moechy Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Ben eigenlijk niet echt voor mercedes. Geef mij maar Audi . Reageren
paul.kloosterman Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Ben eigenlijk niet echt voor mercedes. Geef mij maar Audi . AUDI FTW! zag gister bij mn school een audi 80 coupe staan, prachtig Reageren
moechy Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Ben eigenlijk niet echt voor mercedes. Geef mij maar Audi . AUDI FTW! zag gister bij mn school een audi 80 coupe staan, prachtig Inderdaad. Geil ding. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 2 februari 2012 Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 Ik ben zoiezo niet zo fan van BMW, Merc, en Audi, vind alleen het intrieur uit de auto's echt nice maar voor de rest... Reageren
GolfG60 Geplaatst: 2 februari 2012 Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 Ik ben zoiezo niet zo fan van BMW, Merc, en Audi, vind alleen het intrieur uit de auto's echt nice maar voor de rest... Klopt, jij geilt op een Toyota Yaris Reageren
flippie13 Geplaatst: 2 februari 2012 Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 Audi a7, instant boner, zag er laatst eentje staan, dammnn. Reageren
paul.kloosterman Geplaatst: 2 februari 2012 Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 (bewerkt) over audi a7 gesproken... Deze zag ik vorig jaar op de terug weg van vakantie, stond op parkeerplaats in duitsland. Daar stond ook een r8 dus op de foto gezet, loop ik terug naar de auto kwam deze aanrijden. wel 't stuur aan de verkeerde kant Bewerkt: 2 februari 2012 door paul.kloosterman Reageren
flippie13 Geplaatst: 2 februari 2012 Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 (bewerkt) Nice! Ik vind die auto echt ziekelijk geil Bewerkt: 2 februari 2012 door flippie13 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 2 februari 2012 Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 Die achterkant... *kots* Geef mij maar een wat ouder model audi/mercedes. Veel mooier dan die ze nu maken . Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 2 februari 2012 Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 Ik vind de A7 ook niet echt mooi Maar het is ronduit K*T als je erachter rijdt en dat ding remt, er zit zo'n gigantisch 3e remlicht op, dat je die vanaf de maan nog ziet Wat een absurt ding.... Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 februari 2012 Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 Ik vind de A7 ook niet echt mooi Maar het is ronduit K*T als je erachter rijdt en dat ding remt, er zit zo'n gigantisch 3e remlicht op, dat je die vanaf de maan nog ziet Wat een absurt ding.... Mijn overburen hebben een Audi A5, maar het kan natuurlijk ook een A7 zijn ( Lees, geen emblemen, zelfde model) ik denk eerlijk gezegd aan een Audi A7 3.0 TFSI.. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 februari 2012 Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 (bewerkt) Audi TT RS, mijn droomwagen. Ergg mooie auto's, die Audi's, maar wel nogal duur. Bewerkt: 2 februari 2012 door MegaPilot Reageren
TalkingPear Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 Ik ben zoiezo niet zo fan van BMW, Merc, en Audi, vind alleen het intrieur uit de auto's echt nice maar voor de rest... Klopt, jij geilt op een Toyota Yaris Nee daar geilen mijn ouders op... Ik geil op fiat panda's! Reageren
GolfG60 Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 (bewerkt) Ik ben zoiezo niet zo fan van BMW, Merc, en Audi, vind alleen het intrieur uit de auto's echt nice maar voor de rest... Klopt, jij geilt op een Toyota Yaris Nee daar geilen mijn ouders op... Ik geil op fiat panda's! Wat een verrassing Bewerkt: 3 februari 2012 door GolfG60 Reageren
TalkingPear Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 Natuurlijk wel een oude, en hij moet geel zijn! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.