GekkieJ01 Geplaatst: 8 december 2011 Rapport Geplaatst: 8 december 2011 1:12 Als je haastig door rijd lijkt me stug. En over 320i, die dingen zijn onwijs betrouwbaar, me pa heeft E91 330D gehad (niet helemaal het zelfde, maar het principe) en heeft er in 2 jaar totaal geen problemen mee gehad. En E92 335D die hij ook 2 jaar heeft gehad was ook probleemloos. 2 jaar is nou niet bepaald lang? . Mijn punto hebben we al 9jaar (bijna 10) en die heeft nog nooit een probleem gehad, dus dat mag ik wel probleemloos noemen . Naja niet bepaald lang, ligt er aan hoe je er mee rijd. Jullie trappen hem niet letterlijk iedere ochtend en middag, 50 km achter elkaar, 2 jaar lang op z'n staart neem ik aan.. Dan vraag je nog redelijk wat van een auto, en 2 jaar lang niks hoeven te vervangen vind ik betrouwbaar. Daar heb je toch ook een 335D voor. Om de gemiddelde lease-prius van de linkerbaan te rijden. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Beter met 'n chevy? Ligt eraan wat voor 1, als het zo'n Van is die net 150 kan.. Reageren
moechy Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Of de europese Chevy. Denk aan Epica . Wij hebben zo eentje. Standaard 140 of 150 pk denk ik. Laten chiptunen, heeft ie nu 180Pk. Reageren
MaxVito Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Chevrolet Caprice? Die slurpen 1 op 5 ofz... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Is de diesel/benzine in NL ook zo reteduur? Jezus man, ik vraag me echt af hoe we dit in de toekomst nog gaan betalen.. Reageren
MaxVito Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 gewoon net over de grens in duitsland of belgië gaan wonen.. dan kun je zoiets rijden Reageren
Sentasi Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Is de diesel/benzine in NL ook zo reteduur? Jezus man, ik vraag me echt af hoe we dit in de toekomst nog gaan betalen.. Hier staan de actuele prijzen in Nederland. Een volle tank kost onderhand 100 euro.. Maar dat is nog niks vergeleken bij wat ik voor m'n schip moet betalen. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Bagger zooi, ik heb wéér schade aan m'n auto Hele grote schade is het niet, maar het voorpaneel moet vervangen worden, en de voorbumper zal opnieuw gespoten moeten worden De auto gaat de 19e naar de schade hersteller, aangezien ik hem volgend weekend nog nodig heb... Reageren
GolfG60 Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Bagger zooi, ik heb wéér schade aan m'n auto Hele grote schade is het niet, maar het voorpaneel moet vervangen worden, en de voorbumper zal opnieuw gespoten moeten worden De auto gaat de 19e naar de schade hersteller, aangezien ik hem volgend weekend nog nodig heb... Wat is er gebeurd dan? :O Reageren
SWYV Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 ivm benzineprijs weet ik niet hoe duur het is bij jullie, het goedkoopste dichtbij mijn huis is 1,493eur voor super95 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 ivm benzineprijs weet ik niet hoe duur het is bij jullie, het goedkoopste dichtbij mijn huis is 1,493eur voor super95 Hier 1.55 bij de lokale Shell pomp. Als je bij een snelwegpomp tankt gaat het ons 1.60/1.70 kosten. :S Reageren
moechy Geplaatst: 10 december 2011 Rapport Geplaatst: 10 december 2011 Is de diesel/benzine in NL ook zo reteduur? Jezus man, ik vraag me echt af hoe we dit in de toekomst nog gaan betalen.. Ongelooflijk hier hé. Komaan ik heb het nog geweten dat het 70 eurocent stond voor 1liter diesel... Ondertussen staat de diesel al bijna even hoog als de benzine. Is de diesel/benzine in NL ook zo reteduur? Jezus man, ik vraag me echt af hoe we dit in de toekomst nog gaan betalen.. Hier staan de actuele prijzen in Nederland. Een volle tank kost onderhand 100 euro.. Maar dat is nog niks vergeleken bij wat ik voor m'n schip moet betalen. Als ik vol tank ben ik iets van een €40 - €50 kwijt. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 10 december 2011 Rapport Geplaatst: 10 december 2011 Is de diesel/benzine in NL ook zo reteduur? Jezus man, ik vraag me echt af hoe we dit in de toekomst nog gaan betalen.. Ongelooflijk hier hé. Komaan ik heb het nog geweten dat het 70 eurocent stond voor 1liter diesel... Ondertussen staat de diesel al bijna even hoog als de benzine. Is de diesel/benzine in NL ook zo reteduur? Jezus man, ik vraag me echt af hoe we dit in de toekomst nog gaan betalen.. Hier staan de actuele prijzen in Nederland. Een volle tank kost onderhand 100 euro.. Maar dat is nog niks vergeleken bij wat ik voor m'n schip moet betalen. Als ik vol tank ben ik iets van een €40 - €50 kwijt. Maar jij hebt ook geen 60/65liter tank maar eentje van 30 liter ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.