JarnoG Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 (bewerkt) deze wil ik deze heeft mn pa deze heeft mn oudste broer(30) deze heeft mn jongste broer(23) ja ik ben 12,en mn broes 23 en 30,mn ouders zn laat begonnen laten we het zo zeggen,en ja we hebben 3 luxe wagens,ik kom uit een rijke familie,als je me niet geloof doe je ding dan maar,ik weet dat die auto's voor mijn huis staan,mr mn oudste broer is al verhuisd dus die c class staat er niet meer Bewerkt: 5 januari 2012 door JarnoG Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 @JarnoG: stuk voor stuk prachtige wagens! Post eens foto's van al dat moois dat voor je deur staat! Reageren
MaxVito Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 (bewerkt) Dat kan! Maar benzine zuipt te veel ... 1 op 3/4 Ik vindt die van je pa net een lijkenwagen.... Bewerkt: 30 december 2011 door MaxVito Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 Op verzoek van Mythbuster post ik wat pics van mijn 85'er Pontiac Fiero GT. Afgelopen zomer aangeschaft omdat ik er spontaan verliefd op was geworden. Met wat fantasie voel ik me net Sonny Crockett uit Miami Vice, haha. Van kinds af aan heb ik ooit een sportieve auto willen rijden en van de zomer dacht ik: ik doe het gewoon! Ondanks dat ie wat elektrische lekproblemen kende (die nu overigens plots weer de kop opsteken; vanmiddag weer eens naar kijken), een lekkend dakraampje heeft en nog wat kleinigheden verholpen moeten worden, rijdt ie echt supergaaf. Vooral het feit dat de motor achter je ligt is goed voelbaar, met name in de bochtjes. Even de bazenauto van dit topic omhoog krikken.. Reageren
thug Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 (bewerkt) mijn volgende wagen is waarschijnelijk een volkswagen passat,dan spreek ik wel over een dik 5 jaar. Bewerkt: 30 december 2011 door thug Reageren
JarnoG Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 (bewerkt) @JarnoG: stuk voor stuk prachtige wagens! Post eens foto's van al dat moois dat voor je deur staat! dat is een probleem,mn oudste broer is al verhuisd,dus kan ik geen foto neme alleen van die e class,en ook de audi,mn oudste broer woont in mechelen,en ik dendermonde Dat kan! Maar benzine zuipt te veel ... 1 op 3/4 Ik vindt die van je pa net een lijkenwagen.... dat is gwn een break,en een lijkenwagen?zie ik niet een beetje jaloezie?>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd. Gebruik voortaan de Bewerk-knop. <<< Bewerkt: 31 december 2011 door Thundercover Reageren
Mythbuster Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Geplaatst: 31 december 2011 Dat kan! Maar benzine zuipt te veel ... 1 op 3/4 Ik vindt die van je pa net een lijkenwagen.... dat is gwn een break,en een lijkenwagen?zie ik niet een beetje jaloezie? Misschien een beetje, maar ik zie wel hoe die daar bij komt. Persoonlijk vind ik die Mercedes break een wel heel erg lange achterkant hebben(ligt misschien aan het plaatje), maar dan bedoel ik niet dat ik geen dankjewel zou zeggen als ik er een zou krijgen Reageren
GolfG60 Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Geplaatst: 31 december 2011 Dat kan! Maar benzine zuipt te veel ... 1 op 3/4 Ik vindt die van je pa net een lijkenwagen.... dat is gwn een break,en een lijkenwagen?zie ik niet een beetje jaloezie? Misschien een beetje, maar ik zie wel hoe die daar bij komt. Persoonlijk vind ik die Mercedes break een wel heel erg lange achterkant hebben(ligt misschien aan het plaatje), maar dan bedoel ik niet dat ik geen dankjewel zou zeggen als ik er een zou krijgen Het ligt aan het plaatje denk ik, irl valt het nog mee. Reageren
commando Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Geplaatst: 31 december 2011 ik kan het wel begrijpen, Lijkenwagens zijn immers vaak zwarte Merc's natuurlijk kan je ook voor de Aston Martin lijkenwagen gaan Reageren
TalkingPear Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Geplaatst: 31 december 2011 Dat kan! Maar benzine zuipt te veel ... 1 op 3/4 Ik vindt die van je pa net een lijkenwagen.... dat is gwn een break,en een lijkenwagen?zie ik niet een beetje jaloezie? Waarom reageer jij iederekeer zo aanvallend op mensen hun reactie... Zelf vind ik die wagens wel mooi maar voor dat geld zou ik liever een sportwagen kopen... Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Geplaatst: 31 december 2011 Gister even met een maat van mij naar Arnhem geweest voor een paar nieuwe spelletjes/TV splitter enzovoort. Reden we dus de garage musis in met de Peugeot Partner, en het was echt verschrikkelijk druk in die lange tunnel.. Dus wij stonden stil, opeens bam.. Maat van me stapte uit zat er iemand tegen de trekhaak ( die vent stapte niet eens uit ).. wij alleen schade aan de trekhaak, zijn hele kenteken was ingedeukt.. Maar even het kenteken opgeschreven overigens. Vandaag reden we een doodlopende weg in, gooide opeens iemand een emmer op de straat, reden we vol-over heen.. Heel die emmer was kapot. Reageren
MaxVito Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Geplaatst: 31 december 2011 (bewerkt) Dat kan! Maar benzine zuipt te veel ... 1 op 3/4 Ik vindt die van je pa net een lijkenwagen.... dat is gwn een break,en een lijkenwagen?zie ik niet een beetje jaloezie? Waarom reageer jij iederekeer zo aanvallend op mensen hun reactie... Zelf vind ik die wagens wel mooi maar voor dat geld zou ik liever een sportwagen kopen... Ik vindt het wel een mooie wagen. Maar in het zwart is het net een lijkenwagen. @JarnoG Beet je raar antwoord... Nee ben totaal niet jaloers... wij hebben zelf een mooie wagen. Bewerkt: 31 december 2011 door MaxVito Reageren
flippie13 Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Geplaatst: 31 december 2011 Jarno is rijk en wilt dat graag laten zien, niets mee mis toch? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Geplaatst: 31 december 2011 Jarno is rijk en wilt dat graag laten zien, niets mee mis toch? Hij kan op zn minst 2 foto's maken van de audi en de Mercedes. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Geplaatst: 31 december 2011 Jarno is rijk en wilt dat graag laten zien, niets mee mis toch? Hij kan op zn minst 2 foto's maken van de audi en de Mercedes. Idd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.