MegaPilot Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 Dat ding is echt gigantisch..Respect voor de bestuurder van zoiets groots..:O Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 Ik gok dat daar een LPG tankje in ligt? Ik ben het ermee eens wat de rest zegt. Wat is dat een supervette bak. Volgens mij zijn jullie 1 van de weinige die bij de Ikea een bed niet laat bezorgen/boedelbakkie huren. Reageren
commando Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 (bewerkt) de auto vrachtwagen van me vader. (hij weegt te zwaar voor auto) whaha, ook zeker zo'n heerlijke toeter erop Bewerkt: 11 januari 2012 door commando Reageren
gta michael Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 Ik gok dat daar een LPG tankje in ligt? Nee, er gaat diesel in. hij rijdt 1 op 3 maar er zit wel een tank in van 140 liter Verdere gegevens: Gewicht: 3700 Kilo. Lengte: 6.70 Meter. Breedte: 2.65 Meter. Reageren
commando Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 Ik gok dat daar een LPG tankje in ligt? Nee, er gaat diesel in. hij rijdt 1 op 3 maar er zit wel een tank in van 140 liter Verdere gegevens: Gewicht: 3700 Kilo. Lengte: 6.70 Meter. Breedte: 2.65 Meter. aiaiai 1 op 3 140 liter da's 240 euro per 400 km maar niet op vakantie naar met dat ding dus Reageren
gta michael Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 Ik gok dat daar een LPG tankje in ligt? Nee, er gaat diesel in. hij rijdt 1 op 3 maar er zit wel een tank in van 140 liter Verdere gegevens: Gewicht: 3700 Kilo. Lengte: 6.70 Meter. Breedte: 2.65 Meter. aiaiai 1 op 3 140 liter da's 240 euro per 400 km maar niet op vakantie naar met dat ding dus we zijn er al eens mee op vakantie geweest. van amsterdam naar ameland. heen en terug niet hoeven tanken. Hier een foto van de verlichting in de avond Reageren
StijnGTA Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 (bewerkt) Pracht auto Maar ik heb het meer voor de oudere versies, Ford F-150,-250 (deze zijn ook wat kleiner als die van je vader) van de jaren 60-80 Ik ken niet heel veel van auto's maar die wagen dat er naast staat is dat geen oude ford F-150 of 250 ? Mijn droom wagen : een Ford F-250, en natuurlijk ook een mustang. Ik heb het voor amerikaanse wagens Iemand van mijn klas vertelde me dat je vaak problemen hebt met amerikanen(de wagens tog ) Klopt dat ? Bewerkt: 11 januari 2012 door StijnGTA Reageren
GolfG60 Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 Ik vind auto's leuk, maar zoiets, en niet persoonlijk bedoeld, maar echt overdreven 6Liter V8 Diesel, ja, dat vind ik wel leuk, maar wat eromheen zit vind ikzelf dan weer niks. Ding is veel te breed en lang, draaicirkel van een grote rotonde. Nah, niks voor mij iig Reageren
commando Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 (bewerkt) we zijn er al eens mee op vakantie geweest. van amsterdam naar ameland. heen en terug niet hoeven tanken. Hier een foto van de verlichting in de avond Erg brute kar, zo met die verlichting... Lenen jullie hem wel eens uit ( + je pa als chauff ) als Limo, voor gala's enzo? Want volgens mij zou je daarmee ook wel wat kunnen verdienen Bewerkt: 11 januari 2012 door commando Reageren
MaxVito Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 Uhmm Z'n 3000 euro per jaar? ... Tja ik vind een Dodge 2500 Cummins Diesel ook wel leuk maarja... die rot wegenbelasting in dit land hier. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 Zo, de 6 is weer terug.. motorkappie ziet er weer piekfijn uit. Nou het eerste wat we hopelijk deze week nog gaan doen is ledjes inbouwen in deur en achterbak.. voor beter zicht. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 Zo, de 6 is weer terug.. motorkappie ziet er weer piekfijn uit. Nou het eerste wat we hopelijk deze week nog gaan doen is ledjes inbouwen in deur en achterbak.. voor beter zicht. Ach joh, ook een paar lekker in de voorbumper, is toch stoer Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 Zo, de 6 is weer terug.. motorkappie ziet er weer piekfijn uit. Nou het eerste wat we hopelijk deze week nog gaan doen is ledjes inbouwen in deur en achterbak.. voor beter zicht. Ach joh, ook een paar lekker in de voorbumper, is toch stoer Sjonnie gehalte.. Nee, ledjes in deur en achterbak.. daar houden we het op. Reageren
commando Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 (bewerkt) Gisteren avond trouwens naar de Autobahn gereden... die verrekte Seicento ging gewoon 170 a 175 ( kaarsrecht wegdek ).En dat terwijl er een maximum snelheid van 150 was gegeven, dat dingetje speelt vals Ik moet wel toegeven: Ik was alleen in de auto samen met een map met papieren, voor de rest was en is ie nog steeds leeg . Als ik met 5 man erin ga zitten ( niet aan te raden , maar het is officieel een auto voor 5 personen ) moet ik blij zijn als ie de 130 haalt tevens ben ik ook tevreden over het accelereer werk in z'n 2 / 3 Bewerkt: 11 januari 2012 door commando Reageren
gta michael Geplaatst: 12 januari 2012 Rapport Geplaatst: 12 januari 2012 (bewerkt) maar die wagen dat er naast staat is dat geen oude ford F-150 of 250 ? Bedoel je deze?. Is dodge volgens mij. Iemand van mijn klas vertelde me dat je vaak problemen hebt met amerikanen(de wagens tog ) Klopt dat ? sommige wel, maar de meeste doen een wel probleemloos. Bewerkt: 12 januari 2012 door gta michael Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.