RustyRustler89 Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 Oef, daar gaat nog wel wat werk inzitten Ik heb vandaag maar weer een keer de velgen schoongemaakt, en nieuwe striping tape in de grill gedaan, de andere liet los De lak op de velgen blijft het tot nu toe goed houden, ondanks dat het met een spuitbus is gespoten Reageren
commando Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 whahaha hier nog zo een Reageren
MaxVito Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 Leuke Peugeot 206. Hiernaast woont een iemand die een 206CC heeft. Daar vindt ik niks aan aan die 206CC. Maar die 206 daarin tegen. Reageren
moechy Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 Zo morgen begin ik aan de punto ^^. - Kop gaat eraf, - laten vlakken, - nieuwe koppakking, - kleppakking, - nieuwe thermostaat - nieuwe distributieriem - nieuwe bougies - binnekort nieuwe bandjes, oliefilter, olie en luchtfilter Reageren
paul.kloosterman Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 @ RustyRustler89 vet gedaan man, subtiel maar toch nice mss moet ik de 206 van mn moeder ook maar zo doen Heb je nog tips voor m'n vaders mazda 6 (facelift 2006)? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 @ RustyRustler89 vet gedaan man, subtiel maar toch nice mss moet ik de 206 van mn moeder ook maar zo doen Heb je nog tips voor m'n vaders mazda 6 (facelift 2006)? Whaha, wij hebben dr 1 voor de facelift, maar is het een eerste generatie of de 2e generatie? Wij hebben nu xenon inbouw, andere velgen en een sportievere spoiler erop. Binnekort komt er navi, Y-pijp uitlaat en een andere versterker ( kan mooi op de Bose radio ). De Partner doet het weer prima trouwens, nu bijna 150k gelopen maar die maakt binnekort of plaats voor iets anders of we rijden hem op. Ik hoop dat we de Partner houden ( persoonsuitvoering/facelift met alle opties ), blijft een leuk bakkie namelijk. Maargoed.. binnekort nog 2 auto's erbij op de oprit. Reageren
paul.kloosterman Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 we hebben een mazda 6 1ste generatie (met de facelift van 2005). met fusion bass speaker en versterker achterin, en 2 nieuwe speakers in de deur. verder standaard mazda audio, maar klinkt geweldig naar mijn mening. de 206 heeft ook bass speaker en versterker, weet even niet welk merk.. voor de rest zijn beide auto's wat betreft exterieur best wel standaard. peugeot Mazda, de linker is de onze, de rechter is een niet gefacelifte, zie je meteen 't verschil Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 Haha iedereen weer bedankt Blijf me verbazen over de hoeveelheid positieve reakties die ik steeds krijg op mijn auto op alle forums, en in real life Toch vrij veel mensen die een foto ervan maken zodras hij op een openbare parkeerplaats staat @Paul, Bedankt, maar vergeet niet dat niet alleen die striping is gedaan bij mijn auto, tis een totaal plaatje he Over die 6 van je pa is niets bekend he, dus daar kan ik niets over zeggen wat je daaraan moet doen Voor de rest die net binnen komt lopen in dit topic, in de spoiler nogmaals de spec list van m'n auto, en een paar foto's : Peugeot 206 GTI S16 2.0 16V - 150 pk 0 - 100 km/u - 7,9 seconde Top 220 km/u op GPS Allemaal veranderd: 6000k Xenon Witte stadslichten Black Valeo koplampen LED Achterlichten Meegespoten stootlijsten 206 RC Carbon spoiler 206 RC Carbon spiegelkappen 206 RC Achterbumper Type 2 Grill 307 Phase 1 bumperlip Open lucht filter Middendemper vervanger (RVS) Ragazzon Einddemper (RVS) Kat vervanger (RVS) PM Performance eindstukken (RVS) Nieuw gelast spruitstuk (RVS) AP Suspension schroefset (6cm verlaagd) Veerpootbrug 17 inch velgen (zomervelgen) 15 inch velgen (wintervelgen, zwart/groen gespoten) Quickshifter RVS Remleidingen rondom Parrot bluetooth carkit Alpine radio Audio System Composet (2x 100 watt RMS) Hertz Subwoofer (450 watt RMS) MTX Versterker Audison Versterker Dietz bekabeling Silent Coat 2 mm demping (portieren) Silent Coat 4 mm demping (kofferbak) Silent Coat Noise Isolator (portieren) 130,2 DB op 800 watt RMS Voorkant - op zomervelgen Achterkant - op wintervelgen Reageren
paul.kloosterman Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 (bewerkt) een gti nog wel Een vriend van me heeft laatst als 1ste auto een 206 gekocht. een 1,6 met 90pk, en dat gaat ook al aardig snel jmmr dat die van m'n ma maar een 1.4 XS is... en over die 6 is idd niet veel bekend wat betreft tuning, meeste tuning voor mazda 6 is voor de niet gefacelifte. zo wouden we ook een andere radio frontje ipv die standaard radio, maar onze mazda heeft een 2,5 dins radio, dus geen enkele aftermarket radio past Btw ga je je 206 ook nog chippen, of is dat al gedaan? EDIT:0:24: GVD, net aanrijding gehad van achteren met de 206 om 11:12. breng ik samen met mn moeder mn broer weer naar huis, staan we te wachten voor een stoplicht. Knalt er opeens een daihatsu valéra achterop met slippende banden, en ik zag m al aankomen. Kut zooi. morgen volgens foto's ed Bewerkt: 22 januari 2012 door paul.kloosterman Reageren
Mythbuster Geplaatst: 23 januari 2012 Rapport Geplaatst: 23 januari 2012 (bewerkt) Rusty: Ziet er weer nice uit man! Zelfs terwijl ik niet zo weg ben van 206'jes, vind ik het echt een hele dikke bak! @Tha-Ran: Jezus... Nou zolang je `m maar weer netjes maakt en niet naar de sloop brengt(zoals veel anderen zouden doen...) komt het wel weer goed toch? whahaha hier nog zo een Ja dat zou een Countach vooral zeggen, als er één niet opgegroeide auto is is het een Countach Maffe spoilers en airscoops... Wat een rete-gave bakken zijn dat toch, dat geluid alleen al Hier overigens nog een...: Bewerkt: 23 januari 2012 door Mythbuster Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 23 januari 2012 Rapport Geplaatst: 23 januari 2012 @Myth, gaat wel lukken hoor, we hadden alleen gedacht minder roest aan te treffen.. Maar helaas, en wat betreft de sloop. Als het aan mij had gelegen dan had geen ene E30 meer de sloop gezien, ik wil ze allemaal opknappen Reageren
moechy Geplaatst: 23 januari 2012 Rapport Geplaatst: 23 januari 2012 Hmm vandaag aan de punto begonnen. Is meer werk dan ik dacht... Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 23 januari 2012 Rapport Geplaatst: 23 januari 2012 Roestduivel heeft E30 M3 aardig te pakken.. Oei Zijn eigenlijk E30's over het algemeen allemaal roestgevoelig? En ik wist niet dat jullie een E30 hadden voor de race... Reageren
paul.kloosterman Geplaatst: 23 januari 2012 Rapport Geplaatst: 23 januari 2012 foto's van aanrijding van gister avond en de schade. Vandaag is m'n pa naar schadebedrijf geweest, en er is €900 tot €1000 schade aan de 206... gelukkig zijn we goed verzekerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.