Mythbuster Geplaatst: 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2012 Zo, de 6 en de Partner hebben weer een APK tot Februari 2013. Kostenbedrag van de 6: 635 euro. Nu alleen nog 2 nieuwe banden voor en dan is de 6 weer zomerklaar. WTF? Hier kost de APK maar 40 euro...? Alhoewel ik binnenkort wel nieuwe bandjes + olie + filters ga krijgen. Zal me ook wel een leuk bedrag worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2012 WTF? Hier kost de APK maar 40 euro...? Alhoewel ik binnenkort wel nieuwe bandjes + olie + filters ga krijgen. Zal me ook wel een leuk bedrag worden Misschien zit er een of meerdere reparaties erbij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Golf_MK1 Geplaatst: 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2012 Nu hebben GolfG60, Tha-Ran en ik allemaal een vette auto sig Met dank aan Kloep! Leuke sig idd!! En we hebben het hier ooit eens gehad over dekseltjes van Golf II/Polo/... Jij dacht toen dat die boutkapjes aan de rest vastzaten en ik zei van niet. Nu heb ik ontdekt dat beide soorten bestaan, ik heb er enkel met de boutkapjes los, maar ze bestaan dus blijkbaar ook met die kapjes eraan vast... Deze bedoel ik dus: (hier zijn ze dus niet vast) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2012 WTF? Hier kost de APK maar 40 euro...? Alhoewel ik binnenkort wel nieuwe bandjes + olie + filters ga krijgen. Zal me ook wel een leuk bedrag worden Misschien zit er een of meerdere reparaties erbij? Kan niet anders, APK is nooit duurder dan 50 euro voor de APK zelf Zullen wel andere dingen aan gedaan zijn Ik was voor de laatste APK 240 euro kwijt, voor APK zelf, nieuwe draagarm, onderhoud, en RVS remleidingen rondom Zag overigens net de reclame van de nieuwe Opel Astra GTC, ik weet dat jullie er geen fan van zijn, maar zet die bak maar voor de deur, looking goooooodd!!! Morgen nog even met de auto bezig Oveirgens nog een fotootje van Johnny tuning 2.0... kwam er gister achter dat de verlichting onder het dashboard het nog steeds doet, eens in het verleden eronder gedaan voor de lol, maar nooit aangehad verder Gister zette ik een verkeerde knop om en voila! :schater: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2012 Zo, de 6 en de Partner hebben weer een APK tot Februari 2013. Kostenbedrag van de 6: 635 euro. Nu alleen nog 2 nieuwe banden voor en dan is de 6 weer zomerklaar. WTF? Hier kost de APK maar 40 euro...? Alhoewel ik binnenkort wel nieuwe bandjes + olie + filters ga krijgen. Zal me ook wel een leuk bedrag worden Oh, had de rekening van de Partner te pakken. Nee het was in principe een grote beurt met een APK inbegrepen. Wat er vervangen is - Oliefilter - Carterstopring - Olie 5w40 Elf Excellium NF full synth' - ruitensproeiervulling - luchtfilter - interieurfilter - remblokken - bougie's En heel wat arbeidsloon.. Totaal: 478.46,- Nou iig, nu tijdelijk 3 auto's op de oprit: - Mazda 6 - Peugeot Partner - Citroen C1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2012 (bewerkt) Nu hebben GolfG60, Tha-Ran en ik allemaal een vette auto sig Met dank aan Kloep! Leuke sig idd!! En we hebben het hier ooit eens gehad over dekseltjes van Golf II/Polo/... Jij dacht toen dat die boutkapjes aan de rest vastzaten en ik zei van niet. Nu heb ik ontdekt dat beide soorten bestaan, ik heb er enkel met de boutkapjes los, maar ze bestaan dus blijkbaar ook met die kapjes eraan vast... Deze bedoel ik dus: (hier zijn ze dus niet vast) Danku En... Maakt sense! Wil ze eigenlijk nog steeds een keer kopen, maar aangezien ik al zo veel geld uitgeef aan m`n auto deze maand en zo.. Kreeg gisteren een pm op `n Seatforum over een compleet half-leren Tiger Stripe interieur voor 200 britse ponden... Heel verleidelijk... Toch maar niet gedaan omdat ik al zo veel geld aan 't uitgeven ben Voor als je wil weten hoe dat er uit ziet: Bewerkt: 21 januari 2012 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2012 (bewerkt) Blij dat je die tigerstripe bekleding niet heb gekocht want ik vind het echt lelijk... Bewerkt: 21 januari 2012 door Redfire18 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2012 (bewerkt) Tis het meest gewilde interieur voor Ibiza's... En het meest zeldzame. Half leer ... In het echt ziet het er trouwens wel een stuk mooier uit dan op de foto. Vind het echt jammer dat ie hier niet een half jaar later mee kwam, dan had ik nu een dik interieur gehad... Vooral aangezien mijn stoelen helemaal verrot zijn... Bewerkt: 21 januari 2012 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2012 Tis het meest gewilde interieur voor Ibiza's... En het meest zeldzame. Half leer ... In het echt ziet het er trouwens wel een stuk mooier uit dan op de foto. Vind het echt jammer dat ie hier niet een half jaar later mee kwam, dan had ik nu een dik interieur gehad... Vooral aangezien mijn stoelen helemaal verrot zijn... Ziet er inderdaad leuk uit dat interieur, vind het wel wat hebben, en zal zeker goed zitten In mijn vorige auto, een VW Polo, had ik destijds een interieur gezet van de Polo G40... waren ook prima stoelen En in de 206 heb ik natuurlijk al de standaard GTI stoelen, half leder/alcantara Daarvoor bestaat nog het RC interieur, maar dat is onmogelijk duur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2012 Het leer is ook wel nice maar dat patroontje... Vind ik echt iets voor in een meiden auto... :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2012 Het leer is ook wel nice maar dat patroontje... Vind ik echt iets voor in een meiden auto... :$ Komt waarschijnlijk omdat het op de foto roze overkomt, heb 't zelf maar één keer in het echt gezien en op die auto was het echt fel rood, nog feller dan de lak zelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2012 Mythbuster: Echt zo'n playboy interieur haha, past wel in je Ibiza denk ik qua kleurencombo. Ontopic: Nou ik ben maar eens opzoek gegaan naar auto nummer 3 hier.. Pa krijgt binnekort een scootmobiel en daar moet die een busje met een dubbele cabine hebben, prijs tot ongeveer 4000-5000 euro, bpm gaat eraf door grijs kenteken ( daarom ook dubbele cabine ). Het is wel een moeilijke/zware zoektocht, ben al voorbij de Opel Vivaro ( boven budget/ vaak hoge km-standen ). We hebben al offertes voor de Partner om die te bouwen maar we houden alle opties open totdat de prijsoffertes er zijn. En de C1 is trouwens ook gekeurd, heeft nieuwe achterbandjes gekregen want die waren op.. Overigens vandaag ook iets raars meegemaakt in de Partner, je moest hem handmatig afsluiten omdat die het niet automatisch deed ( afstandsbediening reageerde niet ), toen we terugkwamen van het boodschappen doen deed die het opeens wel, radio bleef aanstaan toen we de auto afsloten ( terwijl die normaal meteen uit gaat als je de contactsleutel eruit haalt ).. Hopelijk blijft het hierbij anders is het weer een rondje dealer voor een storing.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2012 Overigens vandaag ook iets raars meegemaakt in de Partner, je moest hem handmatig afsluiten omdat die het niet automatisch deed ( afstandsbediening reageerde niet ), toen we terugkwamen van het boodschappen doen deed die het opeens wel, radio bleef aanstaan toen we de auto afsloten ( terwijl die normaal meteen uit gaat als je de contactsleutel eruit haalt ).. Hopelijk blijft het hierbij anders is het weer een rondje dealer voor een storing.. Trek even de accuklem los van de accu, even 10 minuten wachten en er weer opdoen, dan is de 'boordcomputer' (in zoverre die hij heeft) weer gereset... Blijven franse auto's he.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2012 Nou dan gaan we maar over op een ander onderwerp. Ik ben nu 17, ben druk bezig met rijlessen enzovoort dus het eerste autotje komt binnekort in zicht ( ook al mag ik vaak de 6 meenemen ). Iemand die weet in welke richtingen ik moet gaan kijken? - Sportief uiterlijk en genoeg vermogen - Zuinig - 4 deurs - Benzine ( ook al rij ik nu met een diesel leswagen, ik verwacht niet zo veel te rijden ) - 5 bak - NAPcheck Dacht aan een Golf4, Ibiza 2002 model, Mazda 2/3.. Budget ongeveer 8000-9000 euro. Golf IV 1.8T, Ziet er leuk uit, is vrij vlot, veel onderdelen te vinden voor leuke prijzen en als je toch niet voor originele wil gaan overschot aan aftermarket met OEM kwaliteit. Leuke GTItjes heb je al voor 5000/6000 houd je dus nog geld over om hem naar jou smaak te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2012 Roestduivel heeft E30 M3 aardig te pakken.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.