adapters. Adapters verkloten je hele schuurstraal. Maar ik ga niet meer in discussie met jullie . Ja, dus, als je alles 'goed' wilt houden, moet je alles origineel houden. En hoe jij het waarschijnlijk op school hebt geleerd, is het vast 10x overdreven. Je schuurstraal verandert, als je nu remt zit je tegen een boom aan of een vangrail. Maar dat is allemaal theorie, en zoals je zelf vast wel geleerd hebt, valt de praktijk altijd anders uit. En hoeveel mensen rijden er met een 'te hoge/lage' ET waarde, en gaat het gewoon goed zonder bijwerkingen? Juist, vaker gaat het goed dan fout, want als het echt gevaarlijk zou zijn, zouden ze vast wel verboden zijn. En voordat mensen beginnen over wiellagers etc., dat valt ook reuze mee, je hoeft ze niet bij iedere beurt te laten vervangen Reageren
moechy Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Geplaatst: 5 december 2011 Wist ik al bij aankoop, vind het mooie velgen dus dan maar adapters. Adapters verkloten je hele schuurstraal. Maar ik ga niet meer in discussie met jullie . Ja, dus, als je alles 'goed' wilt houden, moet je alles origineel houden. En hoe jij het waarschijnlijk op school hebt geleerd, is het vast 10x overdreven. Je schuurstraal verandert, als je nu remt zit je tegen een boom aan of een vangrail. Maar dat is allemaal theorie, en zoals je zelf vast wel geleerd hebt, valt de praktijk altijd anders uit. En hoeveel mensen rijden er met een 'te hoge/lage' ET waarde, en gaat het gewoon goed zonder bijwerkingen? Juist, vaker gaat het goed dan fout, want als het echt gevaarlijk zou zijn, zouden ze vast wel verboden zijn. En voordat mensen beginnen over wiellagers etc., dat valt ook reuze mee, je hoeft ze niet bij iedere beurt te laten vervangen Alhoewel ze wel 2x zo snel verslijten. + een schroefsetje eronder en je hele instelling is naar de knoppen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Geplaatst: 5 december 2011 Alhoewel ze wel 2x zo snel verslijten. + een schroefsetje eronder en je hele instelling is naar de knoppen. Mhaww, theoretisch gezien misschien, maar als ze onder normaal gebruik 300.000km meegaan en dan ineens 150.000, vind ik wel apart om eerlijk te zijn. Ze zullen zeker sneller slijten, maar remmen/wielen met een onbalans of een stoepje opjagen doen even veel of zelfs meer dan een set wielen met een hogere/lagere ET. En denk niet dat je een auto koopt en dan vervolgens hem zolang houdt dat je twee keer dezelfde wiellager moet vervangen omdat je een ander setje wielen erop hebt En een schroefsetje, ik weet niet hoe het in België zit, maar ik heb geleerd dat als er aan het onderstel wordt gesleuteld dat er eigenlijk uitgelijnd moet worden, en dus ook met een schroefsetje. Reageren
moechy Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Geplaatst: 5 december 2011 Alhoewel ze wel 2x zo snel verslijten. + een schroefsetje eronder en je hele instelling is naar de knoppen. Mhaww, theoretisch gezien misschien, maar als ze onder normaal gebruik 300.000km meegaan en dan ineens 150.000, vind ik wel apart om eerlijk te zijn. Ze zullen zeker sneller slijten, maar remmen/wielen met een onbalans of een stoepje opjagen doen even veel of zelfs meer dan een set wielen met een hogere/lagere ET. En denk niet dat je een auto koopt en dan vervolgens hem zolang houdt dat je twee keer dezelfde wiellager moet vervangen omdat je een ander setje wielen erop hebt En een schroefsetje, ik weet niet hoe het in België zit, maar ik heb geleerd dat als er aan het onderstel wordt gesleuteld dat er eigenlijk uitgelijnd moet worden, en dus ook met een schroefsetje. Probleem is dat de meeste die een schroefset steken, te cheap zijn om ook je spoorstangen mee aan te passen. Schroefsetjes zijn hier zelfs niet toegelaten denk ik. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Geplaatst: 5 december 2011 E30 van me is eindelijk getaxeerd, uitgekomen op een behoorlijke 15 k. De cabrio van me pa op 11,5. Man was zeer enthousiast over de 40.000 KM. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Geplaatst: 5 december 2011 Alhoewel ze wel 2x zo snel verslijten. + een schroefsetje eronder en je hele instelling is naar de knoppen. Probleem is dat de meeste die een schroefset steken, te cheap zijn om ook je spoorstangen mee aan te passen. Schroefsetjes zijn hier zelfs niet toegelaten denk ik. HATSJOE!, Ow sorry, ik ben allergisch voor b*llshit! Spoorstangen hoeven niet aangepast te worden met een schroefset, enkel even de auto laten uitlijnen Goed, om maar meteen volslagen idioot te zijn in jou ogen *AP Suspension schroefset *5 mm spoorverbreders voor *3 mm spoorverbreders achter Op mijn auto dus De draaicikel is inderdaad ineens als een vrachtwagen, daarom zet ik er ook zo'n vorkheftruck pookje op het stuur (Of overdrijf ik nou ) Reageren
GolfG60 Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Geplaatst: 5 december 2011 Probleem is dat de meeste die een schroefset steken, te cheap zijn om ook je spoorstangen mee aan te passen. Schroefsetjes zijn hier zelfs niet toegelaten denk ik. Spoorstangen hoeven niet aangepast te worden, daarnaast mochten ze niet passen komen ze vaak al mee met een schroefset En ja, schroefsetjes zijn zeker toegestaan in België, of verlagen jullie in België op een andere manier? Want op VWForum staan ook Belgen met schroefsetjes en airbags, en airbags is niet echt iets wat je effe eronderuit haalt voor een dag en weer terug plaatst na de keuring, dus lijkt mij gewoon dat het toegestaan is. Je moet wel een certificaat hebben natuurlijk E30 van me is eindelijk getaxeerd, uitgekomen op een behoorlijke 15 k. De cabrio van me pa op 11,5. Man was zeer enthousiast over de 40.000 KM. Heb je goed voor elkaar Gaat je BMW nu de verkoop in of blijft ie tot/nadat je je rijbewijs hebt? Reageren
moechy Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Geplaatst: 5 december 2011 Ik was ook bezig over de mensen die cheape schroefsets kopen. Mits je de certificaten hebt vormt dit geen probleem bij de keuring. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Geplaatst: 5 december 2011 (bewerkt) alvast t filmpje Bewerkt: 5 december 2011 door GekkieJ01 Reageren
moechy Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Geplaatst: 5 december 2011 alvast t filmpje Video is privé Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Geplaatst: 5 december 2011 E30 van me is eindelijk getaxeerd, uitgekomen op een behoorlijke 15 k. De cabrio van me pa op 11,5. Man was zeer enthousiast over de 40.000 KM. Heb je goed voor elkaar Gaat je BMW nu de verkoop in of blijft ie tot/nadat je je rijbewijs hebt? Houd 'm gewoon. En ga langzaam aan een collectie beginnen als mijn budget het uiteindlijk toelaat Mij lijkt het trouwens erg gaaf en leerzaam om mijn auto helemaal tot het laatste schroefje uit elkaar te halen, ieder deeltje dat er iets minder uitziet vervangen of poetsen tot het glanst. Beetje als deze gedachte.. http://www.bmwpugetsound.com/vbb/showthread.php?s=&threadid=27262 Maar dat lijkt me niet echt realistisch qua doen en tijd. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Geplaatst: 5 december 2011 http://www.youtube.com/watch?v=NsldMYcUUZY Zo, hoe krijg je een artikel vijf aan de broek met een peugeot partner, de bandjes zijn al vervangen voor 4-seasons btw. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 6 december 2011 Rapport Geplaatst: 6 december 2011 (bewerkt) Zij iemand aan het eind nou schijt neger... (eerste filmpie) Bewerkt: 6 december 2011 door Redfire18 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.