Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

...

hoeveel euries heb je in die bak gestoken (incl aanschaf )?

echt wat een derpcar :puh:

en dan ook nog zo'n mooie oldie hebben, you're making someone reaaally jealous out here :bier:

( ik vind die velgen trouwens erg lijken op die BBS'en die ik op m'n C2 had ^_^ )

By the way, los gezien van de auto, moet ik zeggen dat het mooi genomen foto's zijn :puh:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vorig weekend de hulpveren verwijderd. Toch weer 2cm lager. :D Wil nog 2cm lager, maar dan zal ik plattere banden aan moeten schaffen. Dus dat zal bij mijn volgende set gebeuren. :)

Foto-4AW8ITNG-D.jpg

Gisteren stond hij op de brug, heb nu een plat geslagen hitteschild. Die zal er binnekort dus wel af vallen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand hier een goede verkoopsite voor auto gerelateerd spul, naast marktplaats? Ik heb hier een carkit, versterker, wat kabels en evt. een radio liggen waar al lange tijd niks mee gebeurt.

Heb niet echt het idee dat marktplaats veel gebruikt wordt voor dit soort zaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand hier een goede verkoopsite voor auto gerelateerd spul, naast marktplaats? Ik heb hier een carkit, versterker, wat kabels en evt. een radio liggen waar al lange tijd niks mee gebeurt.

Heb niet echt het idee dat marktplaats veel gebruikt wordt voor dit soort zaken.

gewoon meerdere van dat soort sites gebruiken, en zelf oordelen of het bod etc. van jouw klant goed is :puh: Ook op marktplaats zijn er mensen die naar dat soort dingen zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand hier een goede verkoopsite voor auto gerelateerd spul, naast marktplaats? Ik heb hier een carkit, versterker, wat kabels en evt. een radio liggen waar al lange tijd niks mee gebeurt.

Heb niet echt het idee dat marktplaats veel gebruikt wordt voor dit soort zaken.

geen vrienden die er bod bij hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar een forum toe (het liefst natuurlijk van jouw merk auto, hoofdprijs krijgt een forum voor specifiek jouw model), post daar even gezellig mee en knal het dan de verkoopsector in. Meestal beter te vertrouwen dan marktplaatsgangsters en er staan ook andere dingen voor je auto ;) Doe ik ook met me brommer, werkt ideaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar een forum toe (het liefst natuurlijk van jouw merk auto, hoofdprijs krijgt een forum voor specifiek jouw model), post daar even gezellig mee en knal het dan de verkoopsector in. Meestal beter te vertrouwen dan marktplaatsgangsters en er staan ook andere dingen voor je auto ;) Doe ik ook met me brommer, werkt ideaal.

ja, van inderdaad; fora leer je veel :tu:^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Vorig weekend de hulpveren verwijderd. Toch weer 2cm lager. :D Wil nog 2cm lager, maar dan zal ik plattere banden aan moeten schaffen. Dus dat zal bij mijn volgende set gebeuren. :)

Afbeelding

Gisteren stond hij op de brug, heb nu een plat geslagen hitteschild. Die zal er binnekort dus wel af vallen. :puh:

Sorry maar ik vind dat je hem zeker niet nog lager moet laten zakken, nu maak je er een soort low rider van en dat vind ik niet echt passen bij een Golfje... Maarja tis jou auto... :7

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar ik vind dat je hem zeker niet nog lager moet laten zakken, nu maak je er een soort low rider van en dat vind ik niet echt passen bij een Golfje... Maarja tis jou auto... :7

SSSSSST!

Rullez, lagerrrrrrrrrr, wanneer gaan de trekkerbanden eraf?

Dat zal al een hoop schelen, welke wielen komen er onder in de zomer?

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar ik vind dat je hem zeker niet nog lager moet laten zakken, nu maak je er een soort low rider van en dat vind ik niet echt passen bij een Golfje... Maarja tis jou auto... :7

SSSSSST!

Rullez, lagerrrrrrrrrr, wanneer gaan de trekkerbanden eraf?

Dat zal al een hoop schelen, welke wielen komen er onder in de zomer?

SSSSSST!

Banden er op laten! :7

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...