Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Groot-Duimpje

Recommended Posts

Mwah, het maakt mijn pis niet lauw.. Zo'n Insignia. En dan niet eens te spreken over die reclame, op het eind 'Opel Insignia, de beste auto die we gemaakt hebben'. Ik interpreteer me dan dat alle andere auto's die ze gemaakt hebben gewoon helemaal flut zijn, terwijl ze dat misschien niet zijn. Hieronder heb ik een Amerikaanse versie gevonden maar daar zegt hij het ook aan het einde.

En wat betreft mooie auto's van Opel, de enige die ik nog een beetje te smaden vind ik de oudere. Bijvoorbeeld de eerste Ascona, de Rekord C, de Manta A, de snellere versie van de oude Opel Omega en verder de Opel GT vind ik er ook wel leuk uitzien. ^_^

Delen op andere websites

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mwah, het maakt mijn pis niet lauw.. Zo'n Insignia. En dan niet eens te spreken over die reclame, op het eind 'Opel Insignia, de beste auto die we gemaakt hebben'. Ik interpreteer me dan dat alle andere auto's die ze gemaakt hebben gewoon helemaal flut zijn, terwijl ze dat misschien niet zijn. Hieronder heb ik een Amerikaanse versie gevonden maar daar zegt hij het ook aan het einde.

En wat betreft mooie auto's van Opel, de enige die ik nog een beetje te smaden vind ik de oudere. Bijvoorbeeld de eerste Ascona, de Rekord C, de Manta A, de snellere versie van de oude Opel Omega en verder de Opel GT vind ik er ook wel leuk uitzien. ^_^

Misschien is het wel de beste auto van Opel omdat ze die wel getectyleerd hebben en wat zinkspray hebben gebruikt :roll:

Kadett C en E zijn ook nog ruig, maarja, roestmonster hebben er vele opgegeten :puh:

Bewerkt: door GolfG60
Delen op andere websites

Mijn moeder heeft een 2003 Mercedes A-Klasse (Piccadilly)

11788.1.jpg

(lees: Deze is niet van mijn moeder maar het is exact dezelfde.)

En men pa heeft een 2004 Toyota Corolla.

toyota-corolla-1.6i-16v-vvt-i-5-deurs-linea-luna-1639331-1.jpg

toyota-corolla-1.6i-16v-vvt-i-5-deurs-linea-luna-1639331-2.jpg

(Nogmaals lees: deze is niet van ons maar lijkt er precies op)

Delen op andere websites

Mijn oma heeft een Opel Corsa uit 2009 met ongeveer 4000km ( ze rijd er niet veel mee :clown: ), en ik moet zeggen die schakelt en stuurt echt lekker zelfs op de snelweg met 120. Verder heb ik alleen zelf gereden in een Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Turbo, en dat soort ( luxere ) auto's vind ik altijd moeilijk te beoordelen :puh: maar ook die stuurde en reed lekker ( schakelen weet ik niet echt, het was een automaat ^_^ )

Delen op andere websites

sry beetje laat mr hier is de mercedes e en de audi a4 voor degene die dit niet geloofde of wilde zien[a

ttachment=45230:Audi_A4_Avant_(B8)_front.jpg]post-131532-1326736735,31.jpg

(audi is exact hetzelfde mr niet die vn mn broer)

post-131532-1326736725,06.jpg

Bewerkt: door JarnoG
Delen op andere websites

wel mn broer werkt bij audi,hij heeft echt wel een audi,niet vn zn werk mr die audi is op onderhoud dus hij is met een VW tiguan nu,ik heb die genome omdat die exact hetzelfde is

Bewerkt: door JarnoG
Delen op andere websites

Wij hebben een ferrarri, zoek maar op google

Typ in: Ferrari, ga naar afbeeldingen, de eerste is van ons!

Nee echt waar, wou houden van mooie auto's.

Me vader is er alleen nu mee op wereldreis dus kan de komende maanden geen foto maken...

Delen op andere websites

@MaxVito; Egt wel,zijn vader werkt bij merzede3s,en die auto is niet echt zijn auto maar lijktwel exact ehtzelfde,egt waar.

Gewoon een dieptrieste vertoning weer weer van zo'n 'wannabe'.. :N

@Flippie, ?

Bewerkt: door Tha-Ran
Delen op andere websites

Stuurt die jarno een pb waarin staat dat hij bewijs heeft dat het waar was en dat ik fout was met het denken dat hij die auto's niet had... Ten eerste had ik nooit gezegt dat ik hem niet geloofde en daarna zag ik dit... FAIL

Delen op andere websites

Stuurt die jarno een pb waarin staat dat hij bewijs heeft dat het waar was en dat ik fout was met het denken dat hij die auto's niet had... Ten eerste had ik nooit gezegt dat ik hem niet geloofde en daarna zag ik dit... FAIL

al de 3e fail..

Maar op je vorige post was de audi een sedan, en nu ineens een stationwagon ?? :klap: :klap: :klap:

Bewerkt: door MaxVito
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...