Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je hebt nu ook zo'n auto (een duitse) die een remlicht heeft over de gehele achterkant, over opvallen gesproken :7 Ziet gewoon geen flikker meer als die remt.

bedoel je zo´n ding? niet duits maar goed... :puh:

koekblikopwielen.jpg

:D

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, weer terug van de bandenboer. 2 nieuwe achterbandjes, nieuwe olie, nieuwe bougies, nieuw luchtfilter, nieuw oliefilter. Loopt weer als een zonnetje, en zo veel stiller! Bleek trouwens wel dat m`n luchtfilter, olie en bougies echt aan vervanging toe waren. Bougies waren helemaal zwart, olie was bijna zwart en luchtfilter was best wel smerig. Bougies schijnt dus ook te komen omdat ik bijna alleen maar korte stukjes rijdt, waardoor de motor nooit echt goed warm wordt,...

... Vandaar dat ik op de terugweg met pa 'n parkeerplaats even opzocht. Hij snapte de lol er niet echt van, maar op een gegeven moment begon ie zelf ook wel te lachen. Was eerst de enige auto op die parkeerplaats, maar binnen 2 minuten kwamen er nog 5 auto's 't parkeerterrein op geslipt. 'n Nissan Micra, 'n Golf 3 en een Golf 5 die volgens mij 4wd had, R32 misschien. Echt gewoon iets wat ik wel een hele dag kan doen, kan nu gewoon een complete 180 doen en 'n J-turn :D

Helaas werd ie niet zo warm maar heb in ieder geval m`n lol gehad :D

BTw, @hierboven: Panda's zijn win, in het rood vind ik ze wel cooler dan geel, vooral 4x4 Panda's zijn gewoon echt chill:

4enacaeg.jpg

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt nu ook zo'n auto (een duitse) die een remlicht heeft over de gehele achterkant, over opvallen gesproken :7 Ziet gewoon geen flikker meer als die remt.

Bedoel je misschien deze?

Afbeelding

Seat is nu misschien wel van Volkswagen maar echt een Duitser is het niet he :puh:

Bewerkt: door Kloep
Afbeelding uit quote verwijderd.
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt nu ook zo'n auto (een duitse) die een remlicht heeft over de gehele achterkant, over opvallen gesproken :7 Ziet gewoon geen flikker meer als die remt.

Bedoel je misschien deze?

Afbeelding

Seat is nu misschien wel van Volkswagen maar echt een Duitser is het niet he :puh:

trouwens dat middelste stuk is geen 3de remlicht maar gewoon een groot rood stuk plastic met wat reflectoren erin...

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt nu ook zo'n auto (een duitse) die een remlicht heeft over de gehele achterkant, over opvallen gesproken :7 Ziet gewoon geen flikker meer als die remt.

Bedoel je misschien deze?

Afbeelding

Seat is nu misschien wel van Volkswagen maar echt een Duitser is het niet he :puh:

hangt van het model af, sommige modellen zijn gewoon copycats van volkswagen, en wil ik ook gerust een Duitser op vakantie noemen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit weer is echt Funest voor de jeep. Vooral als hij lekt langs de ramen en dus met dit koude weer dikke plassen ijs op de grond en het dashboard kastje ligt. Dan blijkt de linkervoor band ook lek te zijn. Blijft de start motor hangen, knalt het dopje van de stuurbekrachtigingolie er af, de ruitenwissers blijken het niet meer te doen en de accu is verrot.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...