Golf_MK1 Geplaatst: 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2012 Wij hebben een ferrarri, zoek maar op google Typ in: Ferrari, ga naar afbeeldingen, de eerste is van ons! Nee echt waar, wou houden van mooie auto's. Me vader is er alleen nu mee op wereldreis dus kan de komende maanden geen foto maken... Dit was een quote waard! :schater: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2012 Lol'd: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2012 Lol'd: Afbeelding doet het niet. (bij mij) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2012 (bewerkt) Nu hebben GolfG60, Tha-Ran en ik allemaal een vette auto sig Met dank aan Kloep! Bewerkt: 18 januari 2012 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2012 (bewerkt) Die jeep is nu echt een hoop ellende. Eerst breekt er een kabeltje ergens in de linker voordeur (zodat het lichtje in het interieur blijft branden, dan doe ik het dashboard kastje open. stroomt er opeens water over me heen. Dan wil ik hem gaan starten, wil hij dus niet ontsteken omdat de boel natuurlijk weer vochtig is. dan loop ik een rondje om de wagen heen. Blijkt de rechter voorband lek te zijn precies tussen de rand van de velg en de band. Ik ga dus die band op pompen met z'on klein pompje om de band op te pompen. (gebruik ik alleen om naar een plek te gaan waar ik met de compressor bij kan om hem verder op te pompen). Blijkt dat de accu te leeg te zijn om hem rond te laten lopen. Toen hem aan de start kabels gehangen voor een halfuur. Elke 3min ff proberen te starten, de eerste 20/25min wilt ie echt niet ontsteken. Pas daarna ging hij op een paar cilinders lopen en pas na 5min liep ie weer op alle 6 cilinders. Toen kon ik hem verplaatsen naar een plek waar ik de band wat harder op kon pompen. en toen kon ik eindelijk ff lekker crossen. Tja, je moet er wat tijd voor over hebben. Bewerkt: 18 januari 2012 door onbekendeIV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2012 (bewerkt) Die jeep is nu echt een hoop ellende. Eerst breekt er een kabeltje ergens in de linker voordeur (zodat het lichtje in het interieur blijft branden, dan doe ik het dashboard kastje open. stroomt er opeens water over me heen. Dan wil ik hem gaan starten, wil hij dus niet ontsteken omdat de boel natuurlijk weer vochtig is. dan loop ik een rondje om de wagen heen. Blijkt de rechter voorband lek te zijn precies tussen de rand van de velg en de band. Ik ga dus die band op pompen met z'on klein pompje om de band op te pompen. (gebruik ik alleen om naar een plek te gaan waar ik met de compressor bij kan om hem verder op te pompen). Blijkt dat de accu te leeg te zijn om hem rond te laten lopen. Toen hem aan de start kabels gehangen voor een halfuur. Elke 3min ff proberen te starten, de eerste 20/25min wilt ie echt niet ontsteken. Pas daarna ging hij op een paar cilinders lopen en pas na 5min liep ie weer op alle 6 cilinders. Toen kon ik hem verplaatsen naar een plek waar ik de band wat harder op kon pompen. en toen kon ik eindelijk ff lekker crossen. Tja, je moet er wat tijd voor over hebben. Weet je zeker dat het kabeltje in de deur zelf zit, en niet in de b-stijl? In mijn auto werkt het precies hetzelfde als het lampje in de koelkast: gewoon een knopje in de b-stijl dat ingedrukt word als de deur dicht is waardoor 't lampje uit gaat Bewerkt: 18 januari 2012 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2012 Die jeep is nu echt een hoop ellende. Eerst breekt er een kabeltje ergens in de linker voordeur (zodat het lichtje in het interieur blijft branden, dan doe ik het dashboard kastje open. stroomt er opeens water over me heen. Dan wil ik hem gaan starten, wil hij dus niet ontsteken omdat de boel natuurlijk weer vochtig is. dan loop ik een rondje om de wagen heen. Blijkt de rechter voorband lek te zijn precies tussen de rand van de velg en de band. Ik ga dus die band op pompen met z'on klein pompje om de band op te pompen. (gebruik ik alleen om naar een plek te gaan waar ik met de compressor bij kan om hem verder op te pompen). Blijkt dat de accu te leeg te zijn om hem rond te laten lopen. Toen hem aan de start kabels gehangen voor een halfuur. Elke 3min ff proberen te starten, de eerste 20/25min wilt ie echt niet ontsteken. Pas daarna ging hij op een paar cilinders lopen en pas na 5min liep ie weer op alle 6 cilinders. Toen kon ik hem verplaatsen naar een plek waar ik de band wat harder op kon pompen. en toen kon ik eindelijk ff lekker crossen. Tja, je moet er wat tijd voor over hebben. Het is een 100 euro jeep, dan moet je zulke dingen erbij nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2012 Hmm best wel kut als je door een leiding van het servostuur slijpt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2012 (bewerkt) Wij hebben een ferrarri, zoek maar op google Typ in: Ferrari, ga naar afbeeldingen, de eerste is van ons! Nee echt waar, wou houden van mooie auto's. Me vader is er alleen nu mee op wereldreis dus kan de komende maanden geen foto maken... by the way, ik moet eigenlijk ook eens fototje's van mn auto gaan maken, wilde ik ook vaker bij m'n C2 doen, maar daar had ik er ook maar 2 van ofzo ( lazy arse son of a biatch ) Bewerkt: 19 januari 2012 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2012 Zo, de 6 en de Partner hebben weer een APK tot Februari 2013. Kostenbedrag van de 6: 635 euro. Nu alleen nog 2 nieuwe banden voor en dan is de 6 weer zomerklaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2012 Hmm best wel kut als je door een leiding van het servostuur slijpt Dat is me (gelukkig) nog nooit gebeurd Waar heb je hem eigenlijk doormidden gesneden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2012 (bewerkt) Zo, de 6 en de Partner hebben weer een APK tot Februari 2013. Kostenbedrag van de 6: 635 euro. Nu alleen nog 2 nieuwe banden voor en dan is de 6 weer zomerklaar. altijd leuk voor de portemonnee zo'n APK beurt magoe, dan kan ie er ( als het goed is ) weer tegen aan Bewerkt: 19 januari 2012 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2012 Hmm best wel kut als je door een leiding van het servostuur slijpt Dat is me (gelukkig) nog nooit gebeurd Waar heb je hem eigenlijk doormidden gesneden? Ach had die kutleiding niet zien liggen, Is op men eindwerk en die chassisbalk vooraan moet er vantussen geslepen worden en hersteld. En die leiding zat er net schuinonder, ik slijp er door, rode bloedachtige vloeistof eruit. Dus ja, nu moet ik vanaan de radiator tot aan het stuurhuis de hele leiding demonteren, en die loopt echt kut . Maar eerst de punto volgende week. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2012 (bewerkt) Afbeelding doet het niet. (bij mij) Ach had die kutleiding niet zien liggen, Is op men eindwerk en die chassisbalk vooraan moet er vantussen geslepen worden en hersteld. En die leiding zat er net schuinonder, ik slijp er door, rode bloedachtige vloeistof eruit. Dus ja, nu moet ik vanaan de radiator tot aan het stuurhuis de hele leiding demonteren, en die loopt echt kut . Maar eerst de punto volgende week. Geloof het graag, die leidingen zijn meestal ook nog eens stug als de pest en kunnen zwaar klote liggen, leuk karweitje heb je jezelf gegeven Bewerkt: 19 januari 2012 door GolfG60 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2012 Afbeelding doet het niet. (bij mij) Ach had die kutleiding niet zien liggen, Is op men eindwerk en die chassisbalk vooraan moet er vantussen geslepen worden en hersteld. En die leiding zat er net schuinonder, ik slijp er door, rode bloedachtige vloeistof eruit. Dus ja, nu moet ik vanaan de radiator tot aan het stuurhuis de hele leiding demonteren, en die loopt echt kut . Maar eerst de punto volgende week. Geloof het graag, die leidingen zijn meestal ook nog eens stug als de pest en kunnen zwaar klote liggen, leuk karweitje heb je jezelf gegeven Das voor binnen 2weken . Wist ik veel dat die leiding daar lag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.