Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

post-131532-1327497091,53.jpg ahahah iedereen trapte erin,iedereen was de juiste foto aant zoeke lol;dit is de echte ,tuintje licht er slecht bij :)

flaggetjes voorop de motorkap, gordijntjes achterin, kistje, rouwstoet erachteraan. En gaan met die banaan

Toevallig zag ik laatst aan zo'n Mercedes lijkenbak rijden, geloof me, die zien er totaal anders(lees, verneukt) eruit.

En wat zijn flaggetjes? :7

ja die zien er zo uit...

wou er alleen mee zeggen dat ik het net een lijkenwagen vindt... heb verder niks tegen stations, maar deze...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

De prijs voor meest lange post ooit gaat naar, een belg! :7

OT: heb met jarno afgesproken dat hij een foto gaat maken met zijn naam op een papiertje naast de auto, tot die tijd kan ik hem gewoon niet geloven...

Dude... Of je hebt er gewoon echt poep aan of die jongen z`n pa wel of geen Mercedes heeft... Sorry voor m`n woorden hoor, maar het zal me echt aan m'n reet roesten of hij de waarheid spreekt of niet. Wordt ik er slechter van als hij liegt? Nee. Wordt ik er beter van als ik de waarheid weet? Nee.

Als hij liegt dan heeftie er alleen zichzelf mee, want dan weet hij van binnen ook wel dat hij gewoon een triest ventje is.

Als mijn ouders een BMW/Mercedes/wat dan ook zouden hebben en er zou hier iemand zeggen dat hij dat niet gelooft NADAT ik een normale foto heb laten zien(zoals Jarno al heeft gepost), en ik weet dat m`n ouders die auto wél hebben dan zou ik gewoon zeggen: 'Ik ga er geen moeite in steken om een foto voor je te maken omdat jij 't niet geloofd, als je zo graag bewijs wil kom je maar lekker naar m`n huis om `m te bekijken, dan zet ik de koffie wel voor je klaar'. :cab:

Overigens, een Mercedes is nou ook weer onmogelijk duur voor iemand met wat geld, zijn wel meer mensen die zo`n ding hebben. Dat je 't met een Ferrari of nog duurder 't niet zou geloven zonder goede foto kan ik me nog voorstellen, maar een redelijk normale Mercedes?... Zucht. Kennissen van ons hadden eerst 2 Honda Shuttles, 'n Porsche Carrera 4, 'n oude Mercedes cabrio, hun dochter had een Mercedes SLK gekregen voor haar verjaardag, de zoon een crossmotor, en ze hadden 2 mega-grote huizen, waarvan één in het bos(moest hij met die Carrera soms over 't zandpad, zei z`n vrouw 'Ja, dan moet je maar geen Porsche kopen!'). Ouders van een vriend van mij op de basisschool hadden 'n Jeep Cherokee, een BMW E31(8-serie), `n Jeep Wrangler, `n Harley Davidson (IN HET madderfakkin KANTOOR :clown: ), 'n 1990 Pontiac Trans Sport en `n Audi 80(alleen die was nogal verrot) En een huis waar ik meerdere malen in verdwaalt ben... :$

Vergeleken daarmee is zo`n Mercedes nou niet zo speciaal meer he?...

Oja, en de vriend van m`n zus heeft een Audi A3, maar da's een leasebak, en dat kan die Mercedes ook zijn, toch? Weet trouwens nog steeds niet of m`n zus al een andere wagen gekocht heeft, die maand is volgens mij allang voorbij en ik heb nog niets gehoord! Toch eens vragen.

Niets persoonlijks Redfire, maar je komt nu echt verschrikkelijk jaloers over... Echt, als je slim bent zeg je gewoon 'ok, cool, rijdt hij lekker', who cares. Voor 't zelfde geld heeft z`n buurman zo`n Merc, en komtie straks met een foto van dat briefje met Mercedes en geloof je `m ineens...? Hell, voor 't zelfde geld heb ik helemaal geen Ibiza en steel ik al die foto's van een of ander forum toch?

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Rusty: Ziet er weer nice uit man! Zelfs terwijl ik niet zo weg ben van 206'jes, vind ik het echt een hele dikke bak!

@Tha-Ran: Jezus... Nou zolang je `m maar weer netjes maakt en niet naar de sloop brengt(zoals veel anderen zouden doen...) komt het wel weer goed toch?

whahaha :schater: hier nog zo een :clown:

Ja dat zou een Countach vooral zeggen, als er één niet opgegroeide auto is is het een Countach :puh: Maffe spoilers en airscoops... Wat een rete-gave bakken zijn dat toch, dat geluid alleen al :eten:

Hier overigens nog een...:

mazda3lol.jpg

ja daarom vond ik die ironie wel leuk :D

whaha, Smile-car generation :schater:

-----

Altijd leuk om je autootje te zien falen... :bonk:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Mythbuster: Hij stuurt mij iedere keer pb's om te bewijzen dat hij gelijk heeft.

Dus is ik zeg, geef me dan ook echt solide bewijs. Lijkt me best logisch. Die foto kan net zoals die andere foto nep zijn, mij maakt het ook niet echt uit maar als hij het wil bewijzen heeft hij zelf de keus om dat te doen of niet. Ik houd er gewoon niet zo van als mensen liegen om dit soort dingen en daarom was ik nieuwschierig of het waar was of niet. Hoef je niet gelijk te doen of mijn hele leven erom draait... :7 En wie ben jij om een auto speciaal te noemen of niet? Een auto is niet speciaal om de prijs maar om de waarde die de eigenaar er aan hecht. Nogal cliche gezegt... :engel:

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Mythbuster: Hij stuurt mij iedere keer pb's om te bewijzen dat hij gelijk heeft.

Dus is ik zeg, geef me dan ook echt solide bewijs. Lijkt me best logisch. Die foto kan net zoals die andere foto nep zijn, mij maakt het ook niet echt uit maar als hij het wil bewijzen heeft hij zelf de keus om dat te doen of niet. Ik houd er gewoon niet zo van als mensen liegen om dit soort dingen en daarom was ik nieuwschierig of het waar was of niet. Hoef je niet gelijk te doen of mijn hele leven erom draait... :7 En wie ben jij om een auto speciaal te noemen of niet? Een auto is niet speciaal om de prijs maar om de waarde die de eigenaar er aan hecht. Nogal cliche gezegt... :engel:

Is ook zo, en zo bedoelde ik het ook totaal niet :puh: 'T is niets persoonlijks. Ik heb ook een pb ontvangen met een link naar die laatste foto(en volgens mij eerder ook al, maar kan me vergissen) maar m`n enige antwoord was 'Ok... Leuk, alleen volgens mij heb ik nooit gepost dat ik het niet geloof, want waarom zou ik?'

Wat ik eigenlijk wilde zeggen is: Ik zou me er niet beter of slechter van voelen als ik weet of iemand wel of niet een dure wagen heeft en wel of niet erover liegt, en jij ook niet, toch? Als ik jou was had ik de eerste keer al gestuurd 'ok is goed'... Maar goed, dat is mijn mening :clown:

En btw, ik bedoel ook niet dat zo`n Mercedes geen speciale wagen is, maar in mijn ogen is een Porsche, Ferrari of Lamborghini of andere zeldzame/(super)sportwagen altijd net wat specialer dan een dure Mercedes(tenzij we 't dan over zo`n supersnelle SLR-dinges hebben of course)

@Tha-Ran: Wauw, wat een nice geluid :D

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, blijft een lekker speels bakkie die 1M, Ron. Je weet iig al wat ik daarnet heb gezegd via WhatsApp dus ik denk dat ik het niet hoef te herhalen.

Ontopic:

Vanmiddag tijdens het naar huis fietsen van school een BMW M5 V10 ( E60 ) en een Dodge Viper SRT gezien die een klein sprintje trokken in een tunnel.. Damn wat kan die Viper toch brullen als het nodig is, maar daarna galmt het geluid van de M5 er overheen alsof het niets is.. Een oud vrouwtje die voor me reed schrok zich dood. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was dus het droge, de eerste keer in dit topic zei ik dat ik hem geloofde maar hij stuurde mij later een pb met die foto en zei; zie je wel dat ik ze echt heb. Toen zij ik ook, oke ik geloof je... ( :7 ) Toen twee seconden later las ik de latere posts van jullie en zag dat het fake pic's waren. Dus ik geloofde hem de eerste keer. Dus nu geloof ik het niet meer. Maarja als hij kan bewijzen dat zijn vader/broer ze echt hebben vind ik het best, zo niet? Jammer maar de wereld vergaat niet. :puh:

En met die special auto ben ik het eens, ik zou veel sneller een mooie lotus kopen dan een dure bmw of mercedes. ( kost ongeveer hetzelfde geloof ik) En ja ferrari is natuurlijk altijd speciaal, porsche vind ik eigenlijk geen karakter hebben. ( behalve oude 911's)

Maar ik weet gewoon dat als ik mijn eerste auto krijg, ( ook al is het een barrel) mij de ferarri die langs rijd gewoon niet boeit. Gewoon omdat het mijn auto is, hij is voor mij dan speciaal. Nouja... Ik moet nog even wachten voor dit werkelijkheid word maarja... :puh:

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

soms vind je je eigen auto specialer en mooier dan die van een ander die 100x duurder is. Dat heet trots :puh:

btw zag dat deze trabant bij ons in de buurt stond. ook wel leuk en veel meer karakter dan een leasebak

trabantindestraat.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Nou als ik bijv. een Prius zou hebben gekocht omdat die geen wegenbelasting/bijtelling etc.. Dan zou ik die echt niet speciaal vinden, want meestal rijden Prius rijders ook altijd volgas op de linkerbaan met hun hybride gebakjes. Daarom vind ik Priussen ( no offence voor de rijders die dat ding niet voor t woon-werk verkeer zou hebben gekocht ) ook niet speciaal als het mijn eigen auto zou zijn geweest. Tenzij je er aan sleutelt voor de lust, dan ben je gewoon een fan van je eigen auto ( en zou je die dus ook speciaal vinden ). Je kan elke auto eigen maken door dingen aan te passen, zo hebben wij xenon inbouw gedaan in de 6, parrot systeem ingebouwd etcetera.

Link to comment
Delen op andere websites

Succes met aan een prius te sleutelen ;). De helft is hoogspanning :7.

Hmm de cilinderkop is klaar, morgen ophalen en gelijk distributieriem, oliefilter en luchtfilter ook ophalen.

En hopelijk is ie tegen volgende week donderdag klaar :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nou als ik bijv. een Prius zou hebben gekocht omdat die geen wegenbelasting/bijtelling etc.. Dan zou ik die echt niet speciaal vinden, want meestal rijden Prius rijders ook altijd volgas op de linkerbaan met hun hybride gebakjes. Daarom vind ik Priussen ( no offence voor de rijders die dat ding niet voor t woon-werk verkeer zou hebben gekocht ) ook niet speciaal als het mijn eigen auto zou zijn geweest. Tenzij je er aan sleutelt voor de lust, dan ben je gewoon een fan van je eigen auto ( en zou je die dus ook speciaal vinden ). Je kan elke auto eigen maken door dingen aan te passen, zo hebben wij xenon inbouw gedaan in de 6, parrot systeem ingebouwd etcetera.

Dus een auto zoals een Aston Martin Rapide zou jij niet speciaal vinden? :7

Kom oop, dat ding heeft Bang & Olufsen speakers die omhoog gaan als je ze aan zet xD Ik zou er echt niet aan willen sleutelen, een Aston Martin moet je gewoon zo houden.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Nou als ik bijv. een Prius zou hebben gekocht omdat die geen wegenbelasting/bijtelling etc.. Dan zou ik die echt niet speciaal vinden, want meestal rijden Prius rijders ook altijd volgas op de linkerbaan met hun hybride gebakjes. Daarom vind ik Priussen ( no offence voor de rijders die dat ding niet voor t woon-werk verkeer zou hebben gekocht ) ook niet speciaal als het mijn eigen auto zou zijn geweest. Tenzij je er aan sleutelt voor de lust, dan ben je gewoon een fan van je eigen auto ( en zou je die dus ook speciaal vinden ). Je kan elke auto eigen maken door dingen aan te passen, zo hebben wij xenon inbouw gedaan in de 6, parrot systeem ingebouwd etcetera.

Dus een auto zoals een Aston Martin Rapide zou jij niet speciaal vinden? :7

Kom oop, dat ding heeft Bang & Olufsen speakers die omhoog gaan als je ze aan zet xD Ik zou er echt niet aan willen sleutelen, een Aston Martin moet je gewoon zo houden.

Maar aan een Aston Martin Rapide zou niemand hoeven te sleutelen, dat ding is al genoeg aangekleed qua opties. Ik begrijp dan ook niet waarom jij denkt dat ik een Aston Martin Rapide niet speciaal vind. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...