Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst:

]Mijn lievelings mercedes :

mercedes-c63-amg-est_600x0w.jpg

beetje gek, mooie voorgevel, maar dan weer zo'n lelijke achterkant :puh:

En die X5 vind ik ook wel bruut.

De X6 vind ik net als de gewone 6 serie, maar een apart geval

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

BMW daar vindt ik echt geen bal aan.... n beetje opschepperige wagen (ALLEEN DE NIEUWE MODELLEN DE OUDE ZIJN HET MOOIST)

Geplaatst:

BMW daar vindt ik echt geen bal aan.... n beetje opschepperige wagen (ALLEEN DE NIEUWE MODELLEN DE OUDE ZIJN HET MOOIST)

Dat moet ik tegenspreken. Het is niet dat een groot deel van de BMW-rijders opscheppers zijn, dat dat ook het doel van de constructeur was en dat alle chauffeurs zo zijn.

Het feit dat oude BMW's mooier zijn vind ik wel zo. Bij de nieuwe vind ik enkel de 5 en 7 reeksen mooi.

Geplaatst:

nee, komt een bmw-rijder aan , toeteren aan het doen omdat hij niet door kon... en zo zijn er nog wel meerdere van de totale bevolking in nederland...

Geplaatst:

nee, komt een bmw-rijder aan , toeteren aan het doen omdat hij niet door kon... en zo zijn er nog wel meerdere van de totale bevolking in nederland...

Daar zijn anders ook Mercedes voorbeelden van hoor :schater:

En dat je er eentje tegen bent gekomen die zo doet, betekend nog niet dat ze allemaal zo zijn.

Geplaatst:

]Mijn lievelings mercedes :

mercedes-c63-amg-est_600x0w.jpg

Van alle bmw's (waar ik eigenlijk niet zo veel aan vindt) vindt ik deze nog het mooiste eruit:

x5-35-x-drive-m-.jpg

Zijn erg mooie auto's dit indd, beetje jammer dat de halve wijk hier er alleen mee rijdt. Zeker die BMW zie je (evenals de Volvo XC90) te vaak.

Geplaatst:

En dat je er eentje tegen bent gekomen die zo doet, betekend nog niet dat ze allemaal zo zijn.

Dat is waar, er zijn namelijk ook mensen die met een citroen rijden ofzo die ook zo doen he...

En ze zijn niet allemaal zo idd, als ik ooit een BMW/Mercedes heb, zal ik ook niet zo doen.

@Commando: over die E-klasse, ik vind die zowel aan de voorkant als aan de achterkant echt mooi :D

Geplaatst: (bewerkt)

Als we dan zo gaan beginnen: Seat-rijders kunnen er ook wat van, en dan bedoel ik vooral bumperkleven. Wat vroeger de Audi-rijders vooral deden, deden daarna de Seat-rijders, en tegenwoordig inderdaad vaak ook Mercedessen en BMW's.

Helaas moet ik bekennen dat ik ook vaak te dicht op m`n voorligger zit, vaak omdat ik toevallig vlak achter iemand de weg op draai, en dan blijkt dat diegene 70 rijdt waar je 80 mag... :( Kan er dan niets aan doen, dan ga ik gewoon echt zitten douwen want ik kan er echt niet tegen als mensen 10km langzamer gaan dan je mag!

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Als we dan zo gaan beginnen: Seat-rijders kunnen er ook wat van, en dan bedoel ik vooral bumperkleven. Wat vroeger de Audi-rijders vooral deden, deden daarna de Seat-rijders, en tegenwoordig inderdaad vaak ook Mercedessen en BMW's.

Helaas moet ik bekennen dat ik ook vaak te dicht op m`n voorligger zit, vaak omdat ik toevallig vlak achter iemand de weg op draai, en dan blijkt dat diegene 70 rijdt waar je 80 mag... :( Kan er dan niets aan doen, dan ga ik gewoon echt zitten douwen want ik kan er echt niet tegen als mensen 10km langzamer gaan dan je mag!

Krijg je veel steenslag van. :7

OVerigens wij hebben geen banen van 80. Enkel 50, 70 en 90.

Mijn pa zijn 1 M staat nu bij de dealer.

IMG_1260.jpg

IMG_1261.jpg

Ook hebben we gelijk winterbanden eronder gezet, en voor het geval jullie het vragen.. Transport blokken liggen er nog onder dus hij gaat uiteraard nog zakken ;)

IMG_1272.jpg

IMG_1270.jpg

Bewerkt: door Tha-Ran
Geplaatst:

@Myth: gelukkig dat je dan niet dicht bij mij woont, want als ik begin te rijden, dan zal ik waarschijnlijk ook vaak 10 km/h of meer te traag gaan. En dat is niet omdat ik niet sneller wil of mag of durf, maar omdat laat ons zeggen de auto niet echt mee wilt... :D

@Tha-Ran: Zalige 1!! Een M!!!! :dans: :dans: :dans:

Geplaatst:

Zo, net de 130k gepasseerd met de 6..

gekocht bij 60 k, 3 jaar geleden.. laten we zeggen dat we ongeveer 24k per jaar rijden, weinig he? :D

Geplaatst:

gekocht bij 60 k, 3 jaar geleden.. laten we zeggen dat we ongeveer 24k per jaar rijden, weinig he? :D

Wij zitten ook bijna aan de 130K :puh:. En we hebben hem met 0km gekocht ongeveer 4 a 5 jaar terug.

Wij zitten ook bijna aan de 130K :puh:. En we hebben hem met 0km gekocht ongeveer 4 a 5 jaar terug.

Wij rijden door de weeks ongeveer 30 km woon-school verkeer, in het weekend gaan we naar ons 2e huis dat ongeveer 300 km verderop ligt. Dus rijden we ongeveer 680 km per week. :puh:

Bij ons 2e huis staat dus de Peugeot Partner ( diesel uit 2007 ) en daar gaan we vaak duitsland mee in, kost een stuk minder dan die mazda. :puh:

Bewerkt: door GekkieJ01

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...