MegaPilot Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Geplaatst: 25 januari 2012 (bewerkt) Klopt, Sintra is samen met pontiac en opel ontworpen: Hij is indd niet veilig: Leuk filmpje, ik heb effe een filmpje gezocht van m'n pa z'n wagen. Niet slecht, maar 56 km/h is nou niet zo snel hé.. Wtf? Frontale (64 km/h), Laterale (50 km/h), Palo (29 km/h). Hoe snel reed die C30 nou? Bewerkt: 25 januari 2012 door MegaPilot Reageren
JarnoG Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Geplaatst: 25 januari 2012 dit is crashtest vn onze auto http://www.youtube.com/watch?v=jutoIqqdIuU&feature=relmfu Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Geplaatst: 25 januari 2012 Aan welke snelheid is dat? Reageren
JarnoG Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Geplaatst: 25 januari 2012 Aan welke snelheid is dat? ik weet het niet Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Geplaatst: 25 januari 2012 Aan welke snelheid is dat? ik weet het niet Ben je een Belg? Reageren
paul.kloosterman Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Geplaatst: 25 januari 2012 ahahah iedereen trapte erin,iedereen was de juiste foto aant zoeke lol;dit is de echte ,tuintje licht er slecht bij flaggetjes voorop de motorkap, gordijntjes achterin, kistje, rouwstoet erachteraan. En gaan met die banaan Reageren
MaxVito Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Geplaatst: 25 januari 2012 Dit is de onze crash test: Zekers niet slecht! Alleen is deze van BJ 2004 wel het zelfde model. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Geplaatst: 25 januari 2012 ahahah iedereen trapte erin,iedereen was de juiste foto aant zoeke lol;dit is de echte ,tuintje licht er slecht bij flaggetjes voorop de motorkap, gordijntjes achterin, kistje, rouwstoet erachteraan. En gaan met die banaan Toevallig zag ik laatst aan zo'n Mercedes lijkenbak rijden, geloof me, die zien er totaal anders(lees, verneukt) eruit. En wat zijn flaggetjes? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Geplaatst: 25 januari 2012 (bewerkt) Onze crashtest, onze auto is zelfde kleur en heeft dezelfde wieldoppen. ( eerste Yaris)EDIT: Oh en jarno, ik snap jou punt niet. Dus je deed je voor als een wannabe rich guy om een grap met ons uit te halen? Wat zou daar grappig aan moeten zijn... Enige wat ik nu nog zie is een smoesje om je leugen(s) te bedekken... Bewerkt: 25 januari 2012 door Redfire18 Reageren
moechy Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Geplaatst: 25 januari 2012 Eerlijk gezegd hoop ik dat ik er niks mee tegen kom Reageren
Mythbuster Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Geplaatst: 25 januari 2012 (bewerkt) Mijn auto was zo slecht dat er geen crash test videos van zijn zo te zien, dus ik heb een modelletje nieuwer gepakt, die praktisch dezelfde panelen/hetzelfde chassis heeft... Wat hebben we hiervan geleerd? Rij niet met 64km/h tegen een massieve betonnen muur aan want dan gaat de auto kapot, en laat ook geen vrienden met 50km/h hun auto in mijn zijkant boren, ook dan gaat de auto kapot. Dan komt alles goed. Bewerkt: 25 januari 2012 door Mythbuster Reageren
TalkingPear Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Geplaatst: 25 januari 2012 Tip van van veilige jip: koop een tank, of een volvo als je veiligheid wil... Reageren
moechy Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Geplaatst: 25 januari 2012 Mijn auto was zo slecht dat er geen crash test videos van zijn zo te zien, dus ik heb een modelletje nieuwer gepakt, die praktisch dezelfde panelen/hetzelfde chassis heeft... Wat hebben we hiervan geleerd? Rij niet met 64km/h tegen een massieve betonnen muur aan want dan gaat de auto kapot, en laat ook geen vrienden met 50km/h hun auto in mijn zijkant boren, ook dan gaat de auto kapot. Dan komt alles goed. Same problem here . Overigens vandaag men cilinderkop binnengegeven om te laten vlakken. Vrijdag heb ik hem terug. Reageren
JarnoG Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Geplaatst: 25 januari 2012 Aan welke snelheid is dat? ik weet het niet Ben je een Belg? ja Reageren
TalkingPear Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Geplaatst: 25 januari 2012 Aan welke snelheid is dat? ik weet het niet Ben je een Belg? ja De prijs voor meest lange post ooit gaat naar, een belg! OT: heb met jarno afgesproken dat hij een foto gaat maken met zijn naam op een papiertje naast de auto, tot die tijd kan ik hem gewoon niet geloven... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.