flippie13 Geplaatst: 19 december 2011 Rapport Geplaatst: 19 december 2011 Bitch please, onze saab heeft nu 204000 6 jaar oud, behandelen met respect dus. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Bitch please, onze saab heeft nu 204000 6 jaar oud, behandelen met respect dus. Saab Reageren
flippie13 Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Bitch please, onze saab heeft nu 204000 6 jaar oud, behandelen met respect dus. Saab Verklaar je nader? Alleen het alarmsysteem dat erop zit heeft zo zijn kuren, voor de rest prima auto met niet al te veel onderhoud. Het is alleen failliet ja, das wel jammer.. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Bitch please, onze saab heeft nu 204000 6 jaar oud, behandelen met respect dus. Saab Verklaar je nader? Alleen het alarmsysteem dat erop zit heeft zo zijn kuren, voor de rest prima auto met niet al te veel onderhoud. Het is alleen failliet ja, das wel jammer.. Prachtige auto's, echt waar! Ik heb het over het faillissement... Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Bitch please, onze saab heeft nu 204000 6 jaar oud, behandelen met respect dus. Saab Verklaar je nader? Alleen het alarmsysteem dat erop zit heeft zo zijn kuren, voor de rest prima auto met niet al te veel onderhoud. Het is alleen failliet ja, das wel jammer.. Prachtige auto's, echt waar! Ik heb het over het faillissement... Je kon het al van ver aan zien komen.. Zonder geld ben je niets. Maar Flippie had het wel over failliet over z'n bericht Reageren
MaxVito Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Lijkt me niet verstandig om nu een saab te kopen? Omdat het bedrijf failliet is kunnen ze moeilijker aan onderdelen komen.. Onze Hyundai Santa fe heeft iets van 175K gereden.. van 2004 Reageren
moechy Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 (bewerkt) Lijkt me niet verstandig om nu een saab te kopen? Omdat het bedrijf failliet is kunnen ze moeilijker aan onderdelen komen.. Onze Hyundai Santa fe heeft iets van 175K gereden.. van 2004 Saab zal wel over genomen worden. Kijk naar Chrysler en Fiat/Lancia. Draait ook goed. Schrap dat . Waarschijnlijk zal het wel over genomen worden door een of andere chinees aangezien deze een bod had geplaatst waar saab niet mee akkoord ging en nu zijn ze failliet. Wat wil zeggen dat diezelfde chinees dit voor veel minder kan opkopen. Bewerkt: 24 december 2011 door moechy Reageren
Mythbuster Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 (bewerkt) Bitch please, onze saab heeft nu 204000 6 jaar oud, behandelen met respect dus. Bitch please, m`n Ibiza heeft nu tussen de 214.000 en 215.000 gelopen, loopt nog als een zonnetje, en is 16 en 'n half jaar oud. M`n pa z`n Ford Focus uit 2000 heeft ook ergens tussen 210000 en 220000 gelopen, maar da's een dieseltje dus dan is het niet zo verwonderlijk... Bewerkt: 21 december 2011 door Mythbuster Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Mn auto staat inmiddels een paar dagen bij de schade hersteller, dat is omdat ik buiten de voorkant nog wat meer laat doen Het dak van de auto wordt ook helemaal overgespoten, voor een zeer mooie prijs Dus ik rij nu tijdelijk een Peugeot 207 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 22 december 2011 Rapport Geplaatst: 22 december 2011 Mn auto staat inmiddels een paar dagen bij de schade hersteller, dat is omdat ik buiten de voorkant nog wat meer laat doen Het dak van de auto wordt ook helemaal overgespoten, voor een zeer mooie prijs Dus ik rij nu tijdelijk een Peugeot 207 Zal je wel merken, qua vermogen en comfort lijkt mij Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 december 2011 Rapport Geplaatst: 22 december 2011 Mn auto staat inmiddels een paar dagen bij de schade hersteller, dat is omdat ik buiten de voorkant nog wat meer laat doen Het dak van de auto wordt ook helemaal overgespoten, voor een zeer mooie prijs Dus ik rij nu tijdelijk een Peugeot 207 Zal je wel merken, qua vermogen en comfort lijkt mij .Ook een hele andere instap, en rijgedrag. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 23 december 2011 Rapport Geplaatst: 23 december 2011 Mn auto staat inmiddels een paar dagen bij de schade hersteller, dat is omdat ik buiten de voorkant nog wat meer laat doen Het dak van de auto wordt ook helemaal overgespoten, voor een zeer mooie prijs Dus ik rij nu tijdelijk een Peugeot 207 Zal je wel merken, qua vermogen en comfort lijkt mij .Ook een hele andere instap, en rijgedrag. Die auto is niet vooruit te branden, maar rijdt verder wel fijn Overigens heb ik hem vandaag weer ingeleverd aangezien m'n auto weer klaar was De voorkant is weer netjes gemaakt, en het dak is eindelijk gespoten Voor het spuiten van het dak was ik uiteindelijk maar 230 euro kwijt Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 23 december 2011 Rapport Geplaatst: 23 december 2011 Mn auto staat inmiddels een paar dagen bij de schade hersteller, dat is omdat ik buiten de voorkant nog wat meer laat doen Het dak van de auto wordt ook helemaal overgespoten, voor een zeer mooie prijs Dus ik rij nu tijdelijk een Peugeot 207 Zal je wel merken, qua vermogen en comfort lijkt mij .Ook een hele andere instap, en rijgedrag. Die auto is niet vooruit te branden, maar rijdt verder wel fijn Overigens heb ik hem vandaag weer ingeleverd aangezien m'n auto weer klaar was De voorkant is weer netjes gemaakt, en het dak is eindelijk gespoten Voor het spuiten van het dak was ik uiteindelijk maar 230 euro kwijt T was zeker ook zo'n instapmodel met een 1.4 litertje met 75 pk? Zonder opties Reageren
commando Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Geplaatst: 24 december 2011 @Commando: over die E-klasse, ik vind die zowel aan de voorkant als aan de achterkant echt mooi ik vind het een beetje apart zo'n stationwagon-style Reageren
Rullez Geplaatst: 26 december 2011 Rapport Geplaatst: 26 december 2011 Weer 2 updates, afgelopen zaterdag mijn wintervelgen opgehaald en gemonteerd en gisteren zelf een Cold Air Intake gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.