Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Klopt,

Sintra is samen met pontiac en opel ontworpen:

Hij is indd niet veilig:

Leuk filmpje, ik heb effe een filmpje gezocht van m'n pa z'n wagen.

Niet slecht, maar 56 km/h is nou niet zo snel hé..

Wtf? Frontale (64 km/h), Laterale (50 km/h), Palo (29 km/h). Hoe snel reed die C30 nou? :clown:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

post-131532-1327497091,53.jpg ahahah iedereen trapte erin,iedereen was de juiste foto aant zoeke lol;dit is de echte ,tuintje licht er slecht bij :)

flaggetjes voorop de motorkap, gordijntjes achterin, kistje, rouwstoet erachteraan. En gaan met die banaan

Link to comment
Delen op andere websites

post-131532-1327497091,53.jpg ahahah iedereen trapte erin,iedereen was de juiste foto aant zoeke lol;dit is de echte ,tuintje licht er slecht bij :)

flaggetjes voorop de motorkap, gordijntjes achterin, kistje, rouwstoet erachteraan. En gaan met die banaan

Toevallig zag ik laatst aan zo'n Mercedes lijkenbak rijden, geloof me, die zien er totaal anders(lees, verneukt) eruit.

En wat zijn flaggetjes? :7

Link to comment
Delen op andere websites


Onze crashtest, onze auto is zelfde kleur en heeft dezelfde wieldoppen. ( eerste Yaris)

EDIT: Oh en jarno, ik snap jou punt niet. Dus je deed je voor als een wannabe rich guy om een grap met ons uit te halen? Wat zou daar grappig aan moeten zijn... Enige wat ik nu nog zie is een smoesje om je leugen(s) te bedekken... Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn auto was zo slecht dat er geen crash test videos van zijn zo te zien, dus ik heb een modelletje nieuwer gepakt, die praktisch dezelfde panelen/hetzelfde chassis heeft...

Wat hebben we hiervan geleerd?

Rij niet met 64km/h tegen een massieve betonnen muur aan want dan gaat de auto kapot, en laat ook geen vrienden met 50km/h hun auto in mijn zijkant boren, ook dan gaat de auto kapot. Dan komt alles goed.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn auto was zo slecht dat er geen crash test videos van zijn zo te zien, dus ik heb een modelletje nieuwer gepakt, die praktisch dezelfde panelen/hetzelfde chassis heeft...

Wat hebben we hiervan geleerd?

Rij niet met 64km/h tegen een massieve betonnen muur aan want dan gaat de auto kapot, en laat ook geen vrienden met 50km/h hun auto in mijn zijkant boren, ook dan gaat de auto kapot. Dan komt alles goed.

Same problem here :puh:.

Overigens vandaag men cilinderkop binnengegeven om te laten vlakken. Vrijdag heb ik hem terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Aan welke snelheid is dat?

ik weet het niet

Ben je een Belg?

ja

De prijs voor meest lange post ooit gaat naar, een belg! :7

OT: heb met jarno afgesproken dat hij een foto gaat maken met zijn naam op een papiertje naast de auto, tot die tijd kan ik hem gewoon niet geloven...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...