Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Wij hebben een ferrarri, zoek maar op google

Typ in: Ferrari, ga naar afbeeldingen, de eerste is van ons!

Nee echt waar, wou houden van mooie auto's.

Me vader is er alleen nu mee op wereldreis dus kan de komende maanden geen foto maken...

Dit was een quote waard! :schater: :schater: :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Die jeep is nu echt een hoop ellende. Eerst breekt er een kabeltje ergens in de linker voordeur (zodat het lichtje in het interieur blijft branden, dan doe ik het dashboard kastje open. stroomt er opeens water over me heen. Dan wil ik hem gaan starten, wil hij dus niet ontsteken omdat de boel natuurlijk weer vochtig is. dan loop ik een rondje om de wagen heen. Blijkt de rechter voorband lek te zijn precies tussen de rand van de velg en de band.

Ik ga dus die band op pompen met z'on klein pompje om de band op te pompen. (gebruik ik alleen om naar een plek te gaan waar ik met de compressor bij kan om hem verder op te pompen). Blijkt dat de accu te leeg te zijn om hem rond te laten lopen. Toen hem aan de start kabels gehangen voor een halfuur. Elke 3min ff proberen te starten, de eerste 20/25min wilt ie echt niet ontsteken. Pas daarna ging hij op een paar cilinders lopen en pas na 5min liep ie weer op alle 6 cilinders. Toen kon ik hem verplaatsen naar een plek waar ik de band wat harder op kon pompen. en toen kon ik eindelijk ff lekker crossen.

Tja, je moet er wat tijd voor over hebben.

Bewerkt: door onbekendeIV
Link to comment
Delen op andere websites

Die jeep is nu echt een hoop ellende. Eerst breekt er een kabeltje ergens in de linker voordeur (zodat het lichtje in het interieur blijft branden, dan doe ik het dashboard kastje open. stroomt er opeens water over me heen. Dan wil ik hem gaan starten, wil hij dus niet ontsteken omdat de boel natuurlijk weer vochtig is. dan loop ik een rondje om de wagen heen. Blijkt de rechter voorband lek te zijn precies tussen de rand van de velg en de band.

Ik ga dus die band op pompen met z'on klein pompje om de band op te pompen. (gebruik ik alleen om naar een plek te gaan waar ik met de compressor bij kan om hem verder op te pompen). Blijkt dat de accu te leeg te zijn om hem rond te laten lopen. Toen hem aan de start kabels gehangen voor een halfuur. Elke 3min ff proberen te starten, de eerste 20/25min wilt ie echt niet ontsteken. Pas daarna ging hij op een paar cilinders lopen en pas na 5min liep ie weer op alle 6 cilinders. Toen kon ik hem verplaatsen naar een plek waar ik de band wat harder op kon pompen. en toen kon ik eindelijk ff lekker crossen.

Tja, je moet er wat tijd voor over hebben.

Weet je zeker dat het kabeltje in de deur zelf zit, en niet in de b-stijl? In mijn auto werkt het precies hetzelfde als het lampje in de koelkast: gewoon een knopje in de b-stijl dat ingedrukt word als de deur dicht is waardoor 't lampje uit gaat :)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Die jeep is nu echt een hoop ellende. Eerst breekt er een kabeltje ergens in de linker voordeur (zodat het lichtje in het interieur blijft branden, dan doe ik het dashboard kastje open. stroomt er opeens water over me heen. Dan wil ik hem gaan starten, wil hij dus niet ontsteken omdat de boel natuurlijk weer vochtig is. dan loop ik een rondje om de wagen heen. Blijkt de rechter voorband lek te zijn precies tussen de rand van de velg en de band.

Ik ga dus die band op pompen met z'on klein pompje om de band op te pompen. (gebruik ik alleen om naar een plek te gaan waar ik met de compressor bij kan om hem verder op te pompen). Blijkt dat de accu te leeg te zijn om hem rond te laten lopen. Toen hem aan de start kabels gehangen voor een halfuur. Elke 3min ff proberen te starten, de eerste 20/25min wilt ie echt niet ontsteken. Pas daarna ging hij op een paar cilinders lopen en pas na 5min liep ie weer op alle 6 cilinders. Toen kon ik hem verplaatsen naar een plek waar ik de band wat harder op kon pompen. en toen kon ik eindelijk ff lekker crossen.

Tja, je moet er wat tijd voor over hebben.

Het is een 100 euro jeep, dan moet je zulke dingen erbij nemen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wij hebben een ferrarri, zoek maar op google

Typ in: Ferrari, ga naar afbeeldingen, de eerste is van ons!

Nee echt waar, wou houden van mooie auto's.

Me vader is er alleen nu mee op wereldreis dus kan de komende maanden geen foto maken...

ferrari_motorcycle_01.jpg

:bonk:

by the way, ik moet eigenlijk ook eens fototje's van mn auto gaan maken, wilde ik ook vaker bij m'n C2 doen, maar daar had ik er ook maar 2 van ofzo :schater:

( lazy arse son of a biatch :zz: )

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Zo, de 6 en de Partner hebben weer een APK tot Februari 2013. Kostenbedrag van de 6: 635 euro.

Nu alleen nog 2 nieuwe banden voor en dan is de 6 weer zomerklaar. :D

altijd leuk voor de portemonnee zo'n APK beurt :-( magoe, dan kan ie er ( als het goed is ) weer tegen aan :puh:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm best wel kut als je door een leiding van het servostuur slijpt :7

Dat is me (gelukkig) nog nooit gebeurd :puh:

Waar heb je hem eigenlijk doormidden gesneden?

Ach had die kutleiding niet zien liggen, Is op men eindwerk en die chassisbalk vooraan moet er vantussen geslepen worden en hersteld.

En die leiding zat er net schuinonder, ik slijp er door, rode bloedachtige vloeistof eruit.

Dus ja, nu moet ik vanaan de radiator tot aan het stuurhuis de hele leiding demonteren, en die loopt echt kut :7.

Maar eerst de punto volgende week.

Link to comment
Delen op andere websites

Afbeelding doet het niet. (bij mij) :7

4qfx8o.jpg

Ach had die kutleiding niet zien liggen, Is op men eindwerk en die chassisbalk vooraan moet er vantussen geslepen worden en hersteld.

En die leiding zat er net schuinonder, ik slijp er door, rode bloedachtige vloeistof eruit.

Dus ja, nu moet ik vanaan de radiator tot aan het stuurhuis de hele leiding demonteren, en die loopt echt kut :7.

Maar eerst de punto volgende week.

Geloof het graag, die leidingen zijn meestal ook nog eens stug als de pest en kunnen zwaar klote liggen, leuk karweitje heb je jezelf gegeven :bier:

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Afbeelding doet het niet. (bij mij) :7

4qfx8o.jpg

Ach had die kutleiding niet zien liggen, Is op men eindwerk en die chassisbalk vooraan moet er vantussen geslepen worden en hersteld.

En die leiding zat er net schuinonder, ik slijp er door, rode bloedachtige vloeistof eruit.

Dus ja, nu moet ik vanaan de radiator tot aan het stuurhuis de hele leiding demonteren, en die loopt echt kut :7.

Maar eerst de punto volgende week.

Geloof het graag, die leidingen zijn meestal ook nog eens stug als de pest en kunnen zwaar klote liggen, leuk karweitje heb je jezelf gegeven :bier:

Das voor binnen 2weken :7.

Wist ik veel dat die leiding daar lag :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...