GekkieJ01 Geplaatst: 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2012 Nog een kleine schade linksvoor ( boven de wielkast ).. gaan we vanmiddag even weghalen met een lakstift die we van het bedrijf hebben gekregen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StijnGTA Geplaatst: 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2012 maar die wagen dat er naast staat is dat geen oude ford F-150 of 250 ? Bedoel je deze?. Is dodge volgens mij. *foto aah ja nu zie het ook blijft tog een knappe wagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Msigamer08 Geplaatst: 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2012 Geen respect hier voor de opeltjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2012 Geen respect hier voor de opeltjes Hoezo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2012 Geen respect hier voor de opeltjes Respect wel. Sommige mensen vinden ze gewoon niets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2012 (bewerkt) Morgen gaan me pa en ik misschien kijken naar een Mercedes-Benz c200 Classic 150DKM 2005 Bewerkt: 12 januari 2012 door MaxVito Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Msigamer08 Geplaatst: 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2012 Als ik de reacties zo lees vinden sommige het vreselijk om ook maar aan een opel te denken wij rijden zelf opel en willen niet anders meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2012 (bewerkt) Als ik de reacties zo lees vinden sommige het vreselijk om ook maar aan een opel te denken wij rijden zelf opel en willen niet anders meer Ligt er maar net aan wat voor Opel. Zou dolgraag een oude Manta GSI hebben, modelletje New Kids, en dan in het wit op diezelfde Ronal Turbo velgen Een oude poep-Kadettje (1984-1991?) lijkt me ook wel tof, maar dan vooral omdat ze gewoon zo poep zijn . En een Vauxhall Victor uit '72 is ook mooi, helaas zijn ze hier niet met dezelfde koplampen te koop, aangezien de Opel variant ervan enkele vierkante koplampen heeft. Maar b.v. een Insignia.. Getver. Daar schijnen toch zo veel problemen mee te zijn, dat ze zo vaak kapot gaan. Bij ons op het werk komt 'n vent langs die er een had(of heeft) en die is zo`n beetje elke week bij de dealer langs geweest omdat er weer wat kapot was. Hoorde m`n baas toen zeggen dat 't met al die Insignia's bagger gaat... En Corsa's vind ik eerlijk gezegd ook maar niks, maar dat is omdat ze soms ge-tupperware-tuned worden. Daardoor krijg ik echt flashbacks aan New Kids... "Heb 'n nieuwe bodykit gehaald,... Veur die Corza!' (Wauw, 2 keer New Kids in één post... Dat is echt slecht :/) Bewerkt: 13 januari 2012 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2012 Die Opel's van 1999 tot 2006 ongv.. die hebben echt zo'n Opel lucht. Wij hadden van de week een Opel als leenauto en die rook echt naar de lucht van me oom's Opel. Voortaan kiezen we een Skoda als leenauto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Msigamer08 Geplaatst: 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2012 (bewerkt) Indd telkens als we savonds de auto pakeerde op de oprit en de motor koelde af En smorgens moest je hem weer hebben dan rook die auto zo fijn en lekker typisch opel tot 2004 daarna vindt ik persoonlijk de modellen tegenvallen les nu zelf in een corsa d die gaat dan nog wel ben persoonlijk helemaal weg van een opel astra f/gsi Of een opel calibra met getuned blok helemaal geweldig En het komt een beetje door me vader toen ik geboren werd kocht die zn eerste opel en toen ik 8 was kreeg de astra motor problemen ik offerde mijn vrijemiddag op om hem Te helpen met het schoonmaken we waren 3 dagen bezig en daarna zei die tegen mij van start hem maar eens en kijk maar is op die stationair goed liep hij zat naast me op de grond om toe te kijken en hij zag hoe trots ik was na 2.5 jaar ging de auto dan weg en ik had het wel moeilijk maar nu hebben we een vectra b uit 2001 die ook leuk is En zo ben ik aan mijn opel liefde gekomen Bewerkt: 13 januari 2012 door Msigamer08 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2012 Gezien de betrouwbaarheid van Mazda heb ik een liefde voor Mazda gekregen. Lijstje van auto's: Nissan Sunny - 1991 - 30.000 Mazda 626 Wagon 2.0 -1994 - 310.000 Mazda 323F 1.6 - 1996 - 300.000 Mazda 6 1.8 - 2005 - 130.000* Peugeot Partner 1.9 HDI - 2005 - 120.000* * Laatste 2 auto's hebben we nu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2012 Iedereen heeft gewoon zo zijn merken, dit heb je en zal je altijd blijven houden Zelf vind ik de Opel Corsa OPC helemaal te gek, als hij betaalbaarder was had hij er ook zeker al gestaan Ik heb dan persoonlijk weer niets met Fiat (no offense moechy) En zo kies ik eerder voor een Audi dan voor een BMW, terwijl Tha-Ran weer helemaal weg is van BMW, smaken verschillen nou eenmaal Kwa auto's hebben wij veel gehad, aangezien mijn vader de auto elke 3 jaar inruild en mijn moeder elke 2 jaar: Op het moment hebben wij de volgende auto's: *Renault Twingo GT 1.2 (m'n moeders auto) *VW Tiguan Sport&Style 4Motion 2.0TDI Automaat (m'n vaders auto) *Peugeot 206 GTI S16 (mijn auto, duhh) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2012 (bewerkt) ** I <3 Insigna's..Dat vind ik nou eens prachtige wagens, zelfs als break. Wij hadden een Opel Vectra. Prachtige wagen, maar kutkwaliteit. De V50 startte trouwens laatst niet. De auto had in 3 weken geen lange afstanden(lees: 20 km ofzo) gedaan. De accu's(er zitten er 2 in) waren ontladen. Zo'n oplader erop gepleurd(op 1 accu, ze zijn met elkaar verbonden) en de auto startte weer na een paar uur. -kopieert zijn post voordat het forum zijn post WEERAL voor een groot deel verwijdert...- Bewerkt: 13 januari 2012 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2012 ** I <3 Insigna's..Dat vind ik nou eens prachtige wagens, zelfs als break. Wij hadden een Opel Vectra. Prachtige wagen, maar kutkwaliteit. De V50 startte trouwens laatst niet. De auto had in 3 weken geen lange afstanden(lees: 20 km ofzo) gedaan. De accu's(er zitten er 2 in) waren ontladen. Zo'n oplader erop gepleurd(op 1 accu, ze zijn met elkaar verbonden) en de auto startte weer na een paar uur. -kopieert zijn post voordat het forum zijn post WEERAL voor een groot deel verwijdert...- Ze zijn ook niet zo verschrikkelijk lelijk of zo, maar er schijnen gewoon zo veel problemen mee te zijn omdat ze kennelijk ook kudt-kwaliteit hebben of iets... Ik ga morgen als het goed is m`n olie verversen, dan zou die weer goed moeten zijn met CO2 uitstoot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2012 Geef mij maar gewoon een degelijke Duitser/Jap en geen halve Amerikaan/Duitser mengelmoes kul. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.